Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Gedver..
quote:jennie77 schreef op 24 februari 2013 @ 20:29:

Radmilio(hoe je het ook schrijft)is wel streng,maar dat heeft hij ook nodig.

Ja anders heeft het geen nut, en laat hij weer voor wat het is.

Ikmvind het gewoon dom om het zover te laten komen, spelen met je gezondheid heet dat..

Ik vind hem wel een zeur.
joh, als hij alleen al een uur per dag wandeld dan zou hij al moeten afvallen
@liezze: dat is alleen de eerste 3 maanden die 35 kg!
Bij zware mannen gaat het sowieso hard. Ik heb een tijdje Weight Watchers gedaan. Die paar kerels die daar ook zaten gingen als een trein.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Tja, als het er puur door eten en niet bewegen aan is gekomen, zit er ook niet veel discipline in natuurlijk.
quote:newimprovedkitty schreef op 24 februari 2013 @ 20:32:

[...]

in de eerste 3 maanden he.. in totaal 85 kiloAh, ik zat ook al niet op te letten
quote:Anyco schreef op 24 februari 2013 @ 20:25:

Als ik had gewild dan was het mijn zwager geweest Bijna getrouwd met zijn broer of zus? Was hij voordat zijn ouders overleden ook al zo zwaar?
Wendy haar make-up artist is uitgeschoten met de highlight onder haar ogen. Ze heeft glow in the dark ogen door die zooi.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:jilzz schreef op 24 februari 2013 @ 20:34:

[...]

Ikmvind het gewoon dom om het zover te laten komen, spelen met je gezondheid heet dat..

Ik vind hem wel een zeur.Hoewel ik best geloof dat het moeilijk is om je leven om te zetten..
quote:Tickel schreef op 24 februari 2013 @ 20:33:

Die man moet toch ook vreselijk last van smetplekken hebben?Bedankt voor het plaatje!
quote:jilzz schreef op 24 februari 2013 @ 20:34:

[...]

Ik vind hem wel een zeur.idd
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Fietsen voor de tv én zingen is wel goed hahaha.
quote:merano schreef op 24 februari 2013 @ 20:34:

Bij zware mannen gaat het sowieso hard. Ik heb een tijdje Weight Watchers gedaan. Die paar kerels die daar ook zaten gingen als een trein.Mannen gaan altijd heel hard met afvallen, zag het bij mn ouders. M'n moeder met moeite 5 kilo, m'n vader makkelijk 8 in dezelde tijd.
Wat een lieve vriending
wel lief van zijn vriendin
Vriendin mag ook best een paar kilo kwijt. Ze lijkt naast hem natuurlijk wel heel slank, maar toch.
quote:Liezze schreef op 24 februari 2013 @ 20:35:

[...]

Bedankt voor het plaatje!Je bent toch niet aan het googlen hè?
nou kom op,schop onder zn reet
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Kiek, kan zij ook een beetje in de beentjes. Wel makkelijker om 'mee te doen'.
Jeetje, wat een gemoeder van die vriendin. Hij kan toch wel zelf z'n eten regelen? Hij is te dik niet achterlijk!
Tjonge zeg...geeft wel snel op
quote:Tickel schreef op 24 februari 2013 @ 20:36:

[...]

Mannen gaan altijd heel hard met afvallen, zag het bij mn ouders. M'n moeder met moeite 5 kilo, m'n vader makkelijk 8 in dezelde tijd.Zit er ook wel weer makkelijk aan volgens mij.
quote:Liezze schreef op 24 februari 2013 @ 20:38:

Jeetje, wat een gemoeder van die vriendin. Hij kan toch wel zelf z'n eten regelen? Hij is te dik niet achterlijk!Maar het vlees is zwak, en hij heeft daar best veel van.
quote:Tickel schreef op 24 februari 2013 @ 20:38:

[...]

Maar het vlees is zwak, en hij heeft daar best veel van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven