Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Je ziet het wel iets in z'n gezicht.

Zou hij ook een nieuwe liefde..?
Wat is wendy dan mager he.een stokje als ze zo naast hem zit.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
ah nee die radmillo hij zag er zo lekker uit. nu helemaal droog in zijn gezicht
quote:Liezze schreef op 24 februari 2013 @ 21:06:

Er is toch niets mis met die Radmillo?Hij heeft een beetje een anorexia smoeltje.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mijn god, wat een excuses en uitvluchten de hele tijd toch... 'Alles zit tegen', 'ik heb gewoon heel veel verdriet in me'... Wat een gemakzucht voor iemand die in levensgevaar is...
Ja, het vertekent wel nog meer he, als Wendy ernaast zit.
Eens met rasa.....vermoeiend wordt het
Heb even een stukje gemist. Wat zei die vriendin nou waarom ze het uitmaakte?
Ik ben ook behoorlijk te zwaar (maat 46/48), maar dit vind ik echt ongelofelijk. Het is gewoon een lichamelijke handicap.
vriendin wilde voor zichzelf kiezen.

Wel sneu ja, schoonfamilie kwijt, da's ook wel een verlies - dat snap ik.
quote:Tickel schreef op 24 februari 2013 @ 21:10:

[...]

Hij heeft een beetje een anorexia smoeltje.

Ja wat jammer zeg, schrok me rot toen ik hem zag. Echt uitgedroogd, geen onderhuids vetje meer te zien zeg *oud*

Ach gossie weer op de bank zijn hartje luchtend. Jeminee wat een zanikerd of ben ik nou onaardig
quote:rafaella schreef op 24 februari 2013 @ 21:10:

Heb even een stukje gemist. Wat zei die vriendin nou waarom ze het uitmaakte?broer en zus relatie
Volgens mij wilde ze voor haar zelf gaan zorgen ipv alleen voor anderen
Hij wandelt er gewoon op zijn dooie gemakkie naast...
Het grootste deel van zijn overgewicht zit rond zijn buik en hoogstwaarschijnlijk dus ook rond en op zijn organen. Helpt afvallen ook om het vet op je organen kwijt te raken eigenlijk? Want dat is het gevaarlijkst van overgewicht.
Nou, hop, verhuizen naar het heuvellandschap
Ik heb ook een paar zware kutjaren achter de rug,maar kom op geef jezelf een schop onder je reet.Anders blijf in hetzelfde schuitje zitten.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Die huid begint nu al te hangen.. Ik wil niet weten hoe dat er straks uitziet.
O mijn hemel een gat in het zwembad. O nee het gaat goed *pfeew*
Wendy is niet mager, ze heeft een normaal figuur
quote:Wikkie1977 schreef op 24 februari 2013 @ 21:11:

Volgens mij wilde ze voor haar zelf gaan zorgen ipv alleen voor anderenGoh, waar een vakantie al niet goed voor kan zijn. Vond dat ze er idd doodongelukkig uitzag in het eerste stuk. Bedankt voor het bijpraten!
6,7 in een week. Da's toch eigenlijk ook niet gezond.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:NepBlond schreef op 24 februari 2013 @ 21:12:

Die huid begint nu al te hangen.. Ik wil niet weten hoe dat er straks uitziet.Dat wordt een arm- buik en facelift.
quote:noell schreef op 24 februari 2013 @ 21:13:

Wendy is niet mager, ze heeft een normaal figuurIk vind haar mager, ze heeft daardoor een oud koppie.
Wat kijkt die mevrow lelijk!
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven