lost twin syndroom

25-02-2013 19:03 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd ivm privacy redenen
anoniem_172400 wijzigde dit bericht op 26-02-2013 20:05
Reden: privacy
% gewijzigd
Sorry, tranen over mijn wangen van het lachen....
Afijn, tijdens de zwangerschap van je moeder is er dus volgens die bio tensor een deel van jou verloren gegaan? En dat werkt nu al sinds een dikke 15 jaar door in je leven?

Hoe oud ben je?
Nou dan wens ik je heel veel plezier met het lezen van mijn verhaal!!!
Als jij hier troost in vindt dan moet je hier vooral in geloven. Maar eerlijk gezegd vind ik het gewoon weglopen voor je problemen in plaats van ze aan te pakken. Wat miste je in 2012 in je behandeling dat je hiertoe gedreven werd?
Sorry hoor maar klinkt mij in de oren als een excuus zoeken voor je gesteldheid. Ik denk dat je beter zou kunnen accepteren dat je nou eenmaal een stoornis hebt , en je energie steken in het leren daarmee om te gaan.

P.s ik ben mijn tweeling zus op 35 jarige leeftijd verloren en behalve dat ik daar wel even voor nodig had om te verwerken geen stoornis aan overgehouden.
Bestaat dit werkelijk?? *googled meteen even op de zoekterm en vind pagina's vol*

http://www.blijmetnei.nl/index.html Het is mij veeeeeeeeeeel te zweverig, te algemeen en je kunt er dus helemaal niets mee. IMHO dan. Sterkte TO!
Vraag er niet om belachelijk gemaakt te worden, dus ik ga hier verder ook niet op in.
Ik denk dat het heel lastig wordt hier ook maar iets over te zeggen, want niemand zul je ooit kunnen zeggen of dit wel of niet klopt. Niemand kan dit controleren. En dan nog, wat voor verschil zou het voor jou uitmaken of de manier waarop je bent door een bepaalde stoornis komt met naam 'a' of naam 'b'? Het zal denk ik ook moeilijk zijn om mensen te vinden die hierover mee kunnen praten. Misschien helpt het je om dat wat je wil zeggen of delen op te schrijven? Uit eindelijk zul je iets actiefs moeten gaan doen met je symptomen om daarmee om te leren gaan, waar die symptomen ook door veroorzaakt worden.

Persoonlijk kan ik me niet vinden in zo'n verhaal. Het lijkt zeer onwaarschijnlijk, maar goed ik kan je ook niet 'bewijzen' dat dit verhaal niet klopt. Wat denk je er zelf van? Geloof je erin?
Tsja, je verhaal is een beetje in de trant van: in mijn vorige leven was ik een beer en daarom ben ik in de winter zo moe.
Ik liep tegen een hoop onbegrip aan bij de ggz, maar heb nu dus al spijt dat ik mijn verhaal hier verteld heb.
Krisie, een bio-tensor is een onzin apparaat. Die 'therapeut' heeft je wat wijsgemaakt. Een BPS hebben is levensingrijpend, maar door te focussen op iets wat waarschijnlijk volstrekte onzin is, ga je jezelf niet verder helpen in het leven.

Spontane abortussen komen inderdaad regelmatig voor, maar overlijden in de 12e week van de zwangerschap komt (gelukkig) maar heel weinig voor. Het is meestal al ver voor die tijd. Je therapeut heeft ergens de klok horen luiden (na de 12e week zit je 'veilig'), maar weet niet waar de klepel hangt, en dan komt hij/zij met dit soort onzin op de proppen.
Occam's razor
Vrouw, laat je voorlichten: http://www.kwakzalverij.n ... uurarts_met_een_biotensor
Je hebt volgens je andere topic toch ook bekkeninstabiliteit??

En nu dit? Wat is dit allemaal?

En ik reageer nog serieus in je andere topic ook.. :-S
Je hebt volgens je andere topic toch ook bekkeninstabiliteit??

En nu dit? Wat is dit allemaal?

En ik reageer nog serieus in je andere topic ook.. :-S
quote:Penelope_ schreef op 25 februari 2013 @ 19:11:

Tsja, je verhaal is een beetje in de trant van: in mijn vorige leven was ik een beer en daarom ben ik in de winter zo moe.

Maar verklaart bij mij wel een hoop.

En nu?
Wat dan nog als het dat syndroom zou zijn?

Je hebt nu, in het heden klachten, waar nu aan gewerkt moet worden, zodat je je in de toekomst beter zult voelen.
Oh Penelope, dat herken ik wel heel erg! :-)

Lieve TO, ik vind het oprecht naar dat je zo zoekt naar een verklaring voor de manier waarop je je voelt. Ik kan me voorstellen dat je nu het idee hebt dat je hebt gevonden waar je naar hebt gezocht.

Maar het klinkt mij als nuchtere Hollander ontzettend zot in de oren. En zoals al wordt gezegd: wat heb je eraan om te weten hoe je aan de gevoelens bent gekomen waar je mee worstelt? Zou het je niet meer helpen als je energie ging steken in hoe je ermee moet omgaan?
Wat eten we vanavond?
Als jij een tweelingzusje had gehad dat voor de 12e week in de baarmoeder was overleden dan had je moeder na de bevalling twee placenta's gehad (in geval twee-eiïge tweeling dan, en dat komt het vaakst voor). Dat zou je moeder je dus kunnen vertellen.

Dit is bij mijn moeder namelijk ook gebeurd maar ik heb hier echt geen trauma van gekregen...
een vanishing twin bestaat wel degelijk en vaak weten vrouwen dit idd niet maar om nu te gaan beweren dat jij daar al 15 jaar last van hebt..... het lijkt me sterk
@Galadriel; ik heb bij mijn werkgever voorgelegd dat ik graag een winterslaap zou willen houden van november tm februari, maar hij lachte me uit. Stom, als ze je niet serieus nemen.
Weet je wat ik heb idd een topic van bekkeninstabiliteit en ik zit met een hoop psychische problemen, maar ik zit in ieder geval niets uit mijn duim te zuigen. En misschien hebben jullie gelijk en ben ik bij de verkeerde gekomen. Ik wil gewoon geholpen worden.
quote:krisie76 schreef op 25 februari 2013 @ 19:13:

Ik liep tegen een hoop onbegrip aan bij de ggz, maar heb nu dus al spijt dat ik mijn verhaal hier verteld heb.

En terecht, wat een slecht verhaal.

Alhoewel misschien iets voor een gtst verhaallijn.
Ja en?
En neeee ik zoek geen excuus om onder de diagnose borderline uit te komen, ik heb er al die tijd al meegeleefd, dus moet nu ook kunnen. Alleen dat ik daardoor mijn werk kwijtgeraakt ben kan ik niet accepteren.
quote:Penelope_ schreef op 25 februari 2013 @ 19:17:

@Galadriel; ik heb bij mijn werkgever voorgelegd dat ik graag een winterslaap zou willen houden van november tm februari, maar hij lachte me uit. Stom, als ze je niet serieus nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven