Bar Too Much *****203****
zondag 24 februari 2013 om 23:49
Nou ja, IK vind em lief.
Hij bijt wel es, dus veel mensen zijn bang voor em.
Hond vindt mij leuk. Volgens zijn baasje ben ik de enige persoon waar de hond enthousiast op reageert van wie hij nog nooit iets lekkers heeft gehad. Hond is nogal een vreetzak en houdt vooral van degenen die hem regelmatig iets lekkers geven.
Ik geef hem alleen een aai.
Hij bijt wel es, dus veel mensen zijn bang voor em.
Hond vindt mij leuk. Volgens zijn baasje ben ik de enige persoon waar de hond enthousiast op reageert van wie hij nog nooit iets lekkers heeft gehad. Hond is nogal een vreetzak en houdt vooral van degenen die hem regelmatig iets lekkers geven.
Ik geef hem alleen een aai.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 februari 2013 om 23:50
zondag 24 februari 2013 om 23:59
Toen ik de hond weer thuis bracht keek hij mij vol verwachting aan, dus ik denk dat hij dan gewend is om iets lekkers te krijgen. Maar helaas, daar had ik geen instructie over gekregen, dus ben ik zo weer weggegaan.
Wandelen met hem is wel lachen, want hij heeft precies in zijn hoofd waar ie heen wil en als ik dan wat anders wil, dan blijft ie stokstijf staan. Totdat ik mijn gezag laat gelden (Cesar Milan gekeken hè), dan loopt ie weer een stukje mee. Tot bij het volgende paadje, dan begint het weer.
Wandelen met hem is wel lachen, want hij heeft precies in zijn hoofd waar ie heen wil en als ik dan wat anders wil, dan blijft ie stokstijf staan. Totdat ik mijn gezag laat gelden (Cesar Milan gekeken hè), dan loopt ie weer een stukje mee. Tot bij het volgende paadje, dan begint het weer.
maandag 25 februari 2013 om 00:04
maandag 25 februari 2013 om 08:18
Ja, lekker rustig, maar ik maak me er ook zorgen om. Hij slaapt nog steeds absurd veel, maar er zal binnenkort ook weer verwacht worden dat hij naar school gaat. En ik zie dat het hem echt niet lukt, maar ja, de gemiddelde school vindt dat dat komt omdat ik hem teveel de ruimte geef.
Nou ja, vandaag mocht ie sowieso nog niet naar school.
Nou ja, vandaag mocht ie sowieso nog niet naar school.
maandag 25 februari 2013 om 08:57
Ja, zijn bloed was goed. Afgelopen dagen wilde hij iedere dag een beetje eerder uit bed, zodat ie als ie weer naar school moet op tijd wakker kan worden.
Gisteren was hij om 8.30 op, dus ging echt de goede kant op. Viel hij om 16 uur op de bank in slaap, zó moe is hij.
Vanochtend was hij om 6.30 op, heeft ontbeten en ligt sindsdien weer te slapen.
Gisteren was hij om 8.30 op, dus ging echt de goede kant op. Viel hij om 16 uur op de bank in slaap, zó moe is hij.
Vanochtend was hij om 6.30 op, heeft ontbeten en ligt sindsdien weer te slapen.
maandag 25 februari 2013 om 09:58
Naar hoor. Ik ben zelf ooit 4 jaar lang doodmoe geweest toen ik na Pfeifer ME/CVS achtige verschijnselen kreeg. Gelukkig had ik een huisarts die het serieus nam (in andere landen is het een erkende ziekte, hier nog niet). Na de lunch sliep ik tot het avondeten en dan na een paar uur wakker, weer de hele nacht. En ik had de ene chronische ontsteking na de andere. Ik kwam de deur amper uit.