Quiche in de magnetron?

26-02-2013 15:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Voor een borrel op het werk heeft iemand AH quiches gehaald alleen ik vroeg mij af of je die op kan warmen in de magnetron. We hebben namelijk geen oven op kantoor.

Groet Jirelle
Het kan, maar de quiche wordt dan wel (erg) slap. Ik zou m nog eerder koud serveren.
Brrrrr die kant en klare quiches van de AH zijn sowieso een ramp. Vetter dan vet.
Bij mijn weten kan je die alleen opwarmen in de oven. Dat is het enige advies wat op de verpakking staat.
De korst van een quiche wordt erg slap als je hem in de magnetron verwarmt. Ik zou het dan zo kort mogelijk doen. (Of koud eten)
Koud is ook lekker. Beter dan weke magnetronhap.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou in dit geval ook gaan voor koud serveren. Maar dan wel op kamertemperatuur en niet rechtstreeks uit de koeling.
quote:peetje1984 schreef op 26 februari 2013 @ 15:29:

Brrrrr die kant en klare quiches van de AH zijn sowieso een ramp. Vetter dan vet.Daar vraagt ze toch niet om..
Moet in de oven nog even verder afbakken, staat ook op de verpakking.

Ik vind die dingen wel te eten eigenlijk. Pizza en die quiche van de Appie is het enige kant-en-klare wat ik durf te eten.
No love without lost
In de magnetron worden ze idd slap, opwarmen is alleen lekker in de oven. Ik zou ze koud eten, is ook prima te eten.
quote:vrouw2punt0 schreef op 26 februari 2013 @ 15:48:

Ik vind die dingen wel te eten eigenlijk. Pizza en die quiche van de Appie is het enige kant-en-klare wat ik durf te eten.zowel warm als koud te serveren staat er volgens mij op.
In de magnetron is het slap en niet lekker dus ik zou voor koud kiezen. Of even in de koekenpan, dan is het onderste gedeelte nog een beetje warm. Of op de verwarming zetten dat de koude er even uit is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:vrouw2punt0 schreef op 26 februari 2013 @ 15:48:

Ik vind die dingen wel te eten eigenlijk. Pizza en die quiche van de Appie is het enige kant-en-klare wat ik durf te eten.Ik begon me al een smeerlap te voelen, dat ik juist die quiches en pizza's nog wel zeer redelijk te eten vind. Uit de verpakking halen en op een rooster in de over, er zitten een aantal lekkere varianten tussen! Maar ik vrees dat ik geen smaak heb...
Ik vind die quiches wel te doen, heb je geen koekenpan om even in te gooien? Op laag vuur, misschien dat het dan wat warm is en dan opeten.
Koekenpan is een goed idee MV. Deksel erop, wordt alles een beetje warm.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Helaas hebben we op kantoor geen gasfornuis (en dus ook geen koekenpan) maar de tip van koud/kamertemperatuur verwarmen vind ik wel een goeie!

Bedankt!

*gaat het idee van combi magnetron/oven in de groep gooien op kantoor*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven