Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
@bikorimama

Het pakketje is aangekomen.

@kersenvlaai

Het pakketje van jou is ook aangekomen. Wat een lief kaartje zat erbij zeg!

Beide dames harstikke bedankt. Van alle spulletjes gaan we hier erg veel plezier beleven.

Ik weet niet meer van wie ik toendertijd die babygym overgekocht heb (wel iemand die hier ook schrijft) maar zoonlief is inmiddels ook gefascineerd door het witte beertje!
Is er nog iemand die belang heeft bij tijdschriften?

- 6 Grazia

- 1 Marijke

- 1 flair en 4 vriendin

- 5 Linda

- 3 red

- 1 MarieClaire

- 1 opzij

- 1 cosmopolitan

- 1 glossy

- 2 glamour

- 1 jackie
Hmmm.... Over de route...

De tv zou dan dus ergens vanuit Bergen op Zoom / Roosendaal / Breda richting Utrecht of richting Amsterdam moeten, in de komende paar weken.

Iemand die dat op de route heeft staan?

Hier koffie drinken mag natuurlijk altijd.
668, the neighbour of the Beast
quote:Murron77 schreef op 26 februari 2013 @ 13:55:

Kersenvlaai2011, je pakje is net aangekomen. Wat is hij mooi! Ik ben er heel blij mee!!

In de herhaling (zonde als de bon verloopt en iemand had hem kunnen gebruiken):

Ikea kortingsbon. Hij kan ingeleverd worden van 4 t/m 23 maart en is ¤ 10,- waard bij besteding van ¤ 50,-. Alleen inwisselbaar bij Ikea Amersfoort.ik had je hierover gemaild dacht ik? Ik wil hem graag hebben voor mijn ouders
a docter a day keeps the apple away
quote:Marels schreef op 26 februari 2013 @ 19:42:

Hmmm.... Over de route...

De tv zou dan dus ergens vanuit Bergen op Zoom / Roosendaal / Breda richting Utrecht of richting Amsterdam moeten, in de komende paar weken.

Iemand die dat op de route heeft staan?

Hier koffie drinken mag natuurlijk altijd.Ik kan hem van Delft naar Utrecht brengen (dan ga ik via Rotterdam of Den Haag) Ik wil er wel een klein stukje voor omrijden denk ik
Ik kan via Utrecht naar Zaandam iig Topografisch ben ik totaal niet goed dus de rest van de route moeten jullie maar bedenken
Ik denk dat het dan het makkelijkst is om een route te vinden van hier naar Utrecht óf naar Zaandam/Amsterdam.

De optie met Delft lijkt me wat ver gezocht, want Delft ligt al dichter naar Amsterdam dan naar Utrecht geloof ik.

Blijft nog het probleem staan voor de rest van de route.

Ik wil hem eventueel wel naar Roosendaal ofzo rijden, maar Delft is voor mij ook meer dan een uur rijden, dus dat zie ik niet helemaal zitten....
quote:Shenandoah schreef op 26 februari 2013 @ 16:40:

Ik weet niet meer van wie ik toendertijd die babygym overgekocht heb (wel iemand die hier ook schrijft) maar zoonlief is inmiddels ook gefascineerd door het witte beertje!

Dat was ik! Leuk om te lezen!

@zaza: uil is onderweg! Laat je even weten als je hem hebt?
quote:Marels schreef op 26 februari 2013 @ 20:06:

Ik denk dat het dan het makkelijkst is om een route te vinden van hier naar Utrecht óf naar Zaandam/Amsterdam.

De optie met Delft lijkt me wat ver gezocht, want Delft ligt al dichter naar Amsterdam dan naar Utrecht geloof ik.

Blijft nog het probleem staan voor de rest van de route.

Ik wil hem eventueel wel naar Roosendaal ofzo rijden, maar Delft is voor mij ook meer dan een uur rijden, dus dat zie ik niet helemaal zitten....Ik ben even kwijt hoe het helemaal zit, maar ik rij regelmatig van Dordrecht naar Alphen a/d Rijn, hebben jullie daar wat aan?
Wij gaan paar keer per jaar op en neer van Bergen op Zoom naar regio Utrecht, geloof alleen dat dat de komende maand nog niet in de planning staat. Als het geen haast heeft wil ik best wat daar ophalen en dan kan het hier weer afgehaald worden. Weet alleen nog niet precies wanneer we weer gaan.
Ah wat lief dat jullie allemaal meedenken!

@ Flower, wil je mij nog terug mailen of de stofzuiger ophalen morgen kan?
Marmul, mail je het adres even naar murron77@hotmail.com?
Murron ik heb je gemaild
quote:ukkie21 schreef op 25 februari 2013 @ 21:53:

@flower, ik vind die volkskrant boekenserie leuk ! Maar woon totaal niet in de buurt en opsturen is natuurlijk hartstikke duur :(, dus dat wordt em denk ik niet..

@soley, het verbaast me toch dat nog niemand die geweldige krokodil bij je heeft opgehaald!Ja nou hè! Ik had ook eigenlijk wel gedacht dat er wat meer mensen hier in mijn regio zouden wonen eigenlijk, maar dat valt reuze tegen
Dames, ik zoek iets...

Ik ben sinds dit weekend verslingerd aan de speculaasthee van Pickwick. Maar volgens mij is ie alweer uit de handel.

Iemand die nog zakjes heeft liggen en de thee toevallig heel vies vindt?

Of die weet welke supermarkt hem nog verkoopt?
ik ga voor je kijken Marels
Je bent een engel!
http://www.typicaldutchst ... speculaasthee-p-4742.html
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:soley79 schreef op 26 februari 2013 @ 21:20:

[...]

Ja nou hè! Ik had ook eigenlijk wel gedacht dat er wat meer mensen hier in mijn regio zouden wonen eigenlijk, maar dat valt reuze tegen Waar woon je ook al weer? Ik vind hem leuk voor mijn kleine neefje, maar denk ook dat het niet in de buurt is..
Helpen verhuizen van tv is helaas niet voor mij weggelegd....zit dan net even teveel aan de andere kant van NL

De thee die jij zoekt Marels is hier in Fryslan dan wel weer te koop nog volgens mij....Ik zal morgen wel ff voor je kijken!

Als we het dan toch over thee hebben..... ik moet minder koffie drinken ivm met mijn hoofdpijnklachten. Als koffieverslaafde best lastig... Nu heb ik een onwijs lekkere thee ontdekt, maar die is dus niet meer te krijgen hier.... het gaat om de fruitwelness bloedsinaasappel/kiwi.... van Pickwick
Ik zal hier ook voor jouw thee kijken Ayla

Is er al enig zicht op wanneer de theepot en rest eindelijk jouw kant op gaan kijken?

Had er vanalles bij gedaan voor je en het zou zo jammer zijn als je geen tijd meer hebt om er mee te knutselen
quote:ayla2 schreef op 26 februari 2013 @ 23:12:

Als we het dan toch over thee hebben..... ik moet minder koffie drinken ivm met mijn hoofdpijnklachten. Als koffieverslaafde best lastig... Nu heb ik een onwijs lekkere thee ontdekt, maar die is dus niet meer te krijgen hier.... het gaat om de fruitwelness bloedsinaasappel/kiwi.... van Pickwick

Volgens mij zag ik die pas nog bij het kruidvat staan. Zal ik meebrengen als ze hem hebben? In een envelop passen vast heel veel zakjes als je ze uit het doosje haalt....

En volgens mij heb ik ook pas die speculaasthee nog gezien, Marels. Moet ik die ook meebrengen?

En als we dan toch op zoek gaan naar van alles: ik ben gek op Fanta Mandarijn, maar die is voor zo ver ik weet niet in NL te koop. Heb het een paar keer meegebracht uit Griekenland toen we daar op vakantie waren en vorig jaar besteld bij een groothandel in Duitsland, maar dan zijn de verzendkosten ¤9,95 Ik weet niet waar iedereen woont, maar wie weet zijn er onder jullie die wel eens in Duitsland komen en voor me willen kijken.....
Duitsland is in de buurt maar ik kom er heel zelden.

Maar als ik het dan mee zou nemen zit je nog met verzendkosten. Een max is 9 liter want dan zit je met flessen en doos wel aan 10 kilo. Daarvoven is verzenden nog duurder. Dus denk dat 9,95 aan verzendkosten vanuit de groothandel geen slechte deal is.
quote:BlauwTheekopje schreef op 27 februari 2013 @ 08:48:

Duitsland is in de buurt maar ik kom er heel zelden.

Maar als ik het dan mee zou nemen zit je nog met verzendkosten. Een max is 9 liter want dan zit je met flessen en doos wel aan 10 kilo. Daarvoven is verzenden nog duurder. Dus denk dat 9,95 aan verzendkosten vanuit de groothandel geen slechte deal is.Bij de groothandel hebben ze het niet altijd in het assortiment. en daar moest ik meteen een heel krat kopen (12 flessen van een liter) en dan zit je weer met houdbaarheidsdatum en zo. Dus 9 liter lijkt me meer dan genoeg! En anders gaan we in september weer naar Griekenland, dus dan hoop ik dat ik het daar nog kan kopen!
Is dat niet heel lang houdbaar dan? Heb altijd het idee dat frisdrank jaren houdbaar is. Geen idee hoor, ik drink nl nooit cola enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven