Mode & Beauty alle pijlers

Nagelbijters ! EX bijters ! Help help!

20-02-2013 14:40 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door de afgelopen 10 jaar nagelgebeten te hebben ... acrylnagels, gelnagels en plaknagels heb gehad ... zijn mijn nagels helemaal verpest.

Ik heb stompjes, ze zijn kort, en eng, ik heb even een foto van het internet af gehaald om jullie een idee te geven van hoe mijn handen er uit zien.

http://mothereseblog.com/ ... loads/2012/02/photo-1.jpg

Dit lijkt exact op mijn hand ... ik weet mijn god niet meer waar ik moet beginnen. Als eerste natuurlijk mijn nagelbijt verslaving afleren.

Maar hoe krijg ik mijn nagels in goede conditie terug? Welke verzorgings producten hielpen bij jullie erg goed?
Ik heb mijn nagels bewust zo kort mogelijk (geknipt welteverstaan). Ook vanwege het dan minder goed aan de velletjes van mijn lippen kunnen trekken (waar ik mee gestopt ben en hopelijk blijf).
@nak wauw wat goed van je dat t toch gelukt is!!Ik heb ze ook ooit gehad die acryl nagels, maar ws door n prutser gezet, want elke keer lagen ze na t zetten er al na aantal dagn eraf gek werd ik ervan! En bij een echte nagel salon is t vrij prijzig, daarom houdt t me zo tegen. Maar ja aan de andere kant, dan heb je ook wat he haha!! Mooi hor, lak je ze dan ook zo mooi?? EN echt nooit de drang om toch te bijten??

Het gat niet om t bijten en t roken an sich, maar puur de verslaving!! Je 'moet' t doen, en je kan gewoon niet stoppen, en je word er rustig van..(ik dan) ...net als duimen bijv, of die eerste lekkere haal van je sigaret na een stress moment, dan kom je helemaal bij!
Ik vind nepnagels nog lelijker dan afgebeten nagels.

Dus die zou ik zeker niet nemen.
quote:marjorette schreef op 26 februari 2013 @ 07:35:

[...]

Wat behalve de handschoentjes ook nog wel eens helpt, is om op moeilijke momenten een lolly te nemen, met een lolly in je mond bijt ook zeer lastig Dat heb ik gedaan doen ik stopte met roken, ben er zeker 10 kg van aangekomen :p
Hallo, ik ben Miranda en doe een opleiding manicure. Ik zoek voor een opdracht iemand die nagels bijt om dit te behandelen. In de buurt van reeuwijk. Wie wil?
quote:miranda52 schreef op 04 oktober 2013 @ 13:47:

Hallo, ik ben Miranda en doe een opleiding manicure. Ik zoek voor een opdracht iemand die nagels bijt om dit te behandelen. In de buurt van reeuwijk. Wie wil?Miranda, dit is een oproepje en hoort op het prikbord.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hallo ik ben Miranda en ik volg een opleiding manicure. Nu zoek ik voor een opdracht iemand die nagels bijt om te behandelen. Graag in de buurt van Reeuwijk. Wie durft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven