Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Ik heb zelf een paar galajurken.... jammer dat er zo weinig gelegenheid is om ze aan te doen.

De mijne

ik vond deze altijd zo mooi, hoewel ik hem in kobaltblauw nog mooier zou vinden.

deze

Deze van Heidi was geweldig

Keira

of gewoon zoiets

bias-cut

Lorenne, ik heb al een maand niet geshopt ! :-) ben super über trots. Ik mis het wel, maar het voelt ook "goed", ik loop gewoon geen winkels meer binnen en probeer mijn "oude" kleren te dragen.

Stiekem heb ik natuurlijk in die tijd wel een lijstje gemaakt voor maart
DaisyDuke, mooie meid ben je je hebt wel iets van Marylin !
Mooie vrouw ben je Missd! Leuk om het gezicht achter de nickname te zien. Ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig hoe jullie allemaal eruit zien. Ik durf geen foto van mijzelf te plaatsen maar soms ben ik benieuwd wat andere mensen van mij vinden. Ik heb vandaag de infaillible gekocht van L oreal , ik vind het niet erg veel beter dan Lipfinity van Max FActor, ik had er mee van verwacht.
Haha, ik durf ook echt geen foto te plaatsen. Wordt er van jullie weleens gezegd dat jullie op iemand (bekend) lijken ?
Jouw galajurk is mooi Ceci! Het is echt jammer dat er niet meer gelegenheden zijn voor zulke jurken he!

en m'n blog, thanx voor de lieve complimenten ladies

Het is best spannend natuurlijk maar vind het vooral erg leuk, Heb m'n vriend inmiddels zo ver dat hij af en toe mee wil helpen met foto's maken. Dat lijkt me erg gezellig.

Ik ben ook benieuwd naar de rest hier achter de nicknames, maar snap het ook dat dat eng is. Zelf denk ik, ach ja dan leest er misschien iemand mee die ik ken, so be it. Maar dat denk ik ook pas nu ineens terwijl dat eerst ook mijn drempel was. dus wie weet verandert het gewoon soms.

ik heb trouwens een wauw-post-oscar jurk gevonden:

quote:cosima schreef op 26 februari 2013 @ 21:55:

Haha, ik durf ook echt geen foto te plaatsen. Wordt er van jullie weleens gezegd dat jullie op iemand (bekend) lijken ?

Ik ben wel eens voor Sita (wie? Sita van Starmaker en ze schijnt nu een kindertv te presenteren) en voor Froukje de both aangezien.

Verder niet dat ik weet. Laatst was er hier een topic, op welke beroemdheid je lijkt, dat kon je dan op een site met een foto van jezelf laten berekenen. Er kwamen met andere foto's andere mensen uit maar geen idee meer wie.

Was best grappig, die site.

"Lady" like gesture

Wow wat een mooie kapsel MissD echt prachtig! Hoe maak je het? Kan je niet een filmpje opnemen? Hint, hint

Mijn haar is veel te lang voor zo'n kapsel, maar ik kan het proberen...
Ik vind Jennifer Lawrence echt zo mooi ! In Hunger Games ookal.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik galajurken nooit echt mooi vind. Te veel glans, satijn, te lang, te over the top voor mijn smaak !
Haha een filmpje, wie weet lorenne! Als ik het fatsoenlijk gefilmd krijg tenminste...

Het is eigenlijk erg simpel, maar voordoen is idd makkelijker dan uitleggen .

Ik hou erg van jurken, maar door jarenlang ballroom dansen verandert je kijk erop wel wat. Jennifer lawrence hmm even terug zoeken (ik zit mobiel nu)
ik heb deze schoenen besteld, ik hoop dat ze passen. Ze zijn perfect voor onder de swing dresses. schoenen zalando

Ik heb ze in wit, zwart, én oranje besteld, want heb 3 erg verschillende jurken besteld (qua kleur ten minste.). Hmmm mijn bankrekening vindt bruiloften niet leuk, mijn garderobe vindt het te gek!

Ik ga de accessoires zo goedkoop mogelijk houden. Qua sieraden heb ik nooit veel twijfels, ik draag vrijwel altijd dezelfde gouden sieraden. Ze passen bij mij (en dus ook bij al mijn outfits) dat vind ik tenminste

Ik vind het ook prettig dat ik daar niet over hoef te denken als ik daar geen zin / tijd voor heb. Je ziet er dan toch al snel gestyleder uit dan met helemaal niks.
Ja zeker leuk voor bij een swing jurk!

Moet zeggen dat ik wel eens met Zooey Dechanel ben vergeleken en ik zie dat niet zo.... En met Rita Hayworth, dat vond ik wel leuk en kwa persoonlijkheid misschien.... Maar uiterlijk.... Je ne sais pas
Oeh Rita, ja ik zie de associatie wel, volgens mij heb ik dat wel eens gezegd? Ik zou op haar willen lijken maar Marilyn ia ook goed hoor
Joehoe!!! Waar is iedereen?

Ik heb weer een nieuwe blog geplaatst, deze keer over iets anders dan mode / beauty. Als iemand nog in onderwijs is geïnteresseerd, zeker even het lezen waard!

Verder wacht ik vol spanning op de jurken en schoenen, er is nog niets binnen

Hopelijk gaat het met iedereen goed / lekker en zo niet; kop op en een
Hm, ik neem je knuffel dankbaar aan daisyduke gaat even niet zo top. Ik ga mezelf lekker verwennen denk ik, morgen lunchen met vriendin en dan wat shoppen..
Hopelijk voel je je vandaag iets beter, cosima. Wens je een ffijne dag met je vriendin!
Working working.......... alles goed heb zojuist 5 stuks uit de personeels outlet van mn werk besteld met 75% korting... altijd handig wat extra stuks voor op de werkvloer
Foto!

Ik ben aan het studeren.
Mhwah niks bijzonders hoor, gewoon wat tops en handige vestjes ;)
Vestjes zijn altijd handig, evenals mooie tops, ik heb er nog steeds te weinig. :s
Cosima hugs ook van mij...hopelijk voel je je snel wat beter. Heb je iets leuks gekocht in de stad? Ceci jouw laatste outffit met groen en de rok met dots was super mooi! Darling ben benieuwd naar jouw werk kleding, en vestjes heb ik ook nooit genoeg 75 procent korting is natuurlijk super. Ik heb ook een mooie jurk vandaag gekocht bij V en D van Tom Tailor met pied de poule motief met 70 procent korting. Ik was erg lang op zoek naar zo n jurkje, dat motief en model is gewoon tijdloos, en past ook heel goed bij mijn donker haar. Toen ik het zag kon ik het natuurlijk niet laten hangen
Ok, waarom WAAROM kunnen de mensen van DUO de administratie gewoon niet op orde krijgen. Ik krijg echt een tremor van de ellendige mate waarmee ze wéér eens de boel verprutsen. Ze hebben me al meerdere malen te pakken gehad met verpruts in het systeem en op de één of andere manier is DUO nooit zelf te lul, maar ben jij dat als student of afbetaler.

Toen ik een jaar of 20 was hadden ze me opeens op inwonend gezet (ik woonde al 3 jaar op mezelf), waardoor ik 800 euro terug moest betalen én 6 maanden geen stufi meer kreeg totdat deze 'onnauwkuerigheid' of werd gelost... men ik heb hard op zwart zaad gezeten toen.

En nu krijg ik van die lutsers een aanmaning, voor een rekening die ik nooit heb gehad, van 10x het maandbedrag dat ik hoor af te lossen!!**!!%%!!!@@!! RAAAH FRUSTRATIE
DUO is een ramp, breek me de bek niet open...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven