Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Oh en deze... geen idee wie dit is,maar mooi is ie wel

en die sportschoenen.. geen porem!
Ik vond Adele er ook erg mooi uitzien.

ja Adele is erg mooi! En salma hayek, wow. Ik had er nog helemaal niets van gezien dus goed dat jullie nu een selectie hier neer zetten, Lorenne en Ceci! Ik ga ook maar even googlen
hmm... nog weinig jurken gezien want ik kwam hem tegen, en moest hem er nog maar eens in gooien: Goed op aan het drogen hoor!!!

Niet erg elegant, meer iets voor een verkleedfeest:

helena bonham carter

pas na 10 sec staren naar die prachtige jurk, zag ik dat de boskabouter ernaast, George Clooney is...

vreselijke jurk... what was she thinking???

ik vind dit meer ordinair dan smaakvol: (heidi Klum)

bijzonder, maar het staat haar:

superschattig:

volgens mij heeft zij haar gezicht (weer?) laten verbouwen... er klopt niet echt meer wat van... jammer!

Leuk om al die jurken te zien! Halle Berry leek alleen zelf op een Oscarbeeldje.
Ik vind er geen één 'wow' maar een aantal wel mooi..... beetje teleurgesteld in de kleuren ofzo... zo eentonig en saai
quote:Ceci schreef op 24 februari 2013 @ 18:03:

Geen leuke bruine of cognac-kleurige winterjurk Phoebe?

Ik herken het trouwens wel, ik heb een tijd geleden blauwe suéde laarzen met strik en hoge hak gekocht en daar moet ik ook nog een outfit bij verzinnen. En ik wil ze per se binnenkort aan, ze staan al veel te lang in de kast door die rotsneeuw.

[img]http://www.manfield.com/images/catalog/ ... 906_01.jpg[/img]

Ik heb wel 2 blauwe vestjes, dat scheelt.Ceci, ik heb dezelfde laarzen een tijdje terug gekocht, ik draag ze onder een wit/zwart jurkje met zwarte panty's en kort zwart jasje erop. Heb er al erg veel complimenten op gekregen . Enige waar ik het blauw in terug laat komen is de nagellak.
quote:fiftiesdarling schreef op 26 februari 2013 @ 07:41:

Ik vind er geen één 'wow' maar een aantal wel mooi..... beetje teleurgesteld in de kleuren ofzo... zo eentonig en saaiNee, dit waren idd een soort huispakken
Ladies, dit berichtje stond eerst tussen alle jurken maar sneeuwde een beetje onder dus hier nog even:

ik heb een Big Announcement voor jullie. Een primeur. En doodeng, maar geïnspireerd door jullie, en door de vele inspiratie op dit forum en via jullie tips:

Mijn eerste echte eigen blog.

Ik ben héél benieuwd wat jullie ervan vinden. Het enge is omdat ik me nooit erg persoonlijk op internet laten zien sinds ik van de social media weg ben. Maar nu vind ik het vooral erg leuk en spannend en ga nog veel leuke dingen posten! (kritiek/suggesties voor mijn Engels zijn altijd welkom uiteraard)

Groetjes van MissD
Waarom schrijf je in het Engels??
Groter publiek en om mijn Engels te oefenen Blusher. Misschien komen er ook nog stukjes in het Nederlands.
Ik schrijf liedjes ook altijd in Engels en moet nogal eens iets voor mn studie in het Engels schrijven. Hoe meer oefening,hoe beter. Toch?
quote:fiftiesdarling schreef op 26 februari 2013 @ 07:41:

Ik vind er geen één 'wow' maar een aantal wel mooi..... beetje teleurgesteld in de kleuren ofzo... zo eentonig en saai

ik mis wel een beetje de felle kleuren... smaragdgroen, kobaltblauw... hoewel de jurk van Jane Fonda weer te fel naar mijn smaak was, maar ik ben dan ook geen liefhebber van felgeel.

En de jurk van Heidi Klum vind ik ordinair, wat jammer, ze kan er zo prachtig uitzien! Veel te diep decolleté.
quote:marjorette schreef op 26 februari 2013 @ 08:15:

[...]

Ceci, ik heb dezelfde laarzen een tijdje terug gekocht, ik draag ze onder een wit/zwart jurkje met zwarte panty's en kort zwart jasje erop. Heb er al erg veel complimenten op gekregen . Enige waar ik het blauw in terug laat komen is de nagellak.Bedankt voor de tip! Ik heb ook nog jurken met blauw erin, een rokje met subtiel blauw en blauwe vestjes dus het moet wel goed komen. En anders lak ik gewoon mijn nagels (hoewel ik dat zelden doe).
Miss d wat leuk dat je jouw blog met ons wilt delen! Ligt het nou aan mij of ik kan het niet vinden? Ik forum mobiel, is dat een reden misschien? Heb je een link of zo?
Dames ik zit serieus te denken om twee maanden niet te shoppen. Het is niet veel ik weet het maar voor mij een hele uitdaging. Een jaar lukt mij never nooit, ik ken mijzelf te goed maar twee maandjes moet gewoon lukken. Ik heb van alles, ik heb echt niets meer nodig en toch blijf ik maar spullen kopen. Ik dacht aan april en mei...Iemand die zin heeft om mee te doen? Ik ga denk ik tegen die tijd een topic openen maar het is gezelliger als een 'bekende' mee doet
Ceci jouw blauwe laarzen met strik zijn prachtig! Ik houd helemaal niet van laarzen maar die zou ik zeker willen...
Lorenne, goed idee van je maar ik doe niet mee. Ik heb bruiloften en dergelijke in het vooruitzicht dus ik MOET shoppen, zoals je zult begrijpen ;)

Heb zojuist 3 swing dresses(voor de feesten) bij topvintage besteld, en ook 2 petticoats. Ik had 1 jurk al weken op het oog, en liet hem zojuist aan vriend zien, zegt ie: Joh, mooie jurk, weet je bestel er gewoon 3 en dan kies je de mooiste uit. Muhahaha me like very much! Ik zal foto's op mijn blog zetten als ik ze aan heb.

Moet er nu nog de perfecte schoenen bij vinden.

Lorenne, voor jou de link:

klik

Ceci ik ben ook grote fan van smaragd en blauw achtige tinten, het leek allemaal erg veel op elkaar qua 'toon' . Veel huidskleur, metallic, zwart, wit en grafisch. Maar niets weerhoudt ons ervan om jurken die niet bij Oscars gedragen zijn hier neer te plempen, om toch in katzwijm te kunnen vallen.

Hier poging 1 dan:

dit is een bruidsjurk.. ik vind hem heel mooi maar hij zou me niet staan...
Wat een super leuk haar heb jij DaisyDuke! Leuk om te zien dat je bent gaan bloggen
FD wat lief thanx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven