Ervaring Bonprix
woensdag 27 februari 2013 om 16:39
woensdag 27 februari 2013 om 18:16
Ik heb voor het eerst iets bij ze besteld. Ik vond de levering niet heel duidelijk. Er stond bij binnen 2 dagen, maar nadat ik besteld had kreeg ik een mail dat ik had gekozen voor PakjeGemak. Daardoor zou mijn levering langer zijn. Daar had ik helemaal niet voor gekozen en het werd ook bij mij thuis aangeboden. Ik kreeg het uiteindelijk veel later. De status op de site stond aangemerkt als nog niet verzameld.
Ik wil nu trouwens wat terug sturen, maar kan niks vinden hoe je dat moet doen. Alleen dat je het weer netjes met bon moet terugsturen. Weet iemand hoe dit moet?
Die bon klopt trouwens ook niks van.
Ik wil nu trouwens wat terug sturen, maar kan niks vinden hoe je dat moet doen. Alleen dat je het weer netjes met bon moet terugsturen. Weet iemand hoe dit moet?
Die bon klopt trouwens ook niks van.
woensdag 27 februari 2013 om 18:49
quote:mylenamyla schreef op 27 februari 2013 @ 17:10:
Ik weet niet of ik het risico wil nemen. Aan de andere kant ben ik wel dol op de bikini en het gaat niet om honderden euro's aan risico.
Deze heb ik op het oog:
http://www.bonprix.nl/pro ... r=Beslist&version=badmode
Ik kan op internet dus niet vinden waar ik hem kan kopen, alleen Bonprix lijkt 'm aan te bieden...Ik heb de link net geopend. Heb je gezien dat er "binnenkort beschikbaar" bij staat? Je zult dus ook nog geduld moeten hebben, voordat je m kan bestellen!
Ik weet niet of ik het risico wil nemen. Aan de andere kant ben ik wel dol op de bikini en het gaat niet om honderden euro's aan risico.
Deze heb ik op het oog:
http://www.bonprix.nl/pro ... r=Beslist&version=badmode
Ik kan op internet dus niet vinden waar ik hem kan kopen, alleen Bonprix lijkt 'm aan te bieden...Ik heb de link net geopend. Heb je gezien dat er "binnenkort beschikbaar" bij staat? Je zult dus ook nog geduld moeten hebben, voordat je m kan bestellen!
woensdag 27 februari 2013 om 20:34
Ik heb onlangs ook een bikini van Bodyflirt besteld bij BonPrix en alles is goed gegaan. Wel voor de zekerheid gekozen voor betalen met acceptgiro, inderdaad vanwege de negatieve reacties op internet. Ik plaatste de bestelling donderdag en zaterdag kreeg ik 'm al binnen. Later nog wat besteld en ook dat ging soepel. Dus positieve ervaringen hier!
woensdag 27 februari 2013 om 21:51
quote:Tinkeldel schreef op 27 februari 2013 @ 18:16:
Ik wil nu trouwens wat terug sturen, maar kan niks vinden hoe je dat moet doen. Alleen dat je het weer netjes met bon moet terugsturen. Weet iemand hoe dit moet?Ik heb op de bon aangegeven wat ik heb gehouden (doorgestreept) en wat ik terug stuur. Daarnaast op de website aangegeven wat de retouren zijn en voor welk bedrag dit is. Binnen 5 dagen had ik het geld weer op mn rekening staan.
Ik wil nu trouwens wat terug sturen, maar kan niks vinden hoe je dat moet doen. Alleen dat je het weer netjes met bon moet terugsturen. Weet iemand hoe dit moet?Ik heb op de bon aangegeven wat ik heb gehouden (doorgestreept) en wat ik terug stuur. Daarnaast op de website aangegeven wat de retouren zijn en voor welk bedrag dit is. Binnen 5 dagen had ik het geld weer op mn rekening staan.
zondag 3 maart 2013 om 19:55