Entertainment alle pijlers

Help!! ;-)

27-02-2013 20:38 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd al een "help"-topic willen openen.

Ik heb een gigantisch dramatisch probleem:

Volgende week ga ik op vakantie (weet t, moet je ook niet doen). En volgende week is de ontknoping van Wie Is De Mol. Dat ik dus volg. En ik zit natuurlijk in spanning te wachten op de ontknoping. Maar....

Er is internet in het huisje. Welke tv zenders er zijn is volledig onbekend, dus het kan beperkt zijn tot ORF 1 en 2 of er is toevallig BVN. Waar ik niet op durf te hopen.

Uitzendinggemist werkt niet in het buitenland (toch?) dus: hoe kan ik volgende week toch de aflevering zien? Voordat het all over the internet is wie de mol was en wie de winnaar...

Iemand een idee waar je widm verder kan terugkijken (in het buitenland)?

Ik ben ten einde raad

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Er is maar 1 oplossing. Je annuleringsverzekering vindt de reden vast goed
Maar goed, uitzending gemist op computer werkt wel toch?
Tuurlijk werkt uitzending gemist wel in het buitenland! En als je zenders van rtl wilt bekijken (moet je tegenwoordig voor betalen), dan kun je ook www.hebikietsgemist.nl gebruiken. Gewoon gratis
Ik vrees het ook star

Ja nou ik had begrepen dat je UG alleen in Nederland kan bekijken op je computer. Nooit uitgetest hoor maar BBC gemist kan je in NL ook niet zien bijvoorbeeld...
Uitzending gemist is toch gewoon te bekijken? Wij wonen in buitenland en maken er goed gebruik van
Ja echt? Toch?

Oh dan is mijn vakantie gered!

(En is dit dus echt het zoveelste nutteloze help-topic )
Dat ligt aan de bbc die het afschermt voor t buitenland
Deeds!!

Weet je wat? Ik ga voor jou, geheel belangeloos uiteraard, dat weekje op vakantie, goed? Ik zou het echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen jou op vakantie te sturen terwijl je de ontknoping niet zou kunnen zien. Bij het idee alleen al breekt m'n hart al en dan hebben we allebei een shitweek.
grob

Helaas nét te laat, ben al gerustgesteld door de uitzendinggemist experts

Waarvoor dank! Ik zal aan jullie denken als ik volgende week na een dag skiën met een glühweintje naar UG surf
Ik woon ook in het buitenland en volg Wie is de Mol via uitzending gemist, geen probleem. Rtl bijvoorbeeld is moeilijker te kijken maar ook niet onmogelijk.

Fijne vakantie!
Alle uitzendinggemist-achtige websites werken gewoon in het buitenland. Alleen de programma's die aangekocht zijn uit het buitenland, of die verkocht worden aan het buitenland zijn afgeschermd voor kijkers in het buitenland. Omdat de uitzendrechten per land verkocht worden.

PS: Kees is de mol!
Volgens mij is de ontknoping pas over twee weken hoor! Eerst volgt nog de finale en moet iedereen nog de vragen beantwoorden. Week erop is dan met alle deelnemers de bekendmaking!
O en kees is niet de mol.
Wel!
Ik wilde al gaan schelden, alleen maar om de topictitel.

Maar 't is Deeds, en Deeds mag dat!
Kijktvonline.nl werkt volgens mij ook in t buitenland!
Haha pimp

Ok ik hoef me dus niet druk te maken!

En viennas: morgen finale (afl 9) en volgende week bekendmaking. T zijn altijd 10 afleveringen.

Enne, Paulien is de mol hoor
Uitzending gemist werkt hoor, hen net nog de laatste dwdd gekeken in het land waar jij op vakantie gaat.
In Oostenrijk zit soms ook NED 1 en NED 2 in de vakantiehuisjes, tenminste in die waar ik de afgelopen drie jaar verbleef wel. :-)
Bbc schermt alles af. Fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven