Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
woensdag 27 februari 2013 om 22:40
woensdag 27 februari 2013 om 23:03
Ik heb sinds zondagavond al bijna geen hap meer door mijn keel kunnen krijgen, dus aan mij zal het niet liggen
Maar voor de zekerheid zou ik zeggen, ieder een eigen balk.
Zolang we maar in dezelfde ruimte hangen, is het sowieso gezellig.
Maar voor de zekerheid zou ik zeggen, ieder een eigen balk.
Zolang we maar in dezelfde ruimte hangen, is het sowieso gezellig.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
donderdag 28 februari 2013 om 11:51
donderdag 28 februari 2013 om 11:54
quote:L0r schreef op 28 februari 2013 @ 08:26:
Ah, we gaan ons massaal verhangen? Ben ik nog op tijd om mee te doen of hangen jullie al?
En waarom, WAAROM, moet iedere acteur/actrice-wannabe in GTST ook zanger(es)-wannabe zijn? Wáárom?
Ha L0r!! hoe is het met jou?? Kom er gezellig bij hangen meis.
Ik ga zo even naar Gamma, moet wel echt een sterk touw hebben ivm mijn gewicht.
Ah, we gaan ons massaal verhangen? Ben ik nog op tijd om mee te doen of hangen jullie al?
En waarom, WAAROM, moet iedere acteur/actrice-wannabe in GTST ook zanger(es)-wannabe zijn? Wáárom?
donderdag 28 februari 2013 om 11:57
quote:floflo schreef op 27 februari 2013 @ 20:26:
En die Daniël heeft ook nog een hele tijd in een gat gevangen gezeten.
Hoe en wat weet ik echt niet meer!
Ik lees even bij, dat weet ik nog! Een gemenerd hield hem vast in een soort put, allemaal heel uitzichtloos. Toen hij werd bevrijd had hij een soort schimmel op zijn baard
Waarom weet ik dit nog
En die Daniël heeft ook nog een hele tijd in een gat gevangen gezeten.
Hoe en wat weet ik echt niet meer!
Ik lees even bij, dat weet ik nog! Een gemenerd hield hem vast in een soort put, allemaal heel uitzichtloos. Toen hij werd bevrijd had hij een soort schimmel op zijn baard
Waarom weet ik dit nog
Hallo?!
donderdag 28 februari 2013 om 12:07
quote:Cateye schreef op 28 februari 2013 @ 11:54:
[...]
Ha Cat! Met mij is het goed hoor. Met jou? En Soul en Twist? Toch leuk dat jullie allemaal nog wel eens hier opduiken
Ik kan mezelf tegenwoordig verhangen aan een draadje, bevestigd aan een satéprikker, dat is ook wel eens anders geweest. Dat kan jij vast ook na vier maanden WW
[...]
Ha Cat! Met mij is het goed hoor. Met jou? En Soul en Twist? Toch leuk dat jullie allemaal nog wel eens hier opduiken
Ik kan mezelf tegenwoordig verhangen aan een draadje, bevestigd aan een satéprikker, dat is ook wel eens anders geweest. Dat kan jij vast ook na vier maanden WW
donderdag 28 februari 2013 om 15:15
quote:L0r schreef op 28 februari 2013 @ 08:26:
Omdat er ook af en toe een single gemaakt moet worden. Linda, Roos en Jessica waren geweldig en het is gewoon leuk als er af en toe zo'n succesformule wordt gelanceerd.
Snap dat dan!
Omdat er ook af en toe een single gemaakt moet worden. Linda, Roos en Jessica waren geweldig en het is gewoon leuk als er af en toe zo'n succesformule wordt gelanceerd.
Snap dat dan!
donderdag 28 februari 2013 om 20:09
quote:L0r schreef op 28 februari 2013 @ 12:07:
[...]
allemaal!
Zet 'em op Catje, goed van je!
[...]
allemaal!
Zet 'em op Catje, goed van je!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.