Leidingen verbegren, tips gevraagd!

28-02-2013 12:46 11 berichten
In mijn toilet heb ik een aantal leidingen tegen de wand zitten, hebben jullie nog tips hoe ik deze een beetje subtiel kan verbergen? Zelf dacht ik aan een tijdschriftenrek of handdoekje ervoor ofzo. Hebben jullie nog meer of betere ideeen? Ik hoor het graag!

Sorry, foto plaatsen lukt niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yenthe79 schreef op 28 februari 2013 @ 12:46:

Sorry, foto plaatsen lukt niet!Kan je aanvragen he bij de mods! Zie topic bovenaan bij de pijler Overig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
een op maat gemaakt kastje? Van gecoate boekenpanelen ofzo?
it's a big club and you ain't in it
Je kunt de leidingen in de muur (laten) frezen, dat is volgens mij niet zoveel werk (heb ik me laten vertellen hoor zit zelf midden in een grote verbouwing). Dan zijn ze mooi verdwenen!

Of een voorzetwandje kopen en dat strak tegen de muur aanzetten, dan zitten alle leidingen hier achter en heb je een mooie, gladde, strakke wand zonder leidingen! Van die platen zijn gewoon bij de bouwmarkt te koop.

Minder drastisch is inderdaad een rekje/kastje. Ik weet niet precies hoe de leidingen over de muur zitten, maar kan je niet een hoge, ondiepe badkamerkast neerzetten? Gewoon zo'n wasbak-kastje maar dan hoger eigenlijk Daar kunnen de leidingen wellicht ook in/achter verdwijnen?

Succes in ieder geval!
Heb je ruimte voor een badkamerkastje? Zo'n kastje, dat onder een wastafel past?
quote:jen16 schreef op 28 februari 2013 @ 13:18:

Je kunt de leidingen in de muur (laten) frezen, dat is volgens mij niet zoveel werk (heb ik me laten vertellen hoor zit zelf midden in een grote verbouwing). Dan zijn ze mooi verdwenen!

Succes in ieder geval!

Het is vooral niet zoveel werk op het moment dat er nog geen tegels opzitten..

Ik zou er een kastje voorzetten.
may the bridges I burn light the way
In laten boxen met mdf, wel met een paneeltje dat los kan. Nepklimplant er omheen draaien. Gordijntje voor hangen. Accepteren?
Ook als er tegels opzitten kunnen de leidingen worden in gefreesd. Je moet dan inderdaad wel nieuwe tegels eroverheen zetten, maar dat kan ook over bestaande tegels heen.

Ik zou ook voor het kastje gaan hoor Als dat mogelijk is en dit het probleem verhelpt, kost dat gewoon het minste geld, troep en tijd!
Maten nemen kwa ruimte wat je over heb en even langs de ikea.
quote:Yenthe79 schreef op 28 februari 2013 @ 12:46:

In mijn toilet heb ik een aantal leidingen tegen de wand zitten, hebben jullie nog tips hoe ik deze een beetje subtiel kan verbergen? Zelf dacht ik aan een tijdschriftenrek of handdoekje ervoor ofzo. Hebben jullie nog meer of betere ideeen? Ik hoor het graag! Schematisch ziet het er zo uit:

AANVOER FONTEINTJE

------------------I-----------------------------------------------------

I I--------------------------------

I I AFVOER

I

I

Sorry, foto plaatsen lukt niet!Verbergen kan altijd, maar wat wil je? Heb je die ruimte nodig om spullen op te bergen? Of is het alleen decoratief?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Decoratief idd! Opnieuw tegelen is geen optie helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven