Genant probleem(pje)
donderdag 28 februari 2013 om 15:20
Even onder overig, omdat ik geen idee heb waar het bij hoort. Hier even in het kort mijn probleem(pje);
Ik zit op mijn werk en moet ontzettend nodig naar de wc, maar deze spoelt sinds kort niet meer goed door. Door mijn spastische darm weet ik ook nooit goed hoe het er uit komt, maar ik moet zo ook nog 1,5 uur reizen en ik heb al buikpijn van het ophouden.
Er wordt al geregeld dat het opgelost wordt hoor, maar tot die tijd.. Wat nu?
Ik zit op mijn werk en moet ontzettend nodig naar de wc, maar deze spoelt sinds kort niet meer goed door. Door mijn spastische darm weet ik ook nooit goed hoe het er uit komt, maar ik moet zo ook nog 1,5 uur reizen en ik heb al buikpijn van het ophouden.
Er wordt al geregeld dat het opgelost wordt hoor, maar tot die tijd.. Wat nu?
donderdag 28 februari 2013 om 15:25
Is er niet in de buurt iets anders waar je naar de wc kunt? Café of een winkel of bibliotheek ofzo?
Ik heb ook een prikkelbare darm en mijn lichaam accepteert het gewoonweg niet als ik het te lang ophoud, dan moet het eruit, desnoods als diarree.....
Ik snap je gene maar je werkt vast niet in the middle of nowhere, er is vast ergens een toilet in de buurt dat wel werkt.
Ik heb ook een prikkelbare darm en mijn lichaam accepteert het gewoonweg niet als ik het te lang ophoud, dan moet het eruit, desnoods als diarree.....
Ik snap je gene maar je werkt vast niet in the middle of nowhere, er is vast ergens een toilet in de buurt dat wel werkt.
donderdag 28 februari 2013 om 15:26
donderdag 28 februari 2013 om 15:27
donderdag 28 februari 2013 om 15:33
Ik denk als die pot toch al echt verstopt zit en er iemand gaat komen die het maakt..... dan kan jouw behoefte er nog wel bovenop. En dan juist niet doortrekken denk ik maar wat papier er overheen.
Smerig is het toch al, en als je moet dan moet je.
(Zelf vind ik het geloof ik erger om degene te zijn die de boel verstopt dan om een toch al smerige wc nog smeriger te maken)
Echt, jij kunt er niks aan doen dat je gevoelige darmen hebt.
Smerig is het toch al, en als je moet dan moet je.
(Zelf vind ik het geloof ik erger om degene te zijn die de boel verstopt dan om een toch al smerige wc nog smeriger te maken)
Echt, jij kunt er niks aan doen dat je gevoelige darmen hebt.
donderdag 28 februari 2013 om 15:33
Haha Louba, daar heb ik serieus ook over na zitten denken. Zelfs (heel heel heel vies) nog zitten denken zal ik het dan maar meenemen en onderweg in een prullenbak dumpen.
Klinkt eigenlijk best hopeloos als ik het zo terug lees, haha
Laylalala de velletjes spoelt hij al niet weg. Wanneer je de wc doortrekt komt al het water omhoog en spoelt het daarna heel langzaam weg.
Klinkt eigenlijk best hopeloos als ik het zo terug lees, haha
Laylalala de velletjes spoelt hij al niet weg. Wanneer je de wc doortrekt komt al het water omhoog en spoelt het daarna heel langzaam weg.
donderdag 28 februari 2013 om 15:36
donderdag 28 februari 2013 om 15:37
donderdag 28 februari 2013 om 15:37
Je kunt ook zeggen; Jongens, ik moet echt heel nodig naar het toilet dus ik zie jullie morgen en dan blijf ik een uurtje langer. Buren op dat industrieterrein? Gewoon naar binnen lopen en zeggen; Sorry jongens, ons toilet is verstopt, mag ik alsjeblieft even gebruik maken van jullie toilet? Iedereen weet hoe vervelend het is om niet te kunnen kakken als je echt heel nodig moet, zo genant is dat echt niet.
donderdag 28 februari 2013 om 15:48
Oh ik ben nu wel zo blij met het forum!
Helaas geen slootjes of bosjes in de buurt, ik geloof wel dat ik dat nog liever zou doen op dit moment, haha. Bij buren naar binnen gaan vind ik echt heel gênant, stom eigenlijk.
Maar ik kan me nu ook al zorgen gaan maken over morgenochtend en de rest van de dag, want dan begint het natuurlijk gewoon weer opnieuw, oh wat ben ik blij als het morgen weekend is!
Gelukkig is de buikpijn nog steeds een beetje te doen en gaat het denk ik / hoop ik toch lukken tot thuis.
Wel gelijk nog even een dingetje;
Iemand tips voor mij voor morgen ochtend ('s ochtends thuis kan ik vaak niet naar de wc (fijn, die darmen), maar zodra ik de deur uit stap moet ik weer wel en dan dus ook nog een tijdje onderweg (met openbaar vervoer). Zodra ik dan op mijn werk kom moet ik best wel heel erg nodig naar de wc, maar dat is morgen dus ook geen goed idee want dan blijft alles in de wc hangen natuurlijk.
Pff wat een drama hè, haha
Helaas geen slootjes of bosjes in de buurt, ik geloof wel dat ik dat nog liever zou doen op dit moment, haha. Bij buren naar binnen gaan vind ik echt heel gênant, stom eigenlijk.
Maar ik kan me nu ook al zorgen gaan maken over morgenochtend en de rest van de dag, want dan begint het natuurlijk gewoon weer opnieuw, oh wat ben ik blij als het morgen weekend is!
Gelukkig is de buikpijn nog steeds een beetje te doen en gaat het denk ik / hoop ik toch lukken tot thuis.
Wel gelijk nog even een dingetje;
Iemand tips voor mij voor morgen ochtend ('s ochtends thuis kan ik vaak niet naar de wc (fijn, die darmen), maar zodra ik de deur uit stap moet ik weer wel en dan dus ook nog een tijdje onderweg (met openbaar vervoer). Zodra ik dan op mijn werk kom moet ik best wel heel erg nodig naar de wc, maar dat is morgen dus ook geen goed idee want dan blijft alles in de wc hangen natuurlijk.
Pff wat een drama hè, haha