Genant probleem(pje)

28-02-2013 15:20 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even onder overig, omdat ik geen idee heb waar het bij hoort. Hier even in het kort mijn probleem(pje);

Ik zit op mijn werk en moet ontzettend nodig naar de wc, maar deze spoelt sinds kort niet meer goed door. Door mijn spastische darm weet ik ook nooit goed hoe het er uit komt, maar ik moet zo ook nog 1,5 uur reizen en ik heb al buikpijn van het ophouden.

Er wordt al geregeld dat het opgelost wordt hoor, maar tot die tijd.. Wat nu?
Gewoon gaan en dan meerdere keren doorspoelen, zeg maar niet wachten tot het helemaal vol ligt.
Gewoon gaan en dan maar afwachten hoe het afloopt. In het ergste geval moet je aan de slag met de pleeborstel.
Gewoon naar de wc gaan.

Lijkt me niet goed om het op te houden.

Gezondheid gaat altijd voor.
gaan en dan maar wat langer wegblijven omdat je vaker moet doorspoelen. Het is even niet anders. Of kun je misschien bij de buren/andere verdieping?
Is er niet in de buurt iets anders waar je naar de wc kunt? Café of een winkel of bibliotheek ofzo?

Ik heb ook een prikkelbare darm en mijn lichaam accepteert het gewoonweg niet als ik het te lang ophoud, dan moet het eruit, desnoods als diarree.....

Ik snap je gene maar je werkt vast niet in the middle of nowhere, er is vast ergens een toilet in de buurt dat wel werkt.
Gaan en inderdaad wat vaker spoelen. En als het echt niet weg krijgt, dan maar bedekken met wc papier. Jij kunt het niet helpen dat de wc kapot is.

Zeker niet jezelf kwellen door nog anderhalf uur uit te stellen terwijl je nu naar de wc moet!
Shit zeg, wat een dilemma. Toevallig een cafetaria ofzo in de buurt waar je even kan gaan? Ophouden ga je je alleen maar heel beroerd van voelen.

Je kunt ook vlak na een collega gaan en dan heel overdreven met je handen wapperen of je neus dicht knijpen als je naar buiten komt.
Haha Splinter , je motto Sorry To
Ik werk op een industrie terrein, dus helaas geen café oid in de buurt :( We hebben ook maar 1 wc, en morgen een ontzettend drukke dag met veel afspraken dus mensen die in en uit lopen..

Man oh man wat wil ik graag dat die wc gemaakt is!
Oh P.S. de wc neemt echt niks meer mee door de afvoer, zelfs geen velletje wc-papier
Vaak spoelt het bij mij beter weg als ik van te voren vast 2 velletjes in de pot leg --> zodat het niet plakt zeg maar..

misschien kun je dat proberen?
Eeh, heul vies idee, maar misschien een oplossing... In een plastic zak en daarna direct in een container?
Ik denk als die pot toch al echt verstopt zit en er iemand gaat komen die het maakt..... dan kan jouw behoefte er nog wel bovenop. En dan juist niet doortrekken denk ik maar wat papier er overheen.

Smerig is het toch al, en als je moet dan moet je.

(Zelf vind ik het geloof ik erger om degene te zijn die de boel verstopt dan om een toch al smerige wc nog smeriger te maken)

Echt, jij kunt er niks aan doen dat je gevoelige darmen hebt.
Haha Louba, daar heb ik serieus ook over na zitten denken. Zelfs (heel heel heel vies) nog zitten denken zal ik het dan maar meenemen en onderweg in een prullenbak dumpen.

Klinkt eigenlijk best hopeloos als ik het zo terug lees, haha

Laylalala de velletjes spoelt hij al niet weg. Wanneer je de wc doortrekt komt al het water omhoog en spoelt het daarna heel langzaam weg.
Ophouden is superslecht voor je darmen!!
Is het geen idee om eerder weg te gaan...nu dus. En dan onderweg ergens te gaan. Eventueel op het station.

Vervelend zeg!
Toch lieve, zielige, ik heb werkelijk emt je te doen dreamwishdo, denk ik dat dit de enige echte nette oplossing is.... Even uit het schoonmaakhok een vuilniszak halen en richting wc. Misschien kun je het zo opvangen (oh jees, ik denk in plaatjes!) dat je er niet aan hoeft te zitten?
Sorry, hoe kom ik er nu bij dat je met de trein moet?! *Zit met m'n hoofd blijkbaar even ergens anders*. Misschien weggaan en dan naar de eerste de beste openbare plek gaan. Als de wc het niet doet en er is geen andere optie, heb je niet zoveel keus.
Je kunt ook zeggen; Jongens, ik moet echt heel nodig naar het toilet dus ik zie jullie morgen en dan blijf ik een uurtje langer. Buren op dat industrieterrein? Gewoon naar binnen lopen en zeggen; Sorry jongens, ons toilet is verstopt, mag ik alsjeblieft even gebruik maken van jullie toilet? Iedereen weet hoe vervelend het is om niet te kunnen kakken als je echt heel nodig moet, zo genant is dat echt niet.
Wat Louba zegt:

Twee vuilniszakken mee en in elkaar doen.

Dan klemmen onder de bril en daarna dichtknopen.

Heb ook met je te doen!
Ik zou echt niet lopen etteren met vuilniszakken. Kom je dan met je zak stront de pot uit....

Kun je niet ergens privé op een emmertje gaan zitten en dat door een sloot halen ofzo? Loop je natuurlijk nog met je stront rond.... Zijn er bosjes in de buurt?
Viola, ideaal is het niet nee maar je moet toch wat?
Ziekmelden morgen als er geen wc is. Naar de wc gaan is een levensbehoefte en als dat niet kan op je werk houdt het op... zeker met darmproblemen. Misschien dat je bazen het probleem dan wat sneller aanpakken.
Oh ik ben nu wel zo blij met het forum!

Helaas geen slootjes of bosjes in de buurt, ik geloof wel dat ik dat nog liever zou doen op dit moment, haha. Bij buren naar binnen gaan vind ik echt heel gênant, stom eigenlijk.

Maar ik kan me nu ook al zorgen gaan maken over morgenochtend en de rest van de dag, want dan begint het natuurlijk gewoon weer opnieuw, oh wat ben ik blij als het morgen weekend is!

Gelukkig is de buikpijn nog steeds een beetje te doen en gaat het denk ik / hoop ik toch lukken tot thuis.

Wel gelijk nog even een dingetje;

Iemand tips voor mij voor morgen ochtend ('s ochtends thuis kan ik vaak niet naar de wc (fijn, die darmen), maar zodra ik de deur uit stap moet ik weer wel en dan dus ook nog een tijdje onderweg (met openbaar vervoer). Zodra ik dan op mijn werk kom moet ik best wel heel erg nodig naar de wc, maar dat is morgen dus ook geen goed idee want dan blijft alles in de wc hangen natuurlijk.

Pff wat een drama hè, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven