doorgeefvraag
dinsdag 20 mei 2008 om 17:41
Goeie seks (seks met een klik dus) geeft mij ontlading én energie, als ik ben met iemand met wie ik graag wil zijn, neem ik immers alles wat er te krijgen valt.
Webcamsex : nog maar met 1 persoon gedaan & was best zeer fijn, men neme de webcam en de rest volgt gewoon van zelf. Leuk voorspel, dat wel.
Heb je je eigen al bezig gezien (spiegels, film ) ?
Webcamsex : nog maar met 1 persoon gedaan & was best zeer fijn, men neme de webcam en de rest volgt gewoon van zelf. Leuk voorspel, dat wel.
Heb je je eigen al bezig gezien (spiegels, film ) ?
dinsdag 20 mei 2008 om 20:49
hmm...13? toen speelde ik nog met barbies.
na wat vriendjes met woest bewegende vingers die me verwachtingsvol aanstaarden, hopend op dat 'de hemel barstte open in 1000-sterren' effect wat ze in de bouquet-reeks van moeders stiekem lazen, die ik dan weer net zo verbaasd terugbekeek omdat ik geen idee had wat het doel van de exercitie moest worden, kwamen mijn douchekop en ik er rond mijn 16e achter hoe het wel moest
tja, en toen.... dat hek en die dam enzo..
ik laat de vraag ook nog even staan.
na wat vriendjes met woest bewegende vingers die me verwachtingsvol aanstaarden, hopend op dat 'de hemel barstte open in 1000-sterren' effect wat ze in de bouquet-reeks van moeders stiekem lazen, die ik dan weer net zo verbaasd terugbekeek omdat ik geen idee had wat het doel van de exercitie moest worden, kwamen mijn douchekop en ik er rond mijn 16e achter hoe het wel moest
tja, en toen.... dat hek en die dam enzo..
ik laat de vraag ook nog even staan.