Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
vrijdag 1 maart 2013 om 16:14
Missy
Dus je bent eindelijk over? Opluchting all over zeker? Mail me even, dan kom ik gauw even kijken, gezellig!
*shit, bedenkt zich ineens dat ze die badkamer dus mooi op d'r buik kan schrijven, gloeiend! *
Pimpeltje! Hoestie?!
Wdr Joh, kreeg gisteravond nog te horen dat ik zo lekker gek en spontaan ben.....lekker toch?! Dan maar afwijkend, ik voel me er prima bij. En je hebt helemaal gelijk, doorsnee mensen zijn er niet alleen genoeg, ze zijn er veel te veel. Dikke terug.
Merano, gewoon...zomaar
Ligt het trouwens aan mij, of is dit topic stervende...?!
Dus je bent eindelijk over? Opluchting all over zeker? Mail me even, dan kom ik gauw even kijken, gezellig!
*shit, bedenkt zich ineens dat ze die badkamer dus mooi op d'r buik kan schrijven, gloeiend! *
Pimpeltje! Hoestie?!
Wdr Joh, kreeg gisteravond nog te horen dat ik zo lekker gek en spontaan ben.....lekker toch?! Dan maar afwijkend, ik voel me er prima bij. En je hebt helemaal gelijk, doorsnee mensen zijn er niet alleen genoeg, ze zijn er veel te veel. Dikke terug.
Merano, gewoon...zomaar
Ligt het trouwens aan mij, of is dit topic stervende...?!
vrijdag 1 maart 2013 om 16:21
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 maart 2013 @ 16:19:
[...]
Het verkeerde moment om dit te vragen WDR...
Ik zit al 3 maanden met m'n poot omhoog, en de internist zegt: Geduld mevrouw. Pfffffffffft.
Hmpf...makkelijk gezegd ook. Man kreeg dat ook te horen. Leuk allemaal, maar hoe lang moet dat geduld duren dan?!
Heb je nog veel last of merk je al verbetering?
[...]
Het verkeerde moment om dit te vragen WDR...
Ik zit al 3 maanden met m'n poot omhoog, en de internist zegt: Geduld mevrouw. Pfffffffffft.
Hmpf...makkelijk gezegd ook. Man kreeg dat ook te horen. Leuk allemaal, maar hoe lang moet dat geduld duren dan?!
Heb je nog veel last of merk je al verbetering?
vrijdag 1 maart 2013 om 16:22
nog steeds Pimpel? Pffff, sterkte zeg.
Volgens mij lijdt het topic aan stevige bloedarmoede, maar mocht het een aflopende zaak zijn, dan vind ik het altijd leuk om de laatste te zijn die het licht uitdoet. Verlaten plekken hebben ook hun eigen charme... dus ik blijf hier lekker langs komen wanneer het uitkomt.
Volgens mij lijdt het topic aan stevige bloedarmoede, maar mocht het een aflopende zaak zijn, dan vind ik het altijd leuk om de laatste te zijn die het licht uitdoet. Verlaten plekken hebben ook hun eigen charme... dus ik blijf hier lekker langs komen wanneer het uitkomt.