TTToT-kluphuis (deel 20)

11-02-2013 20:17 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

(By MissMickey)
Sri, ruzie op z'n Indisch dus? Even laten bekoelen werkt inderdaad t beste. Denk om jezelf he? Anders kom ik voor je zorgen!!! Tot je misselijk van de soto bent.

Yv, fb en RL zijn voor sommigen hetzelfde. Er zit geen verschil in.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Yv, dat kon je er nog net bij gebruiken . Sommige mensen hebben dat, dat sensatie-gen.Die kicken op het verspreiden van akelig nieuws. Bah, nare zieltjes, en vaak kwetsend voor veel anderen.

Oh, mocht dit toch te herkenbaar zijn, laat het even weten, dan haal ik het zo weer weg.
quote:missy_Acy schreef op 01 maart 2013 @ 22:11:

Dat is echt zo! Voor de generatie van onze kinderen straks helemaal. Vind t doodeng. Internet is voor hen nog meer een onderdeel van t leven, snap je wat ik bedoel. Freaky shizzle
quote:missy_Acy schreef op 01 maart 2013 @ 22:11:

Sri, ruzie op z'n Indisch dus? Even laten bekoelen werkt inderdaad t beste. Denk om jezelf he? Anders kom ik voor je zorgen!!! Tot je misselijk van de soto bent.

Missy, is dat ruzie op z'n Indisch? Echtgenoot is een totok van de bovenste plank. Love him to bits, maar soms slaat de bliksem in en is het heel erg mis.

Wat een lief aanbod van je, dat waardeer ik ontzettend, je bent een enorme lieverd! Maar jij hebt het veel te druk met je huis en je kindertjes en je man, en dat gaat allemaal voor. Dat is gewoon een kwestie van prioriteiten.

Ik duik zo met een paar slaappillen m'n bed in en morgen zien we wel weer verder.

Nogmaals lieverds, neem morgen maar een stevige borrel op me, dan zien we van de week wel weer verder. Doe Den Bosch de groeten van me, ik vind het een erg leuke stad!
Sri:

En Yv, mijn oudste zus heeft dezelfde vorm van incontinentie. Op die manier kreeg mijn jongere zusje vorig jaar hetzelfde nieuws. Sommige mensen sporen gewoon echt niet, helaas.
quote:sri schreef op 01 maart 2013 @ 22:14:

Yv, dat kon je er nog net bij gebruiken . Sommige mensen hebben dat, dat sensatie-gen.Die kicken op het verspreiden van akelig nieuws. Bah, nare zieltjes, en vaak kwetsend voor veel anderen.

Hij is niet zo zeer eropuit om mensen te kwetsen of uit sensatie, maar meer uit: ikke-ben-zo-sielug!!! En verder spoort het gewoon niet. Hij maakte ook zijn scheiding bekend via FB
quote:missy_Acy schreef op 01 maart 2013 @ 22:18:

Dat is echt zo! Voor de generatie van onze kinderen straks helemaal. Vind t doodeng. Internet is voor hen nog meer een onderdeel van t leven, snap je wat ik bedoel. Freaky shizzle Ieks, ik zie dat nu al bij de (tiener)kinderen van mijn overleden broer. Die kunnen alleen maar in sms-taal schrijven en het gaat ook nergens over. Nou hoeft dat ook niet altijd, maar het gaat echt NOOIT ergens over.
quote:sri schreef op 01 maart 2013 @ 22:20:

[...]

Ik duik zo met een paar slaappillen m'n bed in en morgen zien we wel weer verder.

Truste en slaap lekker
quote:Yezka schreef op 01 maart 2013 @ 22:37:

En Yv, mijn oudste zus heeft dezelfde vorm van incontinentie. Op die manier kreeg mijn jongere zusje vorig jaar hetzelfde nieuws. Sommige mensen sporen gewoon echt niet, helaas. Daar zakt je broek toch vanaf? Wat bezielt hun toch? Ik deel volgens mij redelijk normale dingen op FB. Niet persé alleen leuke dingen, maar je moet wel weten wie het allemaal leest. Dan ga je toch niet je privé er opknallen.
Missy, heb jij mijn mailtje vandaag ook gehad?
quote:Yvonne77 schreef op 01 maart 2013 @ 22:44:

[...]

Daar zakt je broek toch vanaf? Wat bezielt hun toch? Ik deel volgens mij redelijk normale dingen op FB. Niet persé alleen leuke dingen, maar je moet wel weten wie het allemaal leest. Dan ga je toch niet je privé er opknallen. En precies ook wat je zei over je oom... Zij was zielig. Ongelofelijk hè?!
Sri Wil jij mijn buuf zijn? Hutje op de hei 2b Middle of nowhere.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Yezka schreef op 01 maart 2013 @ 22:57:

[...]

En precies ook wat je zei over je oom... Zij was zielig. Ongelofelijk hè?!
Ja, bij sterfgevallen leer je je familie wel kennen...

Soms gelukkig ook ten goede.
quote:Yezka schreef op 01 maart 2013 @ 23:21:

Ja, bij sterfgevallen leer je je familie wel kennen...

Soms gelukkig ook ten goede.

Ik heb het meeste gelukkig verdrongen

Bruiloften zijn daarin geen uitzondering
Ik heb geen mail gekregen, Yv. M'n mail is kapoet. Fb?
quote:missy_Acy schreef op 01 maart 2013 @ 23:40:

Ik heb geen mail gekregen, Yv. M'n mail is kapoet. Fb?Allebei je mailadressen? Hoekandanou? Ik zet het nog niet op FB, is een foto van onze bruiloft.
O. M'n Prive mail doet t wel. Heb je die ook?

Hoe laat is onze meet???? En wie komen er allemaal?
....
Jeetje. Ik hoop t niet voor je meis, dat zou wel zwaar zijn lijkt mij.
....
Wat een idioten zeg.
Apa, hoe laat ben jij in locatie stad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven