Echte mannen in de penarie
vrijdag 1 maart 2013 om 16:37
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
zondag 3 maart 2013 om 18:05
Genieten lukt heel goed!
Fantastisch weer hier (sorry). Echt strakblauw! dus een lekker eerste dagje gehad! en nu aan de gluhwein
Een heleboel stoere mannenknuffels voor jullie in het grijze NL ik hoorde dat morgen en dinsdag wel lekker worden!
Fantastisch weer hier (sorry). Echt strakblauw! dus een lekker eerste dagje gehad! en nu aan de gluhwein
Een heleboel stoere mannenknuffels voor jullie in het grijze NL ik hoorde dat morgen en dinsdag wel lekker worden!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 4 maart 2013 om 12:33
quote:wdr schreef op 04 maart 2013 @ 12:18:
Dag DD!
Hier nu lekker zonnetje. Morgen warm! En daarna schijnt het alwéér te gaan vriezen... geloof het of niet...Ik wilde een afspraak maken met mijn garage om de winterbanden weer om te wisselen voor zomerbanden, maar ik denk dat ik nog maar even wacht ...
Dag DD!
Hier nu lekker zonnetje. Morgen warm! En daarna schijnt het alwéér te gaan vriezen... geloof het of niet...Ik wilde een afspraak maken met mijn garage om de winterbanden weer om te wisselen voor zomerbanden, maar ik denk dat ik nog maar even wacht ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij