Vriendinnen in Leiden
zaterdag 2 maart 2013 om 18:29
Hallo,
Graag zou ik meer vriendinnen willen maken bij mij in buurt om samen gezellige dingen te doen. Ik ben 27 (bijna 28) jaar en woon en werk in Leiden. Ik ben op zoek naar vriendinnen met wie ik gezellig kan borrelen, af en toe Leiden onveilig kan maken of samen een filmpje kan kijken. Herken je je een beetje in bovenstaande, laat het me dan weten en dan kunnen we misschien een keertje afspreken om te kijken of het klikt
Groetjes!
Graag zou ik meer vriendinnen willen maken bij mij in buurt om samen gezellige dingen te doen. Ik ben 27 (bijna 28) jaar en woon en werk in Leiden. Ik ben op zoek naar vriendinnen met wie ik gezellig kan borrelen, af en toe Leiden onveilig kan maken of samen een filmpje kan kijken. Herken je je een beetje in bovenstaande, laat het me dan weten en dan kunnen we misschien een keertje afspreken om te kijken of het klikt
Groetjes!
woensdag 6 maart 2013 om 19:26
Hoi Lieke,
Ik ben een 26 jarige meid uit Den Haag en ben ook op zoek naar gezellige meiden om leuke, gezellige dingen mee te doen.
Mijn hobby's zijn sporten en lezen. Ik werk fulltime.
Mijn e-mailadres is: Lady022@live.nl
Ik ben een 26 jarige meid uit Den Haag en ben ook op zoek naar gezellige meiden om leuke, gezellige dingen mee te doen.
Mijn hobby's zijn sporten en lezen. Ik werk fulltime.
Mijn e-mailadres is: Lady022@live.nl
maandag 8 april 2013 om 19:54
Wat leuk, mag ik meedoen? Marktplaatsgoedekoop@hotmail.nl. Ik woon vlakbij Leiden, in een kleinere plaats, en ik vind Leiden hartstikke leuk om iets te eten of drinken. Heb geen kinderen.
woensdag 24 april 2013 om 18:14
Hoi,
Ook ik woon sinds kort in Den Haag, het lijkt me leuk meer mensen te leren kennen.
Ik ben 28, werk in Leiden, lijkt me gezellig om een keer wat te gaan drinken.
mail: layla79_viva@outlook.com.
Ook ik woon sinds kort in Den Haag, het lijkt me leuk meer mensen te leren kennen.
Ik ben 28, werk in Leiden, lijkt me gezellig om een keer wat te gaan drinken.
mail: layla79_viva@outlook.com.