Vriendinnen in Leiden

02-03-2013 18:29 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Graag zou ik meer vriendinnen willen maken bij mij in buurt om samen gezellige dingen te doen. Ik ben 27 (bijna 28) jaar en woon en werk in Leiden. Ik ben op zoek naar vriendinnen met wie ik gezellig kan borrelen, af en toe Leiden onveilig kan maken of samen een filmpje kan kijken. Herken je je een beetje in bovenstaande, laat het me dan weten en dan kunnen we misschien een keertje afspreken om te kijken of het klikt

Groetjes!
Hoi Lieke,

Ik ben een 26 jarige meid uit Den Haag en ben ook op zoek naar gezellige meiden om leuke, gezellige dingen mee te doen.

Mijn hobby's zijn sporten en lezen. Ik werk fulltime.

Mijn e-mailadres is: Lady022@live.nl
Leuk dat je gereageerd hebt, ik heb je net een mailtje gestuurd. Wie weet zijn er nog meer gezellige meiden die aan willen sluiten:-)
Hai! Ik had ook al gereageerd op een andere oproep over Leiden, had deze nog niet gezien.

Ik ben 25, woon sinds kort in Leiden en heb weinig contacten hier... Dus het lijkt me leuk om wat mensen in Leiden te leren kennen!
Hi!

Ik woon in Katwijk aan den Rijn en ook opzoek naar een paar gezellige mensen om leuke dingen mee te doen.

Ik ben 25 jaar, werk fulltime, houdt van koken, films, uitgaan, borrelen, pokeren, reizen.
Hey Meiden, ik woon ook in Leiden en wat nieuwe contacten lijkt me leuk! Vind het ook een leuk idee met meerdere af te spreken. De meiden die liever niet als groepje afspreken kunnen me ook pm'en voor gewoon gezellig een drankje o.i.d! :-)
Wat leuk, mag ik meedoen? Marktplaatsgoedekoop@hotmail.nl. Ik woon vlakbij Leiden, in een kleinere plaats, en ik vind Leiden hartstikke leuk om iets te eten of drinken. Heb geen kinderen.
Lady, Levin en Stampertje ik heb jullie toegevoegd als vriend zodat we kunnen mailen tot er een groepsmail gemaakt is.
Lady, Levin en Stampertje ik heb jullie toegevoegd als vriend zodat we kunnen mailen tot er een groepsmail gemaakt is.
Nou mij lukt het niet om de vriendschap te accepteren hoor.. De lin in de mail werkt niet, dan krijg ik te zien dat de pagina niet bestaat. Iemand die me kan helpen?
Hoi,

Ook ik woon sinds kort in Den Haag, het lijkt me leuk meer mensen te leren kennen.

Ik ben 28, werk in Leiden, lijkt me gezellig om een keer wat te gaan drinken.

mail: layla79_viva@outlook.com.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven