Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Aeolus schreef op 28 februari 2013 @ 12:37:

[...]

Wraak nemen als een FURIE! Niets dan verschroeide aarde achterlaten!

Grapje natuurlijk, wraak nemen getuigt van een onvolwassen houding en is laag. Je hebt er uiteindelijk alleen jezelf mee. De beste wraak is gewoon zelf gelukkig worden.

Ik hou het bij gedachtenspinsels!

Zou je de quote op mijn post willen verwijderen? Dank!
quote:hopeloze_ziel schreef op 28 februari 2013 @ 11:26:

Wel ben ik benieuwd hoe jullie omgaan met wraakgevoelens. Hoe kom ik van dit gevoel af?Bedrieg hem met weer een andere man? Of kijk ik nou teveel "overspel in de liefde" van net5. In ieder geval is een rebound liefde zoeken wel een leuke afleiding.
@hopeloze ziel: veel sterkte, meid. Laat die vent lekker.
ik heb een minnaar opgeduikeld via wordfeud dus

Kik messenger blijkt dus ook een enorm communicatiemiddel te zijn, sinds ik dat geinstaleerd heb word ik constant benaderd.

Ik heb wel eens het gevoel dat iedereen op zoek is of ik heb het nu gewoon zoveel meer in de gaten....

Sterkte hopeloze ziel.
Dan doe ik vast iets verkeerd :-)

Vanavondmaar eens random spelen
Silver1977: Noem me maar een bimbo, maar wat is kik?
quote:silver1977 schreef op 01 maart 2013 @ 16:16:

ik heb een minnaar opgeduikeld via wordfeud dus

Kik messenger blijkt dus ook een enorm communicatiemiddel te zijn, sinds ik dat geinstaleerd heb word ik constant benaderd.

Ik heb wel eens het gevoel dat iedereen op zoek is of ik heb het nu gewoon zoveel meer in de gaten....

Sterkte hopeloze ziel.

Jij wel... hahahaha

Kik Messenger is een soort Whatsapp alleen zoek je mensen op hun naam ipv je telefoonnummer. Is een wat veiliger idee natuurlijk.

Sterkte hopeloze ziel, moet moeilijk zijn om je toekomstdroom ineens in rook op te zien gaan. Zou je hem kunnen weerstaan als ie over een tijdje terug komt?

Hier weinig spannends te melden al heb ik een leuk Kik contact en dat lijkt wel te klikken
ben even off-line geweest om van ex-nr2 af te kicken. Het is me met behulp van nr1 en twee heel goede vriendinnen gelukt om meer dan twee weken geen contact met hem te hebben.

Ben vanmiddag weer in de fout gegaan: ik moest gewoon iets van me laten horen. Binnen 10 min had ik reactie... Het was een neutraal berichtje heen en weer en ergens ben ik opgelucht dat ik het heb gedaan. Ik laat het nu ook rusten, want heb mijn keuze gemaakt.

Waar ik het meest tegenop zie, zijn ontmoetingen bij formele gelegenheden. Het lijkt er nu op dat we ook in dergelijke situaties (wat toch wel een keer zal gebeuren in onze kleine werkkring) op normale wijze met elkaar kunnen omgaan.

Nr1 is nog altijd heel begripvol. Het is bijna griezelig. We praten redelijk veel, maar hij is wat terughoudend. Ik kan me dat voorstellen, want het is wel een pijnlijke bekentenis van iemand van wie je houdt en denkt te kennen. Hij wil ook graag dat ik uitzoek wat hier nu de oorzaak van is geweest, omdat hij bang is dat dit na een tijdje weer kan gebeuren.

Omdat er nog wel een paar andere issues spelen, ga ik eens praten met een coach of therapeut. Niet voor een onverwerkte jeugd oid, maar eerder voor iets tussen een mid- en een quarterlife crisis in (ik overweeg zelfs om motorrijlessen te nemen ). Misschien kan ik dan uitvogelen wat ik met mijn leven wil, want het 'is dit alles'-gevoel is toch wel de rode draad door deze hele geschiedenis.
quote:lizzie32 schreef op vrijdag 01 maart 2013 22:26 ben even off-line geweest om van ex-nr2 af te kicken. Het is me met behulp van nr1 en twee heel goede vriendinnen gelukt om meer dan twee weken geen contact met hem te hebben.

Ben vanmiddag weer in de fout gegaan: ik moest gewoon iets van me laten horen. Binnen 10 min had ik reactie... Het was een neutraal berichtje heen en weer en ergens ben ik opgelucht dat ik het heb gedaan. Ik laat het nu ook rusten, want heb mijn keuze gemaakt.

Waar ik het meest tegenop zie, zijn ontmoetingen bij formele gelegenheden. Het lijkt er nu op dat we ook in dergelijke situaties (wat toch wel een keer zal gebeuren in onze kleine werkkring) op normale wijze met elkaar kunnen omgaan.

Nr1 is nog altijd heel begripvol. Het is bijna griezelig. We praten redelijk veel, maar hij is wat terughoudend. Ik kan me dat voorstellen, want het is wel een pijnlijke bekentenis van iemand van wie je houdt en denkt te kennen. Hij wil ook graag dat ik uitzoek wat hier nu de oorzaak van is geweest, omdat hij bang is dat dit na een tijdje weer kan gebeuren.

Omdat er nog wel een paar andere issues spelen, ga ik eens praten met een coach of therapeut. Niet voor een onverwerkte jeugd oid, maar eerder voor iets tussen een mid- en een quarterlife crisis in (ik overweeg zelfs om motorrijlessen te nemen ). Misschien kan ik dan uitvogelen wat ik met mijn leven wil, want het 'is dit alles'-gevoel is toch wel de rode draad door deze hele geschiedenis.
@Lizzie32 even wennen vorig bericht ging verkeerd. Ik lees al een tijdje mee. en jouw posts troffen me. Jouw ex nr. 2 lijkt mijn ex nr. 2. Maar voor mijn eindigde het een jaar geleden. Helaas wordt ik inderdaad nog steeds vaak 'zakelijk' geconfronteerd hiermee. Ik probeer hier relaxt mee om te gaan maar dit lukt me niet altijd.Voor de buitenwereld wel maar als ik na zo'n ontmoeting ben ik nog steeds van slag. Gelukkig merkt niemand dat maar het is wel zo. Ik mis de spannende berichten die nu zakelijk zijn geworden maar ik zal hier mee moeten leven. verder heb ik een heel leuk huwelijk en dit wil ik zo houden maar wat mis ik het soms. Ik hoop voor jou dat het je gaat lukken als je zo'n formele bijeenkomst hebt. Ik weet niet of dat vaak is maar ik hoop dat het je gaat lukken. En anders misschien mijden of is dat geen optie. Ik twijfel soms ook of ik er dan goed aan doen om te komen en als ik dan merk dat hij het toch leuk vindt als ik er ben dan probeer ik het maar zo te zien dan hij een goede vriend is met wie ik toevallig iets meer gedeeld heb . Soms baal ik er wel van dat mannen hier veel beter in zijn dan vrouwen.
Vanavond minnaar even gezien. Kort maar fijn gevreeën en samen gegeten. Kan er weer even tegenaan...
Gisteren een werkbijeenkomst met een korte maar prettige nabespreking gehad. Ik kan er ook weer even tegenaan . Zal ook wel moeten omdat nr. 2 de komende weken in het buitenland zit.
Hopeloze ziel, ik herken er ook wel veel in hoor, je berichtjes.

Maar heel eerlijk: wat als hij wél terugkomt en wél een relatie met je begint? Heel eerlijk gezegd zie ik dat zelden slagen. Ik lees en schrijf hier al best lang mee, en er zijn inmiddels best wel wat relaties verbroken om door te gaan met de nr2, maar ik heb er eigenlijk nog geen één zien slagen helaas.

Met mijn eigen nr2 destijds was het niet anders geweest: hij was evengoed weer vreemdgegaan tijdens een relatie met mij vermoed ik. En ook hij is nu zijn huwelijk aan het redden, met als verschil dat zijn vrouw nog steeds van niets weet (en niet van degene voor mij en niet van degene daarvoor, er hebben al heel wat vrouwen in haar bed gelegen waar ze niets vanaf weet).

En een goede basis heb je gewoon niet als je een relatie begint vanuit een scheiding, zeker niet met kinderen. Kun je zo iemand zelf ooit 100% vertrouwen als je weet hoe goed hij kan liegen en hoe hij kan praten over een partner?

Maar een harde les is het wel, blijft ook lang pijn doen. Ik sta bijna een jaar na dato nog steeds regelmatig op het punt om zijn vrouw in te lichten, niet omdat ik hem terug zou willen, echt niet, ik heb er een hoop van geleerd en ik ben gelukkig in mijn huwelijk (gelukkiger dan voor die tijd misschien wel) en voor mij is het klaar. Maar de wetenschap dat hij hier gewoon mee doorgaat zit me wel echt dwars (ik kwam er pas aan het eind achter dat hij al veel vaker vreemd was gegaan, anders was ik er nooit aan begonnen, ik dacht dat het 'echt' was )

Maar aangezien dat karmatechnisch niet zo handig zou zijn doe ik het maar niet
@susie: help, een jaar! Ik heb over minder dan een week een werkbijeenkomst waar hij ook zou kunnen zijn. Ik vraag er uiteraard niet naar, want dan raak ik helemaal van slag. Over minder dan 2 weken weer zo'n situatie. Ik vermoed dat hij niet komt en daarnaast ik vertik het om dergelijke bijeenkomsten te mijden om hem. Het is veel te leuk om andere mensen uit mijn vakgebied te zien en mee te praten.

Ik ben al de hele week aan het worstelen. Via een collega had hij 'de groeten' aan me gedaan. Daardoor begon het langzaam vanbinnen te malen. Mn vriendinnen hebben geprobeerd me weer tot rust te brengen, maar gistermiddag kon ik het toch niet laten om even te informeren. En razendsnel bericht terug

En het ging zo goed...
Ik heb vannacht ook een onverwachte date gehad. Gevalletje booty call...erg lekker.

Lizzie, moeilijk he om niks te sturen. Toen ik met m'n eerste minnaar was gestopt, hield ik het ook niet zo lang vol hoor! Ik miste gewoon de berichtjes, de aandacht. We chatten nu nog steeds, maar het is al een hele tijd geleden dat ik hem voor het laatst heb gezien. En dat voelt nog steeds prima. Wie weet dat we in de toekomst wel weer een keer afspreken.

Als je gevoel nu zegt dat het goed was om een berichtje te sturen, dan is dat toch prima? En nu weer gaan volhouden haha!
ik heb al 2 jaar twee minaars met medeweten van mijn man.

totaal geen problemen kan uitstekend.

en mijn man blijft nummer 1
Heeft je man ook minnaressen Bolines?
nee hij heeft daar geen behoefte aan.

ik heb gewoon meer behoefte aan sex dan mijn man.

en omdat hij weet dat hij nummer 1 is en ik hem nooit zal verlaten voor een ander vind hij het goed. ik heb ook totaal geen gevoelens voor mijn minaars ik vind ze aardig en mooi maar meer ook niet.

ze zijn puur voor sex niets meerquote:Rooss4 schreef op 03 maart 2013 @ 11:57:

Heeft je man ook minnaressen Bolines?
Gister leuke avond gehad. Lekker gesjanst en ook nog gezoend met 1 man. We hebben mail uitgewisseld. Ik denk dat hij wel een kandidaat is

Ik vond het wel erg spannend. Het lijkt wel of er "ik heb zin" op mijn voorhoofd staat. Of ben ik er bewuster van?
@ Bolines: Hoe heb jij dit bespreekbaar gemaakt bij je partner? In mijn geval weet mijn nr1 niet van mijn nr2 en gaat alles dus stiekem, maar ik zou het liever out in the open hebben. Geen geheimen voor elkaar hebben lijkt mij zoveel prettiger.
Almost, het is nu wat moeilijker, als je al een nummer 2 hebt. Onze relatie is eerst open gegooid, omdat we allebei wel nieuwsgierig waren hoe het ook al weer is om met anderen dan elkaar te mogen vrijen. Pas een poosje daarna is dat ook daadwerkelijk in de praktijk gebracht.
quote:almost schreef op 03 maart 2013 @ 14:59:

@ Bolines: Hoe heb jij dit bespreekbaar gemaakt bij je partner? In mijn geval weet mijn nr1 niet van mijn nr2 en gaat alles dus stiekem, maar ik zou het liever out in the open hebben. Geen geheimen voor elkaar hebben lijkt mij zoveel prettiger.

was idee van mijn man anders had ik het ook nooit gedaan.

omdat hij vaak niet wilde te moe of geen zin wees hij me vaak af.

hij kwam met deze oplossing.

maar sex met mijn man is nog steeds super en hij krijgt niets te kort.

ik wil altijd wel.

ik dacht eerst hij zegt dit dan kan hij ook met een ander maar absoluut niet.

hij is altijd bij mij wij werken samen en zijn in onze vrijetijd ook altijd samen.
@ anna: het is ook niet zo dat ik hem nu gelijk over mijn nr2 wil vertellen. Als er in ieder geval al over gesproken kan worden hoe hij tegenover zo'n situatie zou staan dan zou dat al prettig zijn. Aan de andere kant ben ik me er wel bewust van dat, als mijn nr1 er negatief tegenover staat, het probleem voor mijzelf alleen maar groter wordt.

@ bolines: wat een prachtig gebaar van je man! Zelf ben ik uiteindelijk gezwicht voor mijn nr2 omdat ik al jaren seksloos rondliep omdat mij nr1 geen seks wilde. Hij heeft hierbij geen rekening gehouden met mijn behoeftes, jouw man heeft dit blijkbaar wel beseft. Wat fijn zal dat zijn als je een man hebt die zich in kan leven in de positie van een ander.

Zelf zal ik mijn nr2 de komende maand niet zien is de verwachting. Dat maakt het verlangen alleen maar groter. Gisteren even whatsapp contact gehad, ik had het gevoel uit elkaar te barsten van frustratie, ik wil hem zo graag zien. :( Gelukkig voelt hij er ook zo over, en vindt hij het nog steeds de moeite waard om op me te wachten. Geeft mij iig het gevoel dat ik er niet alleen maar puur voor de seks ben, en dat ook wel een prettige (en fijne) gedachte.
Hallo allemaal,

Ik leest een tijdje stiekum mee hier!

Ik ben een getrouwde man, maar lijkt net steeds als ik op straat,supermarkt of op schoolplein sta dat er allemaal vrouwen ogen op mij branden... en ik ga het steeds leuker vinden dat geflirt en die aandacht!! maar dat is zo fout!

Ik merk ook op wordfeund dan de vrouwen vaker gaan chatten.... stoppen met dit gedrag? of gewoon flirten? met misschien gevolgen tot meer?!!

groetjes Timor
aan almost ja ik heb echt een schat van een man.

maar ik was met hem niet sexloos.

wij hebben altijd wel twee keer sex per week.

maar daarvoor was het vaker.

hij heeft gewoon een hele drukke baan en is na werk vaak helemaal op.

bij jou is de situatie anders jij hebt geen sex.

dus jij moet dit bespreekbaar maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven