Welke naam past bij....
maandag 9 augustus 2010 om 14:32
zondag 3 maart 2013 om 14:04
quote:fietsband schreef op 02 maart 2013 @ 19:35:
@ Isis
Siemen is trouwens net even anders dan Simon, mocht je dat leuker vinden.
Andere opties:
Timon
Timo
Tiemen
Thijmen
Siemen vind ik niet zo mooi. Klinkt wat sulliger. En ik denk aan Siemens huishoudapparatuur.
Timo en Thijmen vind ik wel leuk, maar onze tweede heet dus al Thijn. Lijkt er teveel op.
@ Isis
Siemen is trouwens net even anders dan Simon, mocht je dat leuker vinden.
Andere opties:
Timon
Timo
Tiemen
Thijmen
Siemen vind ik niet zo mooi. Klinkt wat sulliger. En ik denk aan Siemens huishoudapparatuur.
Timo en Thijmen vind ik wel leuk, maar onze tweede heet dus al Thijn. Lijkt er teveel op.
woensdag 6 maart 2013 om 21:24
zondag 10 maart 2013 om 17:34
wat een leuke namen !
tinkerbell: jij hebt echt zeer veel namen van onze eigen lijst haha.
Namen als Loïs / Noa / yara / lars ....
ik vind senna ook erg leuk, maar al veel in gebruik in onze omgeving evenals noa trouwens.
Vinden anderen Luca en Loïs ook bij elkaar passen? ik baal zo dat het beiden met een L begint...
tinkerbell: jij hebt echt zeer veel namen van onze eigen lijst haha.
Namen als Loïs / Noa / yara / lars ....
ik vind senna ook erg leuk, maar al veel in gebruik in onze omgeving evenals noa trouwens.
Vinden anderen Luca en Loïs ook bij elkaar passen? ik baal zo dat het beiden met een L begint...
dinsdag 12 maart 2013 om 09:05
haha ja en ik ben ook een zeikerd... want ik vind luca en loïs ook leuk bij elkaar passen, maar die beginletters he grrrr...
En ook ik vind vajén errug mooi, maar die hype inderdaad... jammer.
Ach , als het een jongen wordt.... hoeven we geen meisjesnaam te kiezen.. Als jongensnaam vind ik dani erg leuk
Luca en Dani .. goede combi?
En ook ik vind vajén errug mooi, maar die hype inderdaad... jammer.
Ach , als het een jongen wordt.... hoeven we geen meisjesnaam te kiezen.. Als jongensnaam vind ik dani erg leuk
Luca en Dani .. goede combi?
dinsdag 12 maart 2013 om 13:47