Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Hihi wordt dit gelijk een afvaltopic voor onszelf.

In ieder geval blijf ik niet in mijn 'zelfmedelijden' zitten hoor. Deze week ga ik weer naar de steunzolenboer om sportzolen te laten maken. Ik heb een doorgezakte voet dus heb het echt nodig en daarna ga ik weer hardlopen. Dat zal me enorm helpen, ook psychisch
quote:newimprovedkitty schreef op 03 maart 2013 @ 20:24:

ik ben niet te zwaar, sport 6 x in de week en heb spieren ipv vet.. Ik snap het dus echt niet dat iemand het zo ver laat komen ( in mijn familie zit ook overgewicht, ik moet er dus ook op letten ), vandaar dat ik dit soort programma's zo intrigrerend vind. Waat drijft mensen zo ver enzo..vooral deze kandidate ..als je dokter ass. bent weet je de gevaren van dik zijn
Wat mensen zover brengt... Die rivier in Egypte.
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:nikki_nuts schreef op 03 maart 2013 @ 20:24:

Het lijkt me geen watje en een leuk mens wel.+1
/
quote:newimprovedkitty schreef op 03 maart 2013 @ 20:26:

[...]

eten is korte termijn -bevrediging en sporten en niet slecht eten is op lange termijn bevredigend. Zodra je dat bevest en ook echt snapt heb je je troosteten niet meer nodig.Amen
Oei, kaas is zo vet. Dat is ook mijn vetste zonde.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 20:25:

[...]

Ja niet 6x per week sporten. Dat helpt al een hoop. (je doet het goed hoor!! Zo bedoel ik het niet, maar ik ben gewoon lui en wil het allemaal zo makkelijk mogelijk, dat is mijn eerlijke antwoord.Nou dan val je niet. Simpel.
Ze ziet er nu al beter uit zeg!
werkt zij 3x 10 uur? hoorde ik dat goed?
quote:Wikkie1977 schreef op 03 maart 2013 @ 20:26:

Hihi wordt dit gelijk een afvaltopic voor onszelf.

hPrecies! Ik heb hier bij mij in de stad via de stadspas (dat is als je blut bent, rijg je hier korting op dingen) kan ik o pmaandag 1.5 uur sporten met een groep, voor maar 1 euro per keer. MORGENOCHTEND HALF TIEN STA IK DAAR!! En idd ook psychisch beter. Je komt er wel hoor, echt!
quote:Rainbow01 schreef op 03 maart 2013 @ 20:26:

[...]

vooral deze kandidate ..als je dokter ass. bent weet je de gevaren van dik zijnDat is wel een beetje kort door de bocht. Natuurlijk weet ze wat de gevaren zijn, net zoals ik weet wat de gevaren zijn van roken.
3 dagen werken en dagelijks sporten en moe moe moe. Ik werk 5 dagen, 1 avond en regelmatig de zaterdag en ik sport 5 tot 6 keer.
quote:koetjeboeboeboe schreef op 03 maart 2013 @ 20:28:

[...]

Nou dan val je niet. Simpel.

klopt

Maar ik kan wel hier neerkalken dat ik op een dag wakker werd en dik was, maar zo ging het niet.
nou knap dat ze nog tijd vind om te sporten,,zal moeilijk vol te houden zijn na dit traject
quote:koetjeboeboeboe schreef op 03 maart 2013 @ 20:29:

3 dagen werken en dagelijks sporten en moe moe moe. Ik werk 5 dagen, 1 avond en regelmatig de zaterdag en ik sport 5 tot 6 keer.Ik word al moe als ik je lees...
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 20:29:

[...]

Precies! Ik heb hier bij mij in de stad via de stadspas (dat is als je blut bent, rijg je hier korting op dingen) kan ik o pmaandag 1.5 uur sporten met een groep, voor maar 1 euro per keer. MORGENOCHTEND HALF TIEN STA IK DAAR!! En idd ook psychisch beter. Je komt er wel hoor, echt!Echt?

3 dagen werken en dagelijks sporten en moe moe moe. Ik werk 5 dagen, 1 avond en regelmatig de zaterdag en ik sport 5 tot 6 keer.Maar jij weegt neem ik aan geen 171 kg. Alleen door het mee moeten torsen van dat gewicht kost natuurlijk heeeel veel energie.

3 dagen werken en dagelijks sporten en moe moe moe. Ik werk 5 dagen, 1 avond en regelmatig de zaterdag en ik sport 5 tot 6 keer.ik ook , maar dan werk ik 50 uur door de week.

3 dagen werken en dagelijks sporten en moe moe moe. Ik werk 5 dagen, 1 avond en regelmatig de zaterdag en ik sport 5 tot 6 keer.Weeg je ook 171 kilo bij 1.68?
quote:eten is korte termijn -bevrediging en sporten en niet slecht eten is op lange termijn bevredigend. Zodra je dat bevest en ook echt snapt heb je je troosteten niet meer nodig.Deze mag op een tegeltje! (En boven mijn bed - ondanks dat ik al 3 maanden gestaag afval!)

3 dagen werken en dagelijks sporten en moe moe moe. Ik werk 5 dagen, 1 avond en regelmatig de zaterdag en ik sport 5 tot 6 keer.Heeft wel tijd nodig om aan zo'n nieuw ritme te wennen hoor, en met zo'n slechte conditie is het zwaarder dan met een gezond gewicht. Zal wel makkelijker worden voor d'r
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 maart 2013 @ 20:29:

[...]

Precies! Ik heb hier bij mij in de stad via de stadspas (dat is als je blut bent, rijg je hier korting op dingen) kan ik o pmaandag 1.5 uur sporten met een groep, voor maar 1 euro per keer. MORGENOCHTEND HALF TIEN STA IK DAAR!! En idd ook psychisch beter. Je komt er wel hoor, echt!morgen hier melden he als je geweest bent en ook als je niet geweest bent.
quote:LadyPhoxy schreef op 03 maart 2013 @ 20:30:

[...]

Maar jij weegt neem ik aan geen 171 kg. Alleen door het mee moeten torsen van dat gewicht kost natuurlijk heeeel veel energie.Nope. Nu 89, 3 maanden terug 100. En daarvoor nog meer denk dat ik de 105 haalde

3 dagen werken en dagelijks sporten en moe moe moe. Ik werk 5 dagen, 1 avond en regelmatig de zaterdag en ik sport 5 tot 6 keer.

Gun je je spieren ook weleens rust? Dat hebben ze nodig.

Daarom snap ik niet waarom deze kandidaten ook zoveel moeten sporten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven