Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
quote:SpringDing schreef op 03 maart 2013 @ 20:30:

[...]

Deze mag op een tegeltje! (En boven mijn bed - ondanks dat ik al 3 maanden gestaag afval!)Nee, op de koelkast!
quote:newimprovedkitty schreef op 03 maart 2013 @ 20:30:

[...]

ik ook , maar dan werk ik 50 uur door de week.Top!!!!!!
Respect hoor, 6x per week sporten...ben van nature zeer lui, maar omdat ik weet wat hardlopen met me doet in positieve zin, ga ik er echt weer voor.

Vind wel dat ze goed bezig is.
quote:steph schreef op 03 maart 2013 @ 20:31:

[...]

Gun je je spieren ook weleens rust? Dat hebben ze nodig.

Daarom snap ik niet waarom deze kandidaten ook zoveel moeten sporten.Een russtdag per week, goed schema en vooral veel lol,
wat een leuke vrouw die Lilian!!!!!
Het gaat haar wel lukken hoor.
Ik ga echt dames, beloofd.

Ze doet echt haar best! Oh wat leuk dat ze dat samen met haar zoon doet, schattig!
leuk dat zoon gaat mee sporten
Ik wil ook zo'n tegeltje op de koelkast...ga er alvast een spijkertje in timmeren
W at hebben ze daar toch met muesli-bollen??
quote:newimprovedkitty, 39 seconden geled

Nee, op de koelkast!

He dat is leuk, met een whiteboard marker. Ga ik doen!
quote:koetjeboeboeboe schreef op 03 maart 2013 @ 20:29:

3 dagen werken en dagelijks sporten en moe moe moe. Ik werk 5 dagen, 1 avond en regelmatig de zaterdag en ik sport 5 tot 6 keer.

Ook de zorg voor een zwik kinderen?

Ik vind dit wel makkelijk praten vanaf de bank. Natuurlijk moet ze het zelf doen, maar ik vind niet dat ze het slecht doet en gemotiveerd over komt.

Niet iedereen heeft hetzelfde energieniveau hè.
Om maar weer even op het programma Obese, en ontopic terug te komen............Deze vrouw is in ieder geval geen jankerd.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wow wat is zij een inspiratie zeg
leuk om te zien dat ze zo goed doorpakt beter dan die piepert van vorige week
quote:Wikkie1977 schreef op 03 maart 2013 @ 20:32:

Respect hoor, 6x per week sporten...ben van nature zeer lui, maar omdat ik weet wat hardlopen met me doet in positieve zin, ga ik er echt weer voor.

Vind wel dat ze goed bezig is.Voor iets waar ik zoveellol in heb hoef je geen respect te hebben

Vond sporten vroeger vreselijk, de laatste jaren werd het steeds leuker (toen ik met kickboksen begon) en de laatste tijd heb ik zoveellol!
Haar hoofd is gekrompen!
Ja, zij is een leuke candidate
Jeetje je ziet het wel al goed hoor. Bij de andere kandidaten zag ik het minder.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik sport ook 6x in de week. Gaat prima, ook met fulltime baan en 3 kleine kinderen. Het sporten kost minder energie dan al die kilo's mee sjouwen.
Jee, wat ziet ze er al goed uit!
/
quote:Liezze schreef op 03 maart 2013 @ 20:34:

[...]

Ook de zorg voor een zwik kinderen?

Ik vind dit wel makkelijk praten vanaf de bank. Natuurlijk moet ze het zelf doen, maar ik vind niet dat ze het slecht doet en gemotiveerd over komt.

Niet iedereen heeft hetzelfde energieniveau hè.Een zwik? Drie. En dat zijn geen kleuters meer, die kunnen ook helpen met van alles.
Heeft ze gehaalt.
Wat een prestatie, knap hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven