Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Tot trash!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
volgende week de laatste ?
quote:Rasa schreef op 03 maart 2013 @ 21:33:

De vader van die kinderen is echt compleet uit zicht hè?Ja, en ook is er niets over verteld. Ook wel klote voor de kinderen.
Tot trash, ga nu divorce kijken
quote:newimprovedkitty schreef op 03 maart 2013 @ 21:35:

volgende week de laatste ?Ja, helaas wel.
Zo. Dát was nog eens een uurtje feel good tv, zeg!
Ach die moeder wilde misschien niet met modder gooien dus dan maar niets zeggen
tot volgende week!
quote:Rasa schreef op 03 maart 2013 @ 21:36:

Zo. Dát was nog eens een uurtje feel good tv, zeg!Echt wel.
Jammer dat volgende week de laatste is, het is net zo gezellig hier!
Er staat nog een pot Ben&Jerry's in de diepvries. Ik ga maar naar bed
quote:_indy schreef op 03 maart 2013 @ 21:33:

Ze stappen elke week in hun ondergoed uit bed, midden op de dag,Wellicht is dat het geheim van hun overgewicht
God, wat gun ik haar deze transformatie. Hele positieve vibe.
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Wikkie1977 schreef op 03 maart 2013 @ 21:36:

Ach die moeder wilde misschien niet met modder gooien dus dan maar niets zeggenDat siert haar nog meer.
Wijs bezzzz heel wijs
Tot volgende week!!
quote:Bezzzz schreef op 03 maart 2013 @ 21:37:

Er staat nog een pot Ben&Jerry's in de diepvries. Ik ga maar naar bed Veel slapen is ook gezonder.
Vind ik ook steph!
Dag!!
Everything you see I owe to spaghetti!
Dahaaaaag

@ Wikkie ik heb idd allemaal vage klachten gevonden over basic-fit..... misschien toch maar niet doen.
Ik ga nog even computeren en dan op tijd naar bed.
Na alle positieve berichten hier de mijne:

Ik heb diep RESPECT voor deze vrouw. Ik hoop dat ze deze drive nog even vol kan houden. Wát knap

ik heb wel benieuwd hoeveel ze moet sporten om slank te blijven, want dit regime gaat ze niet de rest van haar leven volhouden, toch?
Later is nu
En voor diegenen die zeggen "boeie, ik sport ook 6x per week" (ook respect trouwens, ook knap) Deze vrouw sportte in principe dus 10x per week. Stond 's morgens om 5 uur op om éérst 1,5 uur te sporten, maakte 3x per week daarna een werkdag van 10 uur om dat 's avonds weer een paar uur te sporten.

En dan nog zo'n 16 wassen draaien per week (met haar sportkleren misschien wel 17) en alles in huis doen... sja.. daar konden de kinderen ook mee helpen, natuurlijk.
Later is nu
Meldplicht: Ik ben geweest! Teruggelopen (mijn fiets is heel ergens anders nu) 3 kwartier. Ik voel me fit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven