Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 04 maart 2013 @ 00:02:

Moos, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dat gelezen heb op entertainment. Ik kon er ook niet opkomen.

Hai Ieb.Maakt mij niet uit. Ben al lang blij verlost te zijn.
quote:Mocy schreef op 04 maart 2013 @ 00:07:

[...]

Maakt mij niet uit. Ben al lang blij verlost te zijn.De rijdende -verlosser- rechter

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ieb

Ga eens mijn bed opmaken, vandaag alleen afgehaald dat slaapt zo kaal....

Sweet dreams enzo
Erg he, als je iets weet maar je kunt er niet opkomen.

Vervelend Ieb. Je zou toch hopen dat ze eindelijk iets kunnen vinden zodat ze evt. ook kunnen behandelen.
He wat naar Ieb. Beter dat ze gewoon een verklaring hebben.
Trusten Wat.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 04 maart 2013 @ 00:03:

[...]

ja van de reumatoloog en othopeet. Ze kunnen beide geen verklaring vinden. Reumatoloog wist wel te vertellen dat ik artrose aan mijn tenen heb maar verder geen verklaring voor mijn hand. Tja en nu weet niemand meer waar ze nog moeten zoeken.

Over 3 weken heb ik de fietstest en uitslag hartecho dus dat wachten we nog even af. Voorlopig heb ik nog zware pijnmedicatie.Dus eigenlijk weet je nog niks.
Trustuh wat. Vast lekker weer in je eigen bed.
Trusten Watje
Schiet ook niet op Ieb, balen.

Trusten Wat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ans, ik mis je wel met MindFeud hoor! Je moet af en toe gewoon een spelletje met me doen
Nee feitelijk weet ik nog steeds niks en willen ze het daarbij laten. Ik ga dus nog maar eens terug naar de HA want hand is nog steeds dik en pijnlijk, hoewel stukken minder dan eerst gelukkig maar dankzij die medicatie. Had idd. gehoopt dat ze iets vonden wat relatief makkelijk te behandelen was.

Welterusten WV!
Vind het wel vaag dat ze niks vinden dan Ieb. Je hand is niet voor niets dik en opgezet. Plus nog pijnlijk ook. Een scan?
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 04 maart 2013 @ 00:14:

Nee feitelijk weet ik nog steeds niks en willen ze het daarbij laten. Ik ga dus nog maar eens terug naar de HA want hand is nog steeds dik en pijnlijk, hoewel stukken minder dan eerst gelukkig maar dankzij die medicatie. Had idd. gehoopt dat ze iets vonden wat relatief makkelijk te behandelen was.

Welterusten WV!Ik lees half mee... Maar daar zou ik het niet bij willen laten.
quote:Uncharted schreef op 04 maart 2013 @ 00:18:

[...]

Ik lees half mee... Maar daar zou ik het niet bij willen laten.Nee idd, moet toch iets aan de hand (sorry) zijn.
Heb al een MRI scan gehad en daar kwam uit dat er vocht en slijm in de hand zat maar daar kon de orthopeed niks aan doen zei hij. Vaag allemaal he. Vind ikzelf ook. Ga zeker nog met HA overleggen hoor.

Ga nu proberen te slapen morgenochtend weer naar therapie en heb evaluatie deze week dus moet veel praten.

Truste alvast allemaal!
quote:Jonari schreef op 04 maart 2013 @ 00:13:

Ans, ik mis je wel met MindFeud hoor! Je moet af en toe gewoon een spelletje met me doen

Jaja dat is de enige game die ik niet verwijderd heb

Ben je niet vergeten hoor. Gewoon veel weggeweest.
Truste ieb en sterkte!
quote:zegmaarAns schreef op 04 maart 2013 @ 00:26:

[...]

Jaja dat is de enige game die ik niet verwijderd heb

Ben je niet vergeten hoor. Gewoon veel weggeweest.

Gelukkig.

Ik doe de rest eigenlijk ook niet meer. Bloednerveus word je ervan.

Trusten Ieb
Trustuh Ieb.
We doen dinsdag Ruiten Boer. Jullie ook Moos?
Haha, ik ben ook gestopt met spelletjes...

Ben ik voor niets uit m'n anonimiteit, door jullie.

Trusten Ieb
quote:Jonari schreef op 04 maart 2013 @ 00:31:

We doen dinsdag Ruiten Boer. Jullie ook Moos?Ja. Op het nippertje gelukt. Was iets mis gegaan met de inschrijving.
Vorig jaar waren we door naar de volgende ronde, maar zijn we niet gegaan. Echt geen zin in.
Trusten Ieb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven