Het wakkere kletstopic!
zondag 3 maart 2013 om 23:32
quote:Mocy schreef op 03 maart 2013 @ 23:30:
[...]
Ik heb maar het idee dat ik die man ken, maar weet niet waarvan, hoe of wie. Heb jij nog een plaatsnaam gehoord?
Ligt die hond op de nieuwe bank ondankbare hond.
Nee weet de woonplaats niet.
[...]
Ik heb maar het idee dat ik die man ken, maar weet niet waarvan, hoe of wie. Heb jij nog een plaatsnaam gehoord?
Ligt die hond op de nieuwe bank ondankbare hond.
Nee weet de woonplaats niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 3 maart 2013 om 23:32
quote:watervrouw2 schreef op 03 maart 2013 @ 23:30:
Heb je mail doorgestuurd en ben jou in de cc vergeten.. Als Bankje alleen naar mij terugmailt speel ik wel weer digi-postduif de andere kant op....
Als je het prettig vind kan je @dres in ieder geval weer weg.
Heb ik al gedaan
Ga je ook bij Bankje kijken over 2 maanden?
Heb je mail doorgestuurd en ben jou in de cc vergeten.. Als Bankje alleen naar mij terugmailt speel ik wel weer digi-postduif de andere kant op....
Als je het prettig vind kan je @dres in ieder geval weer weg.
Heb ik al gedaan
Ga je ook bij Bankje kijken over 2 maanden?
zondag 3 maart 2013 om 23:33
zondag 3 maart 2013 om 23:37
quote:zegmaarAns schreef op 03 maart 2013 @ 23:27:
Bonsoir ma chere Unch, comment ca va?
Ca va bien, c'est un fait joyeux qu'il est presque le printemps.
En aangezien mijn Frans de laatste jaren aardig verslechterd is, heb ik geen idee of van het bovenstaande enigszins iets klopt. En geen leentje meer om het te controleren. Doe mij maar Engels.
Vanmiddag begon er een wildvreemde in het Duits tegen mij te ratelen, ik wil daar met alle liefde een antwoord op geven want ik versta het wel, maar er komt nog veel minder Duits dan Frans mijn mond uit.
Bonsoir ma chere Unch, comment ca va?
Ca va bien, c'est un fait joyeux qu'il est presque le printemps.
En aangezien mijn Frans de laatste jaren aardig verslechterd is, heb ik geen idee of van het bovenstaande enigszins iets klopt. En geen leentje meer om het te controleren. Doe mij maar Engels.
Vanmiddag begon er een wildvreemde in het Duits tegen mij te ratelen, ik wil daar met alle liefde een antwoord op geven want ik versta het wel, maar er komt nog veel minder Duits dan Frans mijn mond uit.
zondag 3 maart 2013 om 23:38