Entertainment alle pijlers

cheat on me , rtl 5

01-03-2013 18:02 1314 berichten
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?

RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
Gert-Jan is ook een bekende toch?
Alle reacties Link kopieren
GJ is echt zo'n derderangs auto verkoper!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb het idee dat het steeds die vent van Mrs. Peking Express is die met iedereen ligt te (droog)neuken?
quote:Liezze schreef op 04 maart 2013 @ 20:43:

Ik heb het even gemist, wat is nu precies het doel? Wanneer heb je nu gewonnen/verloren?

Of moet je gewoon zoveel mogelijk mensen scoren? Ik heb dat ook gemist idd.
Zit je straks met 4 homostellen en 4 lesbische stellen
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik vind die donkere chick echt niks aan trouwens.. Met d'r 'ik ben een verleidster'. En d'r vriend met dat petje vind ik ook niks.

Wie denkt dat er al geneukt gaat worden vanavond?
Op een bepaald punt moesten ze volgens mij stemmen wie ze dachten dat en stel was. Die ging er dan uit(?)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Het doel????? Who cares!!!!!
Volgens mij moeten ze allerlei sexy opdrachten doen en dan met een partner op dezelfde kamer slapen en met diegene doen alsof ze het ECHTE stel zijn. En moeten ze elkaar dan ontmaskeren voor geld enzo.
Zo lekker zeg, heerlijk avondje tv

Heb ik iets gemist? Waar gaat het om?
Ik zou als lesbi gaan denk ik, vind vent misschien minder erg en ik ook hahahahaha (voorop staat natuurlijk dat ik niet voor niks op de bank thuis zit en niet in zo'n program';-))
Linkje naar de deelnemers: http://www.rtl.nl/reality/cheatonme/deelnemers/
quote:neweve schreef op 04 maart 2013 @ 20:45:

Op een bepaald punt moesten ze volgens mij stemmen wie ze dachten dat en stel was. Die ging er dan uit(?)Ik zal wel een dom momentje hebben, maar ik snap er werkelijk helemaal niets van
quote:Ster_ schreef op 04 maart 2013 @ 20:45:

Ik vind die donkere chick echt niks aan trouwens.. Met d'r 'ik ben een verleidster'. En d'r vriend met dat petje vind ik ook niks.

Wie denkt dat er al geneukt gaat worden vanavond?

Zij verraadt zichzelf snel denk ik, ze is echt heel jaloers . Waarom doe je dan aan zo'n programma mee?!

Oh er gaat geneukt worden door die oude vent die met dat Hongaarse meiske gaat. Maar dan met een ander meisje natuurlijk (denk ik)
quote:coolpack2 schreef op 04 maart 2013 @ 20:47:

Ik zou als lesbi gaan denk ik, vind vent misschien minder erg en ik ook hahahahaha (voorop staat natuurlijk dat ik niet voor niks op de bank thuis zit en niet in zo'n program';-))Maar er zijn dus ook steeds twee vrouwen en twee mannenkoppels? Of af en toe? Dat lijkt me best lastig, twee heteromannen die moeten doen alsof ze een koppel zijn
quote:S0LEIL schreef op 04 maart 2013 @ 20:46:

Hey Zon!

Geen idee, maar iedereen is heel enthousiast dus het moet wel heel leuk zijn
quote:S0LEIL schreef op 04 maart 2013 @ 20:46:

kudde mannen, kudde vrouwen, setjes, worden gekoppeld aan een andere man/vrouw en dan gaan ze sjansen, en de andere koppels moeten dan raden wie bij wie hoort

een soort Wie ben ik anno 2013!

Oh..ook met een homo en lesbies koppel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heee Zon
quote:Liezze schreef op 04 maart 2013 @ 20:49:

[...]

Hey Zon!

Geen idee, maar iedereen is heel enthousiast dus het moet wel heel leuk zijn Mooi zo, ik zit er helemaal klaar voor, zo zonder leven als het maar zijn kan
Wie ben ik
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2013 @ 20:49:

[...]

kudde mannen, kudde vrouwen, setjes, worden gekoppeld aan een andere man/vrouw en dan gaan ze sjansen, en de andere koppels moeten dan raden wie bij wie hoort

Wie ben ik anno 2013

En haaaaaaai aan alle zwaaiers!
quote:Liezze schreef op 04 maart 2013 @ 20:47:

[...]

Ik zal wel een dom momentje hebben, maar ik snap er werkelijk helemaal niets van Hahaha, Liezze, gewoon kijken en genieten.
Daar gaan we, whoehoeeee
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2013 @ 20:49:

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven