Weer een bruiloft...
maandag 4 maart 2013 om 23:43
Het seizoen gaat bijna beginnen, voorjaar/zomer het seizoen om te trouwen dus zullen er vast meerdere topics weer geopend worden (wat trek ik aan!?). Ik heb eind april een bruiloft, hele dag (trouwen, receptie, diner, feest). Ik vond dit jurkje op H&M, met een paar goede hakken kan het wat zijn. Anderzijds, misschien is dit te stijfjes, saai, braaf... *knip* Meningen?
dinsdag 5 maart 2013 om 00:02
Ik ben idd heel benieuwd hoe het er in het echt uitziet. Is het niets, dan is deze zo weer retour. Ik heb wel positieve ervaringen met de kwaliteit van H&M jurkjes, zeker als deze gevoerd zijn. En dat is deze, dat zijn geen dunne goedkoop ogende floddertjes. Maar het blijft afwachten met glans. De rits is weggewerkt, dat vind ik ook wel netjes.
Ik heb in gedachten fel blauwe pumps, of blauwe strappy sandals met hoge hak. En om de schouders een pashmina in de kleur van de schoenen, dus ook een fellere lichte blauw. Misschien wel iets te veel blauw dan, maar er moet wel een lichtere sprekende kleur bij.
Ik heb in gedachten fel blauwe pumps, of blauwe strappy sandals met hoge hak. En om de schouders een pashmina in de kleur van de schoenen, dus ook een fellere lichte blauw. Misschien wel iets te veel blauw dan, maar er moet wel een lichtere sprekende kleur bij.
dinsdag 5 maart 2013 om 00:10
quote:Uncharted schreef op 05 maart 2013 @ 00:07:
Oh wacht, eind april zei je? Die van mij is in juni.
Kan dit jurkje dan ook nog?Het is Nederland, dus ja waarom niet, de mussen zullen niet dood van het dak vallen vermoed ik zo. Het is zonder mouwtjes, het is alleen wel een donkere kleur. Opleuken met accesoires is wel nodig, anders lijkt het net een begrafenis. En hoewel sommige bruiloften verdacht veel op een begrafenis lijken, moet je als gast die indruk niet willen wekken natuurlijk
Oh wacht, eind april zei je? Die van mij is in juni.
Kan dit jurkje dan ook nog?Het is Nederland, dus ja waarom niet, de mussen zullen niet dood van het dak vallen vermoed ik zo. Het is zonder mouwtjes, het is alleen wel een donkere kleur. Opleuken met accesoires is wel nodig, anders lijkt het net een begrafenis. En hoewel sommige bruiloften verdacht veel op een begrafenis lijken, moet je als gast die indruk niet willen wekken natuurlijk
dinsdag 5 maart 2013 om 00:21
quote:Uncharted schreef op 05 maart 2013 @ 00:18:
[...]
Dat staat mij over het algemeen mooier dan al die pasteltintjes die nu in de winkel hangen! Daar wordt ik zo vreselijk bleek van, heb ook nog licht haar.Me too, het staat mij ook beter. Omdat het geen lange mouwen heeft, kun je het ook met warmer weer dragen (je weet het nooit, april doet wat hij wil). Maar nu nog de spullen vinden om het af te maken. Lastig, ik ben al geen wereldshopper en kan er geen fortuin aan uit geven.
[...]
Dat staat mij over het algemeen mooier dan al die pasteltintjes die nu in de winkel hangen! Daar wordt ik zo vreselijk bleek van, heb ook nog licht haar.Me too, het staat mij ook beter. Omdat het geen lange mouwen heeft, kun je het ook met warmer weer dragen (je weet het nooit, april doet wat hij wil). Maar nu nog de spullen vinden om het af te maken. Lastig, ik ben al geen wereldshopper en kan er geen fortuin aan uit geven.
dinsdag 5 maart 2013 om 08:07
Ik heb hem! In maat 44, en ook in die maat staat hij supermooi, het is echt een prachtig jurkje, ik heb er een figuurtje in om te zoenen, hij glimt niet overdreven, maar jammergenoeg wel zo dat hij niet geschikt is voor dagelijks gebruik. Hij is wel behoorlijk warm (zal door de polyesther komen), dus als het toevallig toch erg warm is op de bruiloft zou je nog wel eens spijt kunnen krijgen...
dinsdag 5 maart 2013 om 08:22
Ik heb hem ook gepast (besteld online) in het blauw-wit maar teruggestuurd. Model is super mooi, alleen onderjurkje is wat strak, dus bij volle bovenbenen maatje groter bestellen. Verder is de stof wel mooi (maar misschien anders in blauw glans) maar een beetje dun, 'fluffy';-) Dus probeer het gewoon;-)
Let us know!
Let us know!