Mode & Beauty alle pijlers

Weer een bruiloft...

04-03-2013 23:43 31 berichten
Het seizoen gaat bijna beginnen, voorjaar/zomer het seizoen om te trouwen dus zullen er vast meerdere topics weer geopend worden (wat trek ik aan!?). Ik heb eind april een bruiloft, hele dag (trouwen, receptie, diner, feest). Ik vond dit jurkje op H&M, met een paar goede hakken kan het wat zijn. Anderzijds, misschien is dit te stijfjes, saai, braaf... *knip* Meningen?
Die van addy is mooi, maar niet mijn kleur. Ik vind het ook jammer dat deze wat wijd valt. Hij is nu niet meer te koop geloof ik.

Ik ga niet naar de H&M omdat ik 1) een hekel heb aan winkelen en 2) eenmaal in de winkel kun je het jurkje niet vinden en is de maat die ik nodig heb altijd weg (36/38). Dus dit is makkelijker.

Ik vind die met dat wit en blauw ook erg mooi, die is nu niet meer in mijn maat, vond deze mooi gewoon als zomerjurkje.

Oke, ik ga voor deze en kijken of het wat is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm vorige week gekocht, maar wel in de uitverkoop, dus ik denk dat je 'm niet meer online kunt bestellen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik zag dat hij in de uitverkoop was online, maar nogmaals, mooie jurk maar wijd vallende jurken zijn niet mijn ding. Mocht ik ooit een buikje moeten verbloemen, dan ga ik voor zo'n model jurk.
Heb hem vandaag gepast, zat erg mooi! Glimt inderdaad niet overdreven en het stofje voelt fijn aan. Rits is netjes weggewerkt. Ik heb maat 34, maar het jurkje dat ik heb gepast had een vlek, dus ik heb hem nu via internet in bestelling!
quote:Uncharted schreef op 05 maart 2013 @ 16:30:

Heb hem vandaag gepast, zat erg mooi! Glimt inderdaad niet overdreven en het stofje voelt fijn aan. Rits is netjes weggewerkt. Ik heb maat 34, maar het jurkje dat ik heb gepast had een vlek, dus ik heb hem nu via internet in bestelling! Ah, klinkt veelbelovend dan! Ik heb al een paar goede schoenen met hoge hak gevonden, met bandjes. Die schoenen gaan de outfit hopelijk 'up spicen'.
Alle reacties Link kopieren
Leuk jurkje! Wellicht iets voor de bruiloft die ik heb in mei.. Het is wat met die bruiloften Inderdaad leuk als je m combineert met nude accessoires.

Zie alleen dat de blauw/witte variant pas 1-5 april bezorgd wordt (wat lang zeg!). En hier in de winkel heb ik hem helaas niet gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven