Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope kapper Amsterdam

05-03-2013 13:25 32 berichten
De titel zegt het al. Ben al bijna een jaar niet naar de kapper geweest, te duur. Maar ondertussen kan ik niet zo blijven rondlopen, en het weer behoeft geen muts meer op het hoofd. De schaar erin dus, maar de kapper waar ik heen ga rekent E57,- Ik ga liever niet naar brainwash, maar er moeten vast andere goedkopere kappers zijn in Amsterdam!
Oh ja, ik heb lang haar (over bh-band heen), beetje slag, beetje krul. Gewoon wassen, knippen, föhnen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoek je geen thuiskapster? Ik betaal 10 euro per keer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik woon daar dus kom maar, ik heb wel een schaar

Je hebt echt heel veel kappers waar ze je voor 3 tientjess wassen knippen, fohnen. Ik zou gewoon eens even googlen. In de straat waar ik werk zitten al 3 kappers, ik zal zo eens even langs lopen kijken wat het daar kost
Marnixstraat, tegenover de brandweer, Kleine Bas.

Ben er jaren geweest, ze knippen oke, niks bijzonders.
Dames

◦Wassen / knippen & stylen ¤33,50

Op een aantal kappersites in A'dam zie ik dit soort bedragen staan.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2013 @ 13:29:

Waarom zoek je geen thuiskapster? Ik betaal 10 euro per keer.Heb ik een tijdje gedaan, paar jaar geleden, ze knipte scheef. Je moet maar net iemand in je netwerk hebben, die goed is.
quote:flower263 schreef op 05 maart 2013 @ 13:31:

Dames

◦Wassen / knippen & stylen ¤33,50

Op een aantal kappersites in A'dam zie ik dit soort bedragen staan.Tuurlijk kan ik googlen, maar hoopte hier op ervaringen. De gouden tip zeg maar. Van een site kan ik niet zien of ze ook wel oke zijn, ik mag geen wonderen verwachten van een goedkopere kapper. Maar als het echt bagger is, dan moet ik wellicht wat meer er voor over hebben.
quote:evelise schreef op 05 maart 2013 @ 13:30:

Marnixstraat, tegenover de brandweer, Kleine Bas.

Ben er jaren geweest, ze knippen oke, niks bijzonders.Heb er even naar gezocht, bedankt voor de tip.
Kapperschool op de singel, bestaat die nog.
Ga naar de turk.

beetje bijpunten doen ze prima, geen hoge verwachtingen hebben, maar voor alleen bijpunten, geen probleem.
Als ik naar de kapper ga, ga ik vaak naar Cosmo of Marna maar die zjin best duur. Verder hou ik niet van de kapper want ze verpesten het altijd

Maar ik snap dat je niet teveel wilt betalen voor alleen fohnen knippen etc.
quote:Zusenzoo schreef op 05 maart 2013 @ 13:42:

Ga naar de turk.

beetje bijpunten doen ze prima, geen hoge verwachtingen hebben, maar voor alleen bijpunten, geen probleem.Zoiets. Bijvoorbeeld een 12,50 euro kapper op de Ferdinand Bol (vlakbij Marie Heinekenplein). Je kan je op de Weteringschans ook goedkoop laten knippen bij de kapperacademie.
quote:Zusenzoo schreef op 05 maart 2013 @ 13:42:

Ga naar de turk.

beetje bijpunten doen ze prima, geen hoge verwachtingen hebben, maar voor alleen bijpunten, geen probleem.Bij mij in de buurt zit deze Zouden ze europees haar kunnen knippen?
quote:Supersoulfighter schreef op 05 maart 2013 @ 13:47:

[...]

Zoiets. Bijvoorbeeld een 12,50 euro kapper op de Ferdinand Bol (vlakbij Marie Heinekenplein). Je kan je op de Weteringschans ook goedkoop laten knippen bij de kapperacademie.Daar fiets ik vaak langs, die academie. Word je dan niet een beetje een experiment voor de kappersstudenten?
Mijn kapper rekent 30 euro voor wassen knippen en drogen. Hij zit in oost en ik ben al jaren erg tevreden.
Ik heb slechte ervaring met hele goedkope kappers.Het model is er zo snel uit. Die van mij is duurder maar ik hoef niet vaak. Bij mij was het kosten (nu tijd) maar het model bleef er heel goed in, wel zelf de zijkant en pony af en toe doen natuurlijk maar met 2 keer per jaar ging het dan wel. Nu probeer ik 4 keer te gaan
Waar in oost? (is het een kapperszaak, of prive?). Wat voor kapsel laat jij knippen (lang, kort, laagjes?).
quote:clarins schreef op 05 maart 2013 @ 13:52:

[...]

Daar fiets ik vaak langs, die academie. Word je dan niet een beetje een experiment voor de kappersstudenten?

Het is een school, er is ook toezicht dus vreselijk mis gaat het nooit, zal hooguit een beetje door de leraar worden bijgewerkt mocht dat nodig zijn. Ik heb er goede ervaringen mee.

De Turkse kapper is ook een prima optie. Ik ben voor knippen (ook in laagjes en alles) 11 euro kwijt en er wordt de tijd genomen.

Je mag ook bij mij komen, ik knip mijn vrienden. Maar dan ben je voor de reis meer kwijt ;)
Kapper Tony van Top Hair Design op Middenweg in Amsterdam Oost. Hij knipt echt super en kleurt ook helemaal goed. Ik heb dik lang haar en hij knipt altijd weer mooie laagjes. Ik ben twee jaar geleden naar Rotterdam verhuisd naar ik ga nog altijd naar hem toe. Hij vraagt niet veel, 57,- euro voor highlights, knippen en wassen, vind ik in vergelijking met andere kappers prima.
quote:clarins schreef op 05 maart 2013 @ 13:52:

[...]

Daar fiets ik vaak langs, die academie. Word je dan niet een beetje een experiment voor de kappersstudenten?Nee hoor. Ze oefenen gewoon op jou ja, dat klopt. Maar alles wordt nagekeken door een docent en indien nodig nog bijgewerkt door de docent. Ze experimenteren niet echt veel daar, juist erg saai. Dus je hoeft niet bang te zijn voor een rode hanenkam ofzo Ik ben hier jarenlang geweest, ok knipbeurtn, niks bijzonders.
Oke, kappersacademie is een optie, turkse kapper.
quote:froucke schreef op 05 maart 2013 @ 14:11:

Kapper Tony van Top Hair Design op Middenweg in Amsterdam Oost. Hij knipt echt super en kleurt ook helemaal goed. Ik heb dik lang haar en hij knipt altijd weer mooie laagjes. Ik ben twee jaar geleden naar Rotterdam verhuisd naar ik ga nog altijd naar hem toe. Hij vraagt niet veel, 57,- euro voor highlights, knippen en wassen, vind ik in vergelijking met andere kappers prima.Er staat geen prijslijst op de site, voor highlights erbij is dit zeker een mooie prijs. Ik hoef alleen wassen, knippen en fohnen.
Burcin hair and beauty in de van swindenstraat (dichtbij de dappermarkt). Turkse kapsalon. Ziet er zeer verzorgd uit en de kapsters knippen, kleuren en föhnen net zo goed als bij de dure kappers. En dat voor de helft van de prijs.. Ook voor je wenkbrauwen kan je er terecht (epileren met touw).

Aanrader!
Ik ken de van swindenstraat, ik ga eens kijken. Dank voor de tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven