Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope kapper Amsterdam

05-03-2013 13:25 32 berichten
De titel zegt het al. Ben al bijna een jaar niet naar de kapper geweest, te duur. Maar ondertussen kan ik niet zo blijven rondlopen, en het weer behoeft geen muts meer op het hoofd. De schaar erin dus, maar de kapper waar ik heen ga rekent E57,- Ik ga liever niet naar brainwash, maar er moeten vast andere goedkopere kappers zijn in Amsterdam!
Alle reacties Link kopieren
quote:clarins schreef op 05 maart 2013 @ 13:52:

[...]

Daar fiets ik vaak langs, die academie. Word je dan niet een beetje een experiment voor de kappersstudenten?dat valt wel mee, ik ben er een paar keer geweest en ik ben nooit verknipt. Er wordt altijd gecontroleerd door de begeleiders of het wel goed geknipt en geverfd is.
quote:clarins schreef op dinsdag 05 maart 2013 13:58 Waar in oost? (is het een kapperszaak, of prive?). Wat voor kapsel laat jij knippen (lang, kort, laagjes?).

In de indische buurt, Kwiyasse heet het.

Het is een kleine kapperszaak maar wel een goeie. En een van de weinige in de buurt die niet met een tondeuze werkt ;)

Ik heb half lang haar met laagjes, maar hij heeft al heel veel verschillende modellen bij mij geknipt.
Bianci of Bianco op de Rozengracht. Wassen, knippen, drogen voor 13 euro. Misschien is het inmiddels 15 euro. Ik was altijd erg tevreden!
Kapper in het OLVG ben ik laatst geweest en ze knipt erg goed vind ik. Wassen, knippen, drogen voor 23 euro.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ai, dat is het nadeel van viva, soms te veel goede tips! Wel heel blij mee.
Ik ga al jaren naar Jitty's, ze niet te duur en het is altijd gezellig! 2 maanden geleden voor het laatst geweest en het zit nog steeds fantastisch! Voor de prijzen moet je even kijken op http://www.jitty.nl, het zijn er nogal wat!
Ik kijk altijd even op Goedkope kapper .nl wat er in de buurt is, staat altijd wel een goede kapper op is mijn ervaring, en niet duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven