Ektorp bank

05-03-2013 17:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag aan mensen die de Ektorp bank van Ikea hebben, ik vind het een hele leuke bank voor een leuke prijs.

Het enige minpuntje vind ik de flappen aan de onderkant, ik zie graag gewoon de poten.

Nu woon ik op een uur afstand van Ikea, dus kan niet even gaan kijken, maar ik ben best handig, is er een mogelijkheid dat ik de flappen wegwerk onde de bank? Of zit het helemaal vast?
De flappen zitten vast aan de hoes, lijkt mij dat het niet mooier wordt als je het wegwerkt..

De bank zit verder echt heerlijk, heb hem nu al bijna drie jaar en hij ziet er nog net zo uit als toen ik hem kocht!
Je zal hem toch moeten gaan bekijken als je hem gaat kopen?

En ze hebben ook altijd dingen die niet in de catalogus staan.

Dus ik zou er een middagje aan wagen....
Als de flappen je niet aanstaan, kun je beter een ander model kiezen. Karlstad bijvoorbeeld
je kunt er andere poten zelf onderschroeven en de flappen vastpinnen aan de onderkant. Moet je wel een klein beetje handig voor zijn, mar het is zeker mogelijk.
Ik heb hem ooit wel eens gezien bij Ikea, en ook op gezeten, pas later ging ik denken of er iets mogelijk is met die flappen.

Tuurlijk ga ik er nog een middag aan wagen, was gewoon een vraag of het zou kunnen

Karlstad vind ik ook een leuke bank, maar wel dieper, een kennis heeft hem, en ik vind de leuningen bij de armen vrij hard, ik ben een echte hanger of overdwars erop, en dat zit minder lekker.

Leuningen van Ektorp zijn zachter.

Maar ik had wel het idee dat alle banken die op de website staan ook in de winkel staan? Of staan er in de winkel nog meer modellen?
Ik heb de Ektorp staan in opslag MP. De flappen horen bij het model en zitten aan alle hoezen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Er staan altijd nieuwe produkten als je bij IKEA komt, dus dat zal waarschijnlijk ook wel voor banken gelden.
Ik heb de karlstad met de twee losse armkussens die je er bij ikea bij kan kopen. Dan zijn de zijleuningen dus wel lekker zacht Kan je ook nog overwegen, als dat het probleem is.
Ik ga gewoon binnenkort naar Ikea eens uitgebreid kijken wat er mogelijk is, via de site is dat toch moeilijk inschatten, bedankt voor de tips
Ik vind de flappen juist (ook) leuk aan de ektorp. En als de stofzuiger even snel door de kamer gehaald moet worden zie je ook de stofvlokjes onder de bank niet. Voordeel!
Zitten er pootjes bij de Ektorp? Want hij staat op mijn verlanglijstje. En in april krijgen ze in Ikea nieuwe meubels.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 06 maart 2013 @ 19:31:

Zitten er pootjes bij de Ektorp? Want hij staat op mijn verlanglijstje. En in april krijgen ze in Ikea nieuwe meubels.Zitten standaard 4 pootjes bij.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven