Sexsomnia..

05-03-2013 17:26 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week heb ik flinke ruzie gehad met mijn vriend, hij ging sochtends al zonder mij gedag te kussen naar z'n werk en en kwam super chagrijnig thuis. Toen ik vroeg wat er was moest ik maar eens heel goed nadenken zei hij, ik was mij van geen kwaad bewust dus bleef doorvragen. Wat is er? Heb ik iets verkeerd gedaan? Hij bleef me negeren en alleen maar zeggen dat ik het heus wel wist en maar na moest denken waarover het ging.

Hij wilde niet praten zolang ik niet aangaf waar het over ging. Ik had echt geen idee en was/ben behoorlijk uit het veld geslagen.. Na zwijgend eten gevraagd of hij rustig kon praten, hij was nog steeds pissig maar vroeg of ik het normaal vond wat ik vannacht had gedaan. Vannacht gedaan? Ik had geen idee, was na het sporten gaan slapen en vanochtend van de wekker wakker geworden. Nou dat was bullshit en ik wist het echt wel enz.. Ik nog steeds flabbergasted.. Uiteindelijk kwam het hoge woord eruit, ik schijn te mastruberen in mijn slaap. Het is al een keer of 5 gebeurd zei hij en hij was heel erg boos op me..

Volgens mij heb ik hem wel een minuut lamgeslagen aangestaard en gezegd dat ik me daar totaaaal niet bewust van ben en dat ik dat nooit bewust zou doen als hij naast me ligt!Je raad het vast al, hij gelooft me dus niet.. Wat ik ook aandraag of vertel of vraag, alles is onzin of bullshit want ik weet en doe het toch zelf? Nou nee dus! Ik weet dat ik levendig kan dromen en ook tandenknars af en toe maar dit?? Hier had ik geen weet van..

Compleet in shock proberen te praten en me in zijn gevoel te verplaatsen maar hij is niet voor rede vatbaar.. Hij gelooft me gewoon niet.. Ik werd erg emotioneel en ben best geschrokken maar het doet hem niks, mijn reactie waaruit overduidelijk blijkt dat ik van niks weet neemt hij niet voor waar aan.. Het is vreselijk, dat dit gebeurd dat natuurlijk erg vervelend voor hem maar dat hij me niet gelooft is killing!

De volgende dag hebben we het beide gegoogled en er al wat meer over kunnen lezen. We hebben goed gepraat en er is iets meer begrip maar nog steeds wel veel ontwetendheid/onzekerheid.

Vanochtend naar de huisarts geweest voor info of een doorverwijzing maar die keek me ook raar aan en het zei haar allemaal niks.. het enige wat ik kon krijgen was een gesprek met iemand van de GGZ.. Nou en bedankt, ik ben toch niet gek!!

Voel me erg onbegrepen en niet gesteund hierin. Het is fijn mijn verhaal kwijt te kunnen hier. Wellicht dat iemand er ervaring mee heeft of wat tips kan geven hoe hiermee om te gaan..
bgb, je gaat toch niet aan de clonazepam omdat je in je slaap de hand aan jezelf slaat? Als je andere mensen lastig valt, ok, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar dit gaat nergens over...
Occam's razor
quote:Debora schreef op 05 maart 2013 @ 18:06:

bgb, je gaat toch niet aan de clonazepam omdat je in je slaap de hand aan jezelf slaat? Als je andere mensen lastig valt, ok, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar dit gaat nergens over...Het zal sarcastisch zijn denk ik.
Ik kan me de clonazepam voorstellen als je mensen lastig valt, jezelf in gevaar brengt en/of je slaap dusdanig verstoord raakt dat het gezondheidsproblemen bij jezelf veroorzaakt. Maar ik mag toch hopen dat er geen arts is die het voorschrijft omdat de partner niet wil dat er gemasturbeerd wordt.
Waarom niet bewust masturberen als je vriend naast je ligt? Dat verbaast me nog het meest aan deze hele OP.
quote:Star schreef op 05 maart 2013 @ 18:18:

Waarom niet bewust masturberen als je vriend naast je ligt? Dat verbaast me nog het meest aan deze hele OP.
Wat een dramaqueens zijn jullie, hij omdat hij zeikt, jij omdat je naar de huisarts gaat.
Heb ik een "verboden te masturberen" wet gemist?

*kijkt schichtig om zich heen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Debora schreef op 05 maart 2013 @ 18:06:

bgb, je gaat toch niet aan de clonazepam omdat je in je slaap de hand aan jezelf slaat? Als je andere mensen lastig valt, ok, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar dit gaat nergens over...

Ik heb geen idee of die mensen 's morgens doodmoe wakker worden, of rauwe vleeswaren hebben van al dat gefriemel de hele nacht, of stapels beddengoed in de was hebben elke dag.

Misschien dat je in zo'n geval een pil neemt.

Maar een orgasme of twee per nacht houdt de boel lekker doorbloed, zou ik denken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Chartreuse schreef op 05 maart 2013 @ 17:40:

Ik probeer te begrijpen waarom het zo ongelooflijk erg is dat je in je slaap naast je partner masturbeert. Lukt me niet.

Dat je partner raar opkijkt, daar kan ik in mee.

Dat je het vervelend vindt dat je in je slaap dingen doet die je je niet herinnert, kan ik ook in mee.

Maar dat het een probleem is dat gefixt moet worden en voor een relatiecrisis zorgt, dat snap ik niet. Waarom is het zo erg?dat dus. Beetje raar, ok, maar boos zijn????
Mijn vriendin haar ex begon heel vaak aan haar te zitten en ze hadden zelfs sex in zijn slaap! Vaak niet genoeg zodat hij echt klaarkwam in haar maar seks was het zeker, tot hij zich ineens omrolde en van haar af ging om weer verder te slapen, allemaal uit het niets. Mijn vriend zou het erg maf vinden maar boos? Zou echt niet weten waarom.
Ik wil inderdaad niet aan de medicijnen ervoor, dat gaat mij ook te ver. De link van BGB heb ik ook al gelezen deze week, maar dat vind ik geen optie.

De manier waarop de ruzie verliep vond ik inderdaad ook geen stijl van zijn kant. Hij zei zelf achteraf het uit mijn mond te willen horen wat er was gebeurd (in zijn beleving wist ik het best want ik zou het bewust doen) maarja dat ging lastig want ik wist van niks dus uiteindelijk heeft hij wel gezegd wat er was.

Waarom het zo erg is en waarom ik naar de HA ga? Omdat ik wilde weten of er meer bekend over is en of er iets aan te doen is. Zeker omdat ik wel vaker onrustig slaap, veel droom en tandenknars. Dat icm dit nieuws maakt dat ik wilde informeren of daar wellicht wat aan te doen is.

Jammer dat word gedacht dat dit een troltopic zou zijn, dat is het namelijk niet!

Wat er erg aan is? Het is in die zin niet zo erg dat het schadelijk is ofzo maar er zit nog steeds wat onbegrip bij mijn vriend, dus ook daarom wilde ik naar de HA in de hoop op bevestiging, maarja, het zei mijn HA dus ook niks..
quote:AnneBoleyn schreef op 05 maart 2013 @ 18:41:

Wat er erg aan is? Het is in die zin niet zo erg dat het schadelijk is ofzo maar er zit nog steeds wat onbegrip bij mijn vriend, dus ook daarom wilde ik naar de HA in de hoop op bevestiging, maarja, het zei mijn HA dus ook niks..

Nee dat bedoelen we niet

Waarom werd hij er zo belachelijk boos over...
Heeft je vriend misschien het idee dat je niet genoeg aan hem hebt op seksueel gebied?
Hij werd er boos over omdat het vaker gebeurd (dit was de 5e x schijnt..) en dit was de druppel zeg maar, hij vond het geen stijl en erg kwetsend dat ik naast hem lag te mastruberen terwijl hij lag te slapen (maar dus toch wakker werd/was ervan)

Niet dat mastruberen niet mag/kan in onze relatie maar gevoelsmatig trekt hij dit gewoon slecht.

Waarom hij me nooit heeft aangesproken weet hij zelf ook niet, was eerst geschokt en daarna alleen maar boos erover.

Als hij bewoog dan reageerde ik ook en stopte het even, droeg ook niet bij aan mijn volhouden van het feit dat ik er echt niks van weet.
dat is allang toegstaan hoor, jouw man loopt achter.
it's a big club and you ain't in it
quote:AnneBoleyn schreef op 05 maart 2013 @ 18:47:

Hij werd er boos over omdat het vaker gebeurd (dit was de 5e x schijnt..) en dit was de druppel zeg maar, hij vond het geen stijl en erg kwetsend dat ik naast hem lag te mastruberen terwijl hij lag te slapen (maar dus toch wakker werd/was ervan)

Niet dat mastruberen niet mag/kan in onze relatie maar gevoelsmatig trekt hij dit gewoon slecht.

Waarom hij me nooit heeft aangesproken weet hij zelf ook niet, was eerst geschokt en daarna alleen maar boos erover.

Als hij bewoog dan reageerde ik ook en stopte het even, droeg ook niet bij aan mijn volhouden van het feit dat ik er echt niks van weet.

So what!!! AL zou je heerlijk een orgasme krijgen naast hem, dat is toch niet erg? Hoezo kwetsend voor hem? Kreunde je luidruchtig de naam van zijn beste vriend ofzo?

Ik vind jouw vriend een rare
quote:AnneBoleyn schreef op 05 maart 2013 @ 18:47:

Sorry...ik snap het nog steeds niet...

Komt hij te kort?

Mag je alleen masturberen met de gordijnen dicht als hij weg is?
quote:linnes92 schreef op 05 maart 2013 @ 18:47:

Heeft je vriend misschien het idee dat je niet genoeg aan hem hebt op seksueel gebied?We hebben nog wel eens discussies over de frequentie en het initiatief nemen van mijn kant. Het feit dat ik in zijn ogen dan lekker snachts de hand aan mezelf zou slaan en niks met hem zou doen steekt/stak hem.
Hij is een dikke aansteller, dat is wat ie is.
Maar nu snapt hij, dat het in je slaap gebeurt, en is het probleem over?
als je nou nog met een regenjas het park inging om daar oude mannetjes lastig te vallen met je activiteiten, maar je doet het in je eigen bed!
it's a big club and you ain't in it
Hij heeft er nu wat meer begrip voor maar gelooft me nog steeds niet voor de volle 100%.

Hij kan er niet inkomen dat dit volledig onbewust gebeurd en ik er niks van weet en dus compleet eerlijk ben als ik zeg er niks van te weten.

+ hij wil weten waar het vandaan komt (ik ook) en liever nog dat het ophoud/wat hij er mee moet doen (me wakker maken of juist niet, enz)
quote:AnneBoleyn schreef op 05 maart 2013 @ 18:54:

Hij heeft er nu wat meer begrip voor maar gelooft me nog steeds niet voor de volle 100%.

Hij kan er niet inkomen dat dit volledig onbewust gebeurd en ik er niks van weet en dus compleet eerlijk ben als ik zeg er niks van te weten.Aj vertrouwens issues, zijn dodelijk in een relatie
TO, er is ongeveer een half jaar geleden een documentaire van op tv geweest. Dat zal veel helderheid geven. Er was bvb. ook iemand bij die iemand in zijn slaap aangerand of verkracht had. Heel bizar, maar het was wel een verhelderende documentaire.

Ik zoek even welke dat was. Heb het er nog over gehad op dit forum, dus ik ga even zoeken.
quote:lilalinda schreef op 05 maart 2013 @ 18:55:

[...]

Aj vertrouwens issues, zijn dodelijk in een relatieDaar ben ik inderdaad ook bang voor, dat dit toch wel veel te veel invloed gaat krijgen op onze relatie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven