Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Paar dagen overgeslagen en vanavond weer gedaan. Het wordt steeds makkelijker dus neem maar zwaardere gewichtjes
Weet er iemand een afwisselende workout zonder gewichten, waar toch ook een beetje kracht in zit? Of bestaat dat niet?
Seauouiseau? Serieus?
Maar goed, dan zal ik ook maar serieus doen Je zou eens op fitnessblender.com kunnen kijken, daar heb je heel veel keus!
Wat leuk Murdoch, zit je er voor werk?

Ik zou inderdaad Fitnessblender bekijken, en blogilates vind ik ook goed (Cassey Ho is bloedirritant, maar de workouts zijn goehoed!).

Ik heb een nieuwe dvd binnen, van Bob Harper (Jillian's side-kick), pure burn super strength heet ie. Een uur lang. Ben benieuwd, ga hem vanavond doen.
Wat goed dat er steeds meer shredders bij komen!!

Ik heb gister op halve kracht les 16 gedaan. Durfde niet voluit te gaan omdat ik wat knie pijn had. Maar gister ging hartstikke lekker dus vandaag weer op volle kracht gedaan en ging goed! Jeeeej!

Nu dus dag 17 achter de rug. Ben over de helft. Misschien vanavond beginnen met lopen met Evy. Heb me nl ingeschreven voor een 5 km run begin juni.

Succes allemaal!!!
Hier nog een shredder...lees al wel een poosje mee, ben nu halverwege level 2 en ik merk echt dat ik sterker word. Zo lekker!

Naast het shredden loop ik 2-3 x per week hard en ga ik 1 avond naar de sportschool waar ik sh'bam en bodybalance volg en vooral bij die laatste kon ik het goed merken!

Vanavond weer een stukje rennen en als ik nog puf over heb daarna nog een keer level 2.
Gisteren dag 5 gedaan en ik heb nu toch maar gewichtjes besteld. Die twee liter flessen cola zijn wel erg breed. Ik heb gewichtjes van 1 en van 1,5 kilo besteld.

Ik let ook op mijn eten, loop bij Newfysic en ben inmiddels al 6,5 kilo kwijt.

Vanavond dag 6 !
Ik heb gisteren dag 3 van level 1 gedaan. Ik heb er pas te lang tussen laten zitten omdat ik na de eerste keer gigantische spierpijn had en het steeds een dagje bleef uitstellen...Maar nu zondag en gisteren geweest en ik probeer nu echt om de dag te gaan. Daarnaast dan 2 keer hardlopen. Ik ben wel echt super benieuwd of je na 30 dagen (voor mij dus 60 omdat ik het om de dag doe) wat resultaat heb. Maar de positieve berichten hier vind ik wel heel motiverend!
Ik heb dag 10 van level 2 erop zitten. Gelukkig maar, want ik vond Jillian erg irritant in het level 2 filmpje. Ben benieuwd hoe level 3 is, misschien zo het filmpje eens bekijken om te zien wat me te wachten staat.
Hier even afwezig maar wel geshred. Nu dag 7 level 1 erop zitten. Vrijdag en zondag pauze genomen en maandag heb ik me zo uitgesloofd in het huishouden dat ik vond dat ik vrijstelling verdiende. Wordt makkelijker vol te houden inderdaad, alleen ga ik nog steeds stuk op die twee minuten cardio met jumping jacks en jumprope. Die andere sessies gaan wel. Heb de boxcardio uitgebreid met gewichtjes!
Goed idee Sam, om de bokscardio met gewichtjes uit te breiden. Die vind ik namelijk te gemakkelijk i.t.t. touwtje springen. Ik heb net dag 6 van level 1 gedaan. Zondag had ik geen zin Maandag en dinsdag had ik geen tijd. Ging heel goed, maar ik begin de oefeningen wel een beetje zat te worden. Snel level 1 afmaken en dan door naar 2!
I am surrounded by morons
quote:aaquamarine schreef op 06 maart 2013 @ 06:23:

Seauouiseau? Serieus?

Natuurlijk. Als je een beetje klasse in je flikker heb schrijf je dat op z'n Frans.

Bedankt voor de tip, en rua-red ook.
Respect Jammie, goed bezig! En dat met zo'n nick.
Poeh, al dat planken in level 2 vind ik zwaaaar! Al een dagje overgeslagen ivm last van schouders, nek en armen. Maar dan nog houd ik dat echt niet vol. Denk je ervan af te zijn zit er ook planken in cardio en buikspieren. Net level 3 gekeken en ook daar veel geplank, gatver.. Toch wil ik het volhouden. En dan op zoek naar een programma zonder planken
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
En het ziet er zo simpel uit, beetje op je tenen en handen staan.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Murdoch, bedankt! Helaas is het allemaal nodig dankzij mijn nick

Gisteren dag 6 gedaan. Zojuist de gewichtjes binnen gekregen dus vanavond zonder colaflessen.

Ik vind alles goed te doen, behalve die pushups. Op mijn knieën red ik het wel maar niet op mijn voeten.

Balen dat er in de volgende levels nog veel meer planken zit. Dat is bij insanity ook en dat vond ik al zo vervelend.
Ik heb echt een schurfthekel aan planken, dus heb ineens helemaal geen zin meer in level 2 en 3
Ik ook niet, ik had expres nog niet vooruit gekeken.
Gister middag stiekem vast level 3 geprobeerd. Beter niet kunnen doen want kon bijna niks afmaken. M'n armen zijn simpelweg niet sterk genoeg.. Vind dat planken daarom erg pijnlijk. Je moet ook echt jezelf dwingen het goed te blijven doen en niet te smokkelen waardoor je juist rugklachten krijgt. Dus goed je handen onder je schouders zetten en dat voel je dus 100% in armen en buik.. Ik moet nog 3 keer level 2, ben benieuwd of level 3 dan wel zal gaan.

Pff, die 30 keer lijken er wel 300, maar ik moet zeggen ik heb echt spectaculaire resultaten tot nu toe!! Hoe is dat bij jullie?
Om spectaculaire resultaten te krijgen zou ik ook spectaculair minder moeten eten, ben ik bang
Oh maar ik eet zeker niet minder Twis, wel gezonder.
Gisteren dag drie van level 1 overgeslagen. Reden: ernstig slaaptekort door 2 zieke kids - loop echt op mijn tandvlees nu. Ook deden mijn armen zo ongelooflijk veel pijn. Een rustdagje leek me wel op zijn plaats. Vanmiddag ga ik dag drie doen (of noemen jullie het dan dag 4).

Wat een goede tip Yellowlove van dat zand! Dat kan ik over een poosje ook wel gaan doen, maar misschien schaf ik dan gewoon gewichtjes aan. Dus ik ga er vanmiddag weer voor! Ben wel enorm in de snaaimodus 's avonds vanwege pms. Dat is dan weer minder. Jullie succes allemaal!
Leuk Murdoch. Kan me inderdaad voorstellen dat je geen zin hebt om hard hijgend in je appartementje bezig te zijn

Maar je vindt vast wel wat op fitnessblender, die hebben volgens mij zelfs speciale workouts voor in appartementen!

Ik heb me gisterenavond af laten beulen door Bob Harper. Jillian is altijd de bitch bij the biggest loser, en Bob is wat softer. Nou eh, echt niet dus he! Het is nu net 12 uur later en mijn kont, mijn quads, mijn abs, mijn schouders, triceps.. alles doet al pijn... Normaal gesproken doe ik Jillian met 3kg-gewichten, maar gisterenavond moest ik regelmatig terug naar de 2kg (baal).

Maar ik kan 'm aanraden! Wel lang, dik een uur, dus da's wel even wennen na de kortere workouts van Jillian.
Pff, voordat ik workouts van een uur ga doen moet ik nog wel ergens wat bloedfanatisme vinden hoor. Ik heb paar dagen geskipt wegens rare schema's, ga zo voor de vijfde keer level 2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven