Gezondheid alle pijlers

Vriendins vinger gebroken

06-03-2013 21:43 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat dit de juiste categorie is.

Nou, gisteren kwam een goede vriendin bij me langs, en we hadden het over mijn ex (die mij had verlaten voor een andere, maar onlangs dat houd ik nog steeds superveel van hem, en dat weet iedereen). Opeens zei ze 'het is maar goed dat het uit is tussen jullie, hij was je toch niet waard'. Ik kan me niet meer precies herinneren hoe en wat, maar opeens werd ik zo boos dat ik met de steel van een mop (die naast mijn stoel op de grond lag) mijn vriendin heb geslagen (op haar hand). Ze kon wel janken, blijkbaar deed het erg veel pijn. 'Nu begrijp ik beter waarom hij voor een andere heeft gekozen' zei ze, en liep boos weg. Ik rende snel naar de deur, en ik riep 'Rot op, vieze h**r' achter haar aan, waardoor mijn rustige buurman zelfs boos werd op mij die net op dat moment met zijn tuin bezig was.

Nu hoorde ik in de middag van een andere gemeenschappelijke vriendin dat haar duim gebroken is, en dat haar handen in het gips zitten. Ik voelde me erg schuldig, en stuurde haar een sms met beterschap, en vroeg of ik langs mocht komen. En dit stuurt ze me als antwoord 'waarom wil jij langskomen bij een vieze h**r? ben je zo achterlijk? ohja, natuurlijk ben je dat! blijf voortaan uit mijn buurt, dat is het enige wat ik wil?'... Ik begrijp dat ze boos is, maar dit gaat me te ver. Wat zouden jullie gedaan hebben?
Ik mag toch hopen dat dit niet waar is. En als het wel waar is, mag ik toch hopen dat je (voormalig) vriendin aangifte doet tegen je. Wegens mishandeling. En verder niets meer met je te maken wil hebben. En dan hoop ik ook van harte dat je morgen bij je huisarts op de stoep staat voor 'n doorverwijzing naar psychische hulpverlening, want je reactie is absurd.

Maar ik hoop bovenal dat het gewoon niet waar is.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik had je, al dan niet met een gebroken duim, alle hoeken van je eigen kamer laten zien.
verba volant, scripta manent.
Aah vosje 78 die spaarde ik vroeger haha in alle kleuren..

Dit verhaal rammelt...
Sma joh, das nog niks, heb me tuinstoel met een mes doodgeschoten, jeweettochzelluf. Beatch doet geen aangifte doen ookalnie. Sma.
quote:bliksemse_bende schreef op 06 maart 2013 @ 22:17:

Wat dacht je TO... ik doe eerst een paar neutrale 'haardingetjes'-topics en ga daarna lekker voluit aan de troll?
conversation = awareness
quote:fru1t3lla schreef op 07 maart 2013 @ 00:10:

Sma joh, das nog niks, heb me tuinstoel met een mes doodgeschoten, jeweettochzelluf. Beatch doet geen aangifte doen ookalnie. Sma.http://www.youtube.com/watch?v=P3PqlbPkv3Q
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Hercke schreef op 06 maart 2013 @ 22:03:

[...]

Toch knap van die temeier, met 2 handen in het gips zo'n lap tekst tikken.

TO heeft duidelijk nog niet hard genoeg geslagen. Volgende keer beter!
quote:Enn schreef op 07 maart 2013 @ 00:19:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=P3PqlbPkv3Q
cursusje anger-management gaan volgen...

cursusje trollen voor beginners volgen

cursusje pillen slikken voor beginners

cursusje "hoe laat ik een ex-vriendin met rust"

cursusje benen breken voor beginners zodat ze gewoon nog kan smssen als ik haar mep

your pick....
[quote]Enn schreef op 07 maart 2013 @ 00:19:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=P3PqlbPkv3Q[/quote

Dank u. Ik denk dat mijn man zo uit bed komt om te vragen waarom ik zo hard zit te lachen...
quote:eefie_says_hi schreef op 06 maart 2013 @ 22:12:

tsss achtelijke vriendin om de vriendschap te verbreken na fysiek en verbaal geweld. O, ik zou al helemaal niet meer omgaan met zo'n intolerant kinderachtige type. Zoals hier wel vaker wordt gezegd: mensen kunnen tegenwoordig niets meer hebben. Een duim... nou ja.
quote:Melpomene schreef op 07 maart 2013 @ 00:30:

[quote]Enn schreef op 07 maart 2013 @ 00:19:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=P3PqlbPkv3Q[/quote

Dank u. Ik denk dat mijn man zo uit bed komt om te vragen waarom ik zo hard zit te lachen...

Sydney is echt, enorm vermakelijk en per ongeluk ontdekt door Pownews.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Holy crap!! fijne "vriendin" ben jij... Als dit echt moet zijn zou ik je serieus willen adviseren om volwassen te worden en eens wekelijks bij het ggz een babbeltje te maken.... T feit dat jij zo omklapt als een blad aan de boom zegt veeeeeeeel meer over jou dan over die vriendin van je....
Heb je geen opbergruimte voor je mop?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Gaat echt te ver. Ik zou haar arm breken:')
Niet zo mopperen hoor
Some flies are too awesome for the wall
quote:himalaya schreef op 06 maart 2013 @ 22:21:

Je had je mop ook op moeten ruimen. Slons.

OT: als dit echt is, moet je je laten nakijken, als het niet echt is ook overigens... (ik ga steeds meer van die facepalm-smilie houden, jullie ook? )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wel knap hoor om bij iemand tegelijk aan 2 handen vingers te breken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Fame schreef op 06 maart 2013 @ 21:46:

TWee handen in het gips voor 1 gebroken duim?Ja dat is zodat de vriendin geen wraak neemt
Ik wist niet dat de ochtend zo geestig zou zijn
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2013 @ 00:54:

Heb je geen opbergruimte voor je mop?Zij is gevaarlijker dan de mop ik denk dat ze beter zichzelf op kon bergen
quote:Enn schreef op 07 maart 2013 @ 00:47:

[...]

Sydney is echt, enorm vermakelijk en per ongeluk ontdekt door Pownews.Ik vroeg me inderdaad af of hij wel of niet echt was... Ga nog een paar filmpjes kijken straks!
jaja vervelend zeg
Is allemaal nog niks joh. Dit is de ex van TO:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven