marktplaats neppe sh*t ???
donderdag 7 maart 2013 om 14:11
Onze auto staat 2 maanden op marktplaats , tot nu toe veel biedingen gehad, en ik telkens reageren met u mag het komen ophalen voor die prijs, krijg ik niks terug, dus ik vermoed dat mijn mailtjes niet aankomen?? Het kost geld om te adverteren met je auto op mp dus ik denk dat ze de boel neppen door zelf een bod te plaatsen zodat mensen blijven adverteren. Want hoe kan dat echt op geen 1 reactie gehad, zelfs niet met nee ik zie ervanaf ofzoiets heel raar
donderdag 7 maart 2013 om 14:22
Al gedacht aan inruilen?
Misschien vraag je gewoon teveel.
Vergelijk je advertentie ook eens qua inhoud met anderen.
Sommige mensen bieden jou ook expres uit de markt omdat ze zelf een auto van hetzelfde type te koop hebben staan. Dus die gaan niet reageren. Als ze niet reageren binnen een dag is het een nepbieding. Meteen verwijderen dat bod.
Je moet sowieso gewoon zelf een redelijke prijs stellen en niet te veel naar biedingen kijken. Je weet als koper toch niet of het bod wel reeel is voordat je de auto gezien en getest hebt.
Misschien vraag je gewoon teveel.
Vergelijk je advertentie ook eens qua inhoud met anderen.
Sommige mensen bieden jou ook expres uit de markt omdat ze zelf een auto van hetzelfde type te koop hebben staan. Dus die gaan niet reageren. Als ze niet reageren binnen een dag is het een nepbieding. Meteen verwijderen dat bod.
Je moet sowieso gewoon zelf een redelijke prijs stellen en niet te veel naar biedingen kijken. Je weet als koper toch niet of het bod wel reeel is voordat je de auto gezien en getest hebt.
donderdag 7 maart 2013 om 14:31
Vorig jaar heb ik mijn eigen auto via mp verkocht, had m ook op autoscout staan. Via autoscout kreeg ik heel toevallig een bieding nadat ik m net nadat ik na 3 mnd via mp m had verkocht, dat was dan ook de enige bieding die ik gehad heb.
Via mp verschillende biedingen (ik denk 6?), niet allemaal even serieus (handelaren denk ik), wel allemaal reactie op gehad, netjes zo snel mogelijk antwoord gegeven op vragen via mailtjes.
Al vond ik 3 maanden wel lang duren, eigenlijk viel dat achteraf bekeken mee.
Inruilen is geen goede optie als je geen andere auto koopt
Via mp verschillende biedingen (ik denk 6?), niet allemaal even serieus (handelaren denk ik), wel allemaal reactie op gehad, netjes zo snel mogelijk antwoord gegeven op vragen via mailtjes.
Al vond ik 3 maanden wel lang duren, eigenlijk viel dat achteraf bekeken mee.
Inruilen is geen goede optie als je geen andere auto koopt
donderdag 7 maart 2013 om 14:53