Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@ Ellie: Dank je wel voor je leuke berichtje en ik hoop dat het allemaal gaat lukken! En praat gerust met ons mee als je zin hebt!

@ Tammie: laat het even rusten, Komt allemaal wel goed denk ik met je man, is waarschijnlijk een fase.

@ Roadster: ik ga trouwen op 8-8 dus over 11,5 weken haha maar ik tel niet af hoor;-)

@ Mies: Ik heb ook 2 poezen die elkaar af en toe in de haren vliegen... Maar ze kunnen gelukkig ook lief zijn haha.

@ Lisa: Ja ik vind het heerlijkom dingen weg te strepen komt mijn rust ook ten goede. Wij hebben creme kleurige gerbera met groen als corsage voor de VIPs zoals getuigen enz. en mijn mannetje heeft een cremekleurige grote roos. Het bruidboeket zijn pastelkleurige rozen in de vorm van een bolletje. Zaterdag de ringen passen en kerkboekjes laten drukken. het enige dat dan nog moet is een gesprek met de ambtenaar en met pastoor. Hoever zijn jullie?

Vandaag kreeg ik een mail van degene die in april getrouwd zijn dat ze zwanger is!!!! Heel erg leuk. Ik had al zo'n vermoeden want ze dronk geen druppel alcohol op de bruiloft vandaar... Maar ze is 8 weken en ik hoop dat alles goed gaat!
ja die fases dat je in eens twijfeld zijn erg naar, maar meestal is het niet om een ding ( in dit geval kinderen ) maar zo'n beetjes alles, en na een paar dagen denk je wat ben ik me druk aan het maken?? dit is precies wat ik/wij willen.

ah de bruiloft moet alleen nog plaats vinden?

super joh!

vrijdag had ik ook een bruiloft waar ik getuige was van mijn vriendin sjeetje steeds als ze ging huilen ging ik ook huilen!

ik zag zaterdag een stukje van de film haha dikke tranen weer natuurlijk het was zo onwijs mooi allemaal.

het is zoiets bijzonders, ik hoop dat het voor jullie ook een geweldige dag wordt die nog leuker wordt als de voorpret die je nu hebt.

gister nog een rondje ge skate met ipod op me kop even de agresie er uit toen onder de douche en dan je vent een zoen geven en in bed gaan liggen en lekker niet meer praten. dat is het veiligst voor iedereen haha.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Meiden, ik reageer vanavond weer. Ga nu lekker een dagje shoppen met mijn beste vriendinnetje! Zo'n zin in!!!!!

Tot vanavond!
@ Mogalie Veel shop plezier!!!

@ Mies Ik denk dat iedereen die langer een relatie heeft wel eens twijfelt aan sommige dingen dat is heel normaal hoor. Liefde is toch ook een werkwoord.

Ja de voorpret is heel erg leuk, wij hebben 3 weken geleden dus bruiloft gehad van mijn neef en die is nu dus zwanger. Ik hoop dat het bij ons ook gauw lukt dan.

Maar ik denk dat ik ook wel traantjes laat hoor haha
...
Ben ik de enige hier die ongetrouwd aan kids gaat beginnen? Mijn vriend wil wel trouwen, maar laat hem eerst maar eens 10 jaar bewijzen dat hij een goede vader is ;)

Zijn jullie ook al op zoek naar leuke kinderkamer ideeen en op marktplaats aan het speuren naar babybenodigdheden? Ik kan het niet laten, ook al duurt het misschien nog wel heel lang voordat ik ze werkelijk nodig heb.

@mogalie: gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Geeft wel rust he?

@Lisa: waaaaaah je laatste pil! gek gevoel of niet? geniet ervan ;)

Ik ga 11 juni naar de gyn om spiraal te laten verwijderen, dus dat is ook aftellen geblazen. Dan even mijn lijf laten wennen aan het spiraal-af zijn en in juli gaan met die banaan (letterijk en figuurlijk haha!)

Aan dames die bezig zijn met de trouwvoorbereidingen; succes!
Wat heerlijk al die mensen die bijna pil-af zijn! Moet een lekker gevoel geven...

Ja, op marktplaats, maar ook in winkels als de Hema loop ik altijd even langs de babyafdeling, heerlijk sneupen.

Lisa, gefeliciteerd.
Dag dames!

Shoppen en etentje was super leuk!!! Word er altijd heel blij van. Alleen woont zij in het noorden en ik in het zuiden, dus dat maakt het lastig elkaar veel te zien... Maar lekker bijgekletst en natuurlijk ook over baby's en zwanger zijn. Namen doorgenomen en ze was helemaal blij dat ik haar als enige inlicht voor de 12 weken periode..... pfffff, en dan te bedenken dat we nog niet eens aan kids beginnen!

@Koffieboon, heb nog geen vaste aanstelling hoor, maar denk wel dat ik die krijg. Is pas in het najaar.

Ik kijk ook al regelmatig rond bij babykleertjes (excuus: spullen voor nichtjes kopen), maar babykamers durf ik nog niet echt....

Enne, ik ben ook niet getrouwd en het zit ook niet in de planning. Je bent dus niet alleen

@Lisa, de ALLERlaatste, spannend, spannend, spannend! Wordt het een rituele inname met een spannend potje ontladingssex erna? Heeft lisaman er ook nog wat aan

Hier nog 2 (ik slik ze 's ochtends, dus donderdagochtend de laatste!), kan niet wachten.....alhoewel, eerst weer ongesteld....pff

Ga naar bed, dagje shoppen, eten, kletsen en flesje wijn is vermoeiend!

Truste!
@ Lisa: Spannend de laatste pil. Ik mag nog even doorgaan tot na het trouwen en dan is het ook einde pil voor mij haha. Is gelukkig ook niet meer zo lang.

@Koffieboontje: Ja ik kijk ook wel eens bij babyspullen hoor, zeker de kleertjes vind ik leuk. Maar ik weet ook wel al hoe ik de babykamer graag zou willen hebben. Is denk ik ook normaal als je hebt besloten om dit jaar met de pil te stoppen toch?

@ Mies Hoe is het er nu mee? Is je mannetje alweer een beetje bijgedraaid?

@ Lucy: Hoe gaat het met de voorbereidingen van de grote dag?

Ik ben gisteravond nog even bij mijn tante geweest die in december oma wordt. Ze is er heel erg blij mee, leuk he.
hej wat fijn dat jullie ook allemaal met de anticonceptie stoppen! dan komt het allemaal alweer een stuk dichter bij!

sjoppen is altijd leuk! en vooral als je met je vriendinnetje gaat heerlijk beppen en langs de baby/kinderafdelingen lopen wat je ( ik ) met me vent samen niet eens in me kop haal haha.

maar ik heb wel een lijst ik geloof van de hema ( staat online ) met alle must haves voor je kindje.

het gaat hier allemaal prima! ik had even een sagerijnigheidsdippie, en ik had het moment wat we allemaal wel kennen... 'is dit het?' maar ik ben er weer uit gekomen met me zelf en ben weer gelukkig haha duurt meestal al maar 1 a 2 dagen.
Wat een babykriebels allemaal zeg. Gisteren kwam manlief thuis met het idee om een bakfiets te kopen. Kunnen de twee meiden op het bankje zitten, en voorin kan een maxicosi staan. SMELT!! Wat een skattie is het ook he? Wel veel geld zo'n bakfiets, maar is dan misschien ook wel de moeite waard. Toch lekker om de kids met de fiets naar school te kunnen brengen.

Ik heb nu anderhalf jaar lang de pil twee maanden door geslikt. Dus twee strips en dan weer stoppen. Nu ben ik vrijdag gestopt en nu nog niet ongie....mn lichaam snapt er vast niets van. Nu twijfel ik enorm. Zal ik nu helemaal stoppen of nog eventjes doorslikken? Als ik nu helemaal stop ben ik bang dat ik in onze vakantie ongesteld ben (20 juni). Baal er nu wel van, want ben nog steeds niet ongesteld en heb maandag en dinsdag cursus met overnachtig...ben dan liever niet ongie...

Rondneuzen op Marktplaats doe ik ook hoor. Bij ons komt er een kinderwagen van mp, want dit is echt de laatste, en wil dan niet meer 600 euro uitgeven aan een kinderwagen die ik nog maar voor één kindje gebruik. De andere hebben we al verkocht. Ik had zoiets, ik weet niet wanneer en of er een derde komt, en nu is ie nog modern, dus weg ermee!! Zo hebben we dus ook al geen babykamer meer (wel één ledikantje) geen badje, geen wipstoel, geen maxicosi...dus moet mp nog wel veelvuldig raadplegen!! Ik denk dat ik het badje etc van mijn schoonzus ofzo leen. Daar heeft bij ons de tweede maar één keer in gelegen, toen ging ze mee onder de douche. Wel grappig dat er hier meer aanstaande moeders zijn die geen borstvoeding gaan geven. Hier is dat schijnbaar nogal not done...geen bv geven.
@ Mies: Blij om te horen dat je je weer goed voelt.

@ Tammie: geen idee of ik borstvoeding ga geven, ik wil het in ieder geval wel proberen.
Gelukkig, mijn lichaam snapt het nog. Net ongesteld geworden. Nu dus toch nog maar ff slikken tot na de vakantie... Ongie in Frankrijk niet echt ideaal..
...
Hé Meiden!

@ Lisa, al last van ontpilling??? hihi

@ Tammie, ik slik ook vaak door hoor tijdens de vakantie.

Bij onze een onverwachte wending op de woningmarkt, waardoor wij onze kinderwens misschien even (moeten) uitstellen, jammer, maar ja. Misschien gaat ook gewoon alles volgens plan, bovendien is er nog niks zeker.

Verder weinig nieuws, behalve dat ik weer helemaal blij ben dat het weer wat beter is geworden! Morgen een winkeldagje, lekker sneupen en ik sla de babyafdelingen zeker niet over.
Wat is er gebeurd dan op de woningmarkt Roadster?

Over woning gesproken; dit is het enige waar ik nog wel mee zit. Wij hebben net een jaar dit koophuis, maar hebben slechts twee (wel ruime) slaapkamers. Als ik van de logeerkamer een babykamer maak heb ik geen logeerkamer meer (en daar staan de wasmachine, droger e.d.) dusss nog even denken hoe ik dat ga doen. Daarnaast woon ik in een eeh nogal volkswijk, gelukkig wel aan het randje maar we moeten hier echt wegwezen voordat kindlief vriendjes gaat maken in de buurt

Veel shopplezier morgen roadster en Lisa, zorgen dat je je broer voor bent haha!
Dames, snel berichtje voordat ik ga slapen, want moet echt mijn bed in....

Morgen pil met een vreugdedansje, wand DE ALLERLAATSTE!!!!

Morgen meer.

Truste!
@ Roadster: Heb je een mooi nieuw huisje op het oog? Leuk hoor!

@ Tammie: Ik slik ook de pil wel eens door zeker als er iets is op de dagen dat ik ongesteld moet worden.

@ Koffieboontje wij hebben ook 2 grote slaapkamer maar we kunnen er van 1 nog altijd 2 maken. En er staat niet echt veel bijzonders. Dus dat is voor ons niet echt moeilijk. Maar misschien kunnen jullie ook creatief iets vinden? De kamers opsplitsen ofzo?

@ Mogalie: Proficiat met je laatste pil en dat het maar snel mag lukken!
@ mogalie, gefeliciteerd dan! ondertussen is de laatste wel genomen denk ik zo :D

@ koffieboontje, wij hebben ook maar 2 slaapkamers boven, en in een staat een volledigkantoor en onze kledingenkasten en die kunnen ook nergens anders staan! maar vaak als je een beeeetje creatief bent vind je er wel weer iets op.

ik heb vannacht gedroomt dat ik zwanger was, ik had een super mooie buik ik voelde me zo mooi en was heel trots, en vriendje vond me ook heel mooi enzo, en dan wordt je wakker en is er helemaal niks meer! zo zonde.

ik vind het bijzonder dat jullie het naar vinden om ongesteld te zijn, ik heb er namelijk totaal geen last van!
Nou, ga zo douchen (ben vrij) en hem innemen...zag de strip net wel al naar me lonken ;)

Hier een huis met 3 grote slaapkamers en 3 ruime bergingen. Dus dat is geen probleem.

Moet er snel vandoor, want heb zo een afspraak. Fijne dag en tot straks!
Ik had gisteren touwens voor mijn neef en zijn vrouw zo'n zacht babyknuffeltje gekocht. we gaan er namelijk zondag naartoe en ik vond het wel leuk om iets mee te nemen ook al is ze pas 9 weken.

Zouden jullie het ook zo vroeg vertellen?

Ik denk dat ik gewoon mijn mond niet zou kunnen houden!
Hihi ik ook niet! Daarnaast zou het de mensen om mij heen direct opvallen dat ik niet meer zou drinken en roken, die weten dan ook wel hoe laat het is.

Ik heb ook zoiets van, stel dat het misgaat, dan is het toch niet erg als je beste vrienden en familie dat weten? Misschien juist fijner (zolang het niet je zoveelste miskraam is).
...
We hebben inderdaad een nieuw huis op het oog, maar ook niet meer dan dat. Staat nog in de kinderschoenen zeg maar!

Ik heb lekker gewinkeld, maar ben niet bij de Prenatal geweest, ik kan (ook tegen mijn moeder) nog heel goed mijn mond houden over onze plannen... Bijna een uitzondering hier op het forum?

Leuk Poca, dat je alvast een kadootje meeneemt. altijd gezellig.
@Poca, kadootje is leuk!

@Lisa, ja, zal idd vooral anders zijn als je geen nieuwe strip uit het kastje pakt... Hoe voel jij je?

Zou het zelf niet vertellen voor de 12 weken, behalve tegen mijn beste vriendin. Het zou ook niet heel snel opvallen, want ik ben sinds deze week (bijna ;) ) gestopt met roken. En ik drink regelmatig geen alcohol. Misschien nu al aan laten wennen, koffieboontje?

Ga even aardbeitjes eten. Morgen/overmorgen ongesteld, blehhhhh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven