Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Hallo allemaal,

Mijn weekend begon minder met een brief van de advocaat van oude baas omdat hij denkt dat hij aanspraak kan maken op concurrentiebeding. helaas staan in die brief al 2 vormfouten en staat letterlijk in contract soortgelijke functie ( heb een vele hogere functie ergens anders gekregen) en ook in de CAo. Plus het feit dat ik over de km grens ben gaan werken alleen door een nieuwe weg zou het korter zijn maar ja die was toen nog niet klaar. En daar komt meneer 4 maanden later mee.... Heeft hij bij nog 2 collega's gedaan trouwens dus maar meteen rechtsbijstand ingeschakeld om een leuke nette brief terug te schrijven.

Maar verder zijn we voor de ringen geslaagd, die moeten nu nog gegraveerd worden en voor Pocaman moet zijn maat worden besteld dus over 4 weken zijn ze klaar.

@Lisa, Super dat je je contractverlenging al snel op papier krijgt hartelijk gefeliciteerd! En ik denk dat ik het ook eng zou gaan vinden hoor zo voor het echie dus ik begrijp je heel goed.

Ik heb trouwens nog 2 strips liggen en die maak ik nog op en dan denk ik nog een bij halen ivm vakantie en dan klaar. Ook hier mag manlief dna zorgen voor ebscherming maar hij heeft er ook een hekel aan dus dat is wel een voordeel. Maar hij wil zelf ook graag kinderen dus dat is fijn!

Ik dacht altijd dat je aan kwam van het slikken van de pil?!!!!

Ik wil ook niet teveel aankomen eigenlijk heb maat 36-38 en dat vind ik wel prettig haha.

Gisteren even met mam naar de Libelleweek geweest en daar hadden ze ook al leuke babyspullen.... Onder het mom van mijn neef kon ik er natuurlijk rustig doorheen snuffelen haha.

@ Tammie Fijne cursus!
Hallo allemaal!!

Wat een sh*tweer zeg!! Het regent hier de hele morgen al hard..

Heb je eens een dagje vrij... kun je nog geen kant op!!

Over het aankomen door stoppen met de pil, heb ik geen last van gehad! ik was zon 3 kilo aangekomen toen ik ben begonnen met de pil, en toen ik stopte ben ik die 3 kilo ook weer netjes kwijt geraakt.

Pocahontas: wat vervelend joh zon brief van je oude werkgever.. en idd als het dan ook nog nergens op slaat..! Sommige mensen!! Wij hebben toevallig dit weekend ook gekeken naar ringen, maar nog niet geslaagd!

Lisa: Leuk joh dat het al zo dicht bij komt, spannend!!!

mies: Leuke dingen heb je gedaan afgelopen weekend,was die film leuk, vriendlief had het er ook over, die wou hem ook zien!
de film was super leuk voor ons beide!

zodra sex and the city uit is ben ik daar ook te vinden! ik kan niet wachten.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Hallo,

Hier is het gelukkig droog, maar het regende hier ook heel erg hard vanmorgen hoor!

@ Mies ik wilde ook graag naar die film dus nu ga ik denk ik echt!

@ Lucy: Jammer dat je nog niet geslaagd bent voor ringen maar wij hebben ook in verschillende winkels gekeken hoor. Je hebt ook nog even de tijd toch?
Jaaa sex&the city film komt ook gauw uit he!! Ga ik ook zeker heen! Maar soms vind ik het zo irritant om in de bios een film te kijken, zitten er van die irritante mensen voor of achter je die steeds aan het praten zijn of pubers die met popcorn gooien en overal overdreven hard om lachen

@pocahontas: ja we hebben nog wel de tijd, maar vriendlief wil eigenlijk geen ring, hij draagt nooit sieraden want vind het niet fijn en voelt ze 'zitten'. dus we weten nog niet wat we daarmee moeten, ik vind het ringen geven echt erbij horen op zon dag.
@ Lucy: Mijn vriend vond ringen ook niet zo fijn in het begin maar uiteindelijk wilde hij wel een ring. Misschien is een ring aan een ketting iets voor jou vriend of een tatouage ring?
mijn vriend wilde ook geen ring, nu heeft hij er dan toch een en die heeft hij om zijn duim gedaan en ik heb hem gewoon om mijn ringvinger, vaak is het een questie van wennen misschien kun je een goedkope 'wenring' kopen?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Mijn vriend had dat ook met zijn horloge, na 2 weken was hij er ook aan gewend. Het is idnerdaad wel een kwestie van wennen.
quote:Lisa1977 schreef op 25 mei 2008 @ 22:03:

Moet je wat voor doen he....s.p.o.r.t.e.n. heet dat

Hoppakee, morgenavond een rondje gaan rennen dan.

Wat voor sport doen jullie allemaal en hoe lang gaan jullie daarmee door als jullie zwanger zijn straks?

uhm......s.p.o.r.t.e.n...... moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet sport. heb hiervoor wel een tijd gefitnessed (?), maar uiteindelijk was het echt pure sponsoring van de sportschool. Moet eigenlijk wel weer beginnen... heb het geluk dat ik veel loop voor mijn werk. En natuurlijk altijd het 'ambtenaren-middag-wandelingetje'

@T&G, misschien kun je zeggen dat je antibiotica slikt en daarom niet mag drinken? Heb ervaring dat dat echt geen goede combi is (wel hilarisch voor anderen trouwens

Had nog een vraagje over werk. Waarschijnlijk vervul jij een functie op HBO-niveau. Is het mogelijk om een baan als teamleider in de foodbusiness te krijgen met mavo, havo én vwo diploma's en 8 jaar managementervaring in de horeca? niet voor mezelf, maar voor moman.

@Mies, fijn dat je je beter voelt. Shoppen doet wonderen he!

@Lisa, vannacht heel de nacht wakker gelegen omdat ik ongesteld ging worden, flinke buikpijn. Dus vandaag brak en met hoofdpijn op werk en het idee dat ik formaat olifant ben. Verder voel ik me wel goed. Hoe voel jij je? Al ongesteld af? Moman laatst gevraagd of ik al aan de foliumzuur mocht i.v.m. gezondheidsrisico's, maar dat wilde hij niet. Misschien voor de zekerheid maar stiekem beginnen....

Zo, ga ik nu even de laatste pagina lezen. Was zoveel dat ik het maar in 2-en heb gedeeld....
Hups, alle mannen aan de condooms, haha!

@Pocahontas, balen van die brief! Maar gelukkig sta je in je recht!

Moman had een duur horloge van mij gekregen. In 5 maanden tijd 2 x het glas kapot. Dat doe ik dus niet meer ;)

In welk deel van het land wonen jullie, dat jullie zoveel regen hadden?
...
He Lisa, dat is schattig van je man zeg! De mijne ging vannacht een hittepit voor me warm maken en heeft me vandaag 2 keer gebeld of ik me al beter voelde. Very cute!

Denk dat ik ook wel al foliumxuur haal.

Haha, niet meer gaan sporten. Je moet er wat voor over hebben......haha. Zit ook op de bank met een bak ijs ;)

En leuk idee, graveren in eigen handschrift!

Ik ga mijn slaap van gisteren inhalen.
Hallo meiden, in navolging van het topic 'Het kriebelt, maar vriend wil nog niet' wil ik nu gezellig hier mee gaan schrijven.

We hebben besloten om er vanaf september voor te gaan!

Ik heb wel een andere naam gekozen, omdat ik niet wil dat mensen weten dat we over 3 maanden gaan beginnen.. (mogalie )
he, romi, leuk zeg! welkom, welkom!!!!!!!!!!!
@ Romi: welkom! En fijn dat je vriend er nu toch voor wilt gaan. Mag ik vragen hoe oud jij en je vriend zijn?

@ Lisa: Mijn vriend heeft inderdaad een hele onopzichtige ring uitgezocht en dara kan hij wel aan wennen zegt hij. Dus we gaan er maar vanuit dat hij hem gaat dragen he?

@ Mogalie: Ik woon in Limburg en daar regende het gistermorgen erg hard. Gelukkig scheen vanochtend het zonnetje en ben ik weer met de fiets ( kon ikoook de woede van mijn ex-baas van me aftrappen, de 2 oud collega's hebben al een concept dagvaarding gehad, dus ben benieuwd wanneer ik die krijg, iemand enig idee hoe lang het duurt voordat zoiets voor komt bij het kanton gerecht mocht het doorgaan).

@ Mogalie & Lisa: Jullie hebben lieve mannetjes hoor! Maar die van mij vraagt ook altijd kan ik iets voor je doen als ik niet zo lekker ben.

Een andere vraag, vroeger had ik veel last van blaasontstekingen en daarom slik ik nu iedere avond een cranberrie tablet, dat kan ik toch blijven doen he als ik zwanger zou zijn?
@Mogalie & Pocahontas, thx!

@Pocahontas, ik ben 26 en mijn vriend 23. Mooie leeftijd vind ik dus.

Gelukkig komt de zomervakantie eraan. Dan gaan die 3 maanden hopelijk snel om
@Pocahontas, volgens mij mag je cranberrietabletten wel nemen (want natuurlijk), maar zou het voor de zekerheid even aan de HA vragen!

En over de kantonrechter: volgens mij kom je gewoon op de stapel en hoor je het wel wanneer je aan de beurt bent

Woon zelf in Brabant. Altijd gezellig he . In welke provincie wonen de andere dames?

@Romi (raar zo, die andere naam....), na de zomer, is dat juli/augustus/september of pas oktober (als de herfst begint)? Of echt over 3 maanden? Spannend, spannend!!!

Ga nog even tv kijken.
...
Hallo Dames,

wat weer veel geschreven... Je kijkt even niet en hups! 3 pagina's...

Wij wonen in Friesland en vandaag veel regen gehad. Ik lees veel mee, maar heb weinig tijd momenteel om overal op te reageren. Ik volg jullie wel hoor!!!

(K) Roadster
@Mogalie, bedankt voor de antibiotica tip, die ga ik zeker gebruiken. Moet dan alleen wel even mn pokerface oefenen, en klachten verzinnen. Waarvoor krijg je antibiotica? Blaasontsteking is de enige waar ik zo op kan komen??

En voor moman..dat vind ik moeilijk. Het ligt er een beetje aan op wat voor manier hij heeft leidinggegeven in de horeca. Ik ben er wel van overtuigd dat de ervaring zwaarder weegt dan de opleiding. (ik heb een opleiding ondernemer/manager gevolgd en heb 3,5 jaar als bedrijfsleidster bij een Bruna gewerkt) Solliciteren staat vrij lijkt me.

@poca, wat een rotstreek van je oud werkgever zeg!! Ik zou aan zoveel mogelijk mensen vertellen wat een rotstreek hij levert.Laat ie lekker iemand anders gaan lastig vallen!!

Wel fijn dat je geslaagd bent met de ringen. Manlief heeft ook een smalle simpele ring, houdt ook niet zo van dat over the top.

Ik woon in de altijd prachtige Achterhoek trouwens (voor de leken onder jullie,ik ben dus geen Tukker en de Achterhoek ligt in Gelderland en NIET in Overijssel)

Cursus was best heftig, maar veel geleerd. Er wordt je echt een spiegel voorgehouden,om zo te ontdekken wat je goede, maar ook vooral je slechte kanten als leidinggevende zijn. En dan vooral....hoe ga ik dit verbeteren?? Heftig, maar ook erg gezellig. We hadden een leuke groep. Maakt het wel weer moeilijker. Mijn bedrijf betaald een dure managementcursus voor me, en ondertussen heb ik de stiekeme plannen zwanger te willen raken...zucht....
Dames!

Het is hier inderdaad lekker druk. Gezellig!!!

@Roadster, hier vandaag ook veel regen gehad hoor! Hoop dat je het bij kunt houden met lezen.

@Lisa, ja, lijkt me ook raar om voor het eerst geen pil te nemen. Braaf je 1ste dag van je cyclus opgeschreven?

Goed van je dat je nog gerend hebt. Denk dat ik na 2 minuten dood neerval!

@Romi, of gewoon naakt rondhupsen. Wordt vast ook gewaardeerd! haha, die mannen toch. totaal hulpeloos!
[quote]TammieenGwennie schreef op 27 mei 2008 @ 20:57:

Waarvoor krijg je antibiotica? Blaasontsteking is de enige waar ik zo op kan komen??

Uhm, weet het niet precies, maar ook voor keelontsteking, andere ontstekingen. Misschien even googlen? Enne, over die cursus moet je je niet schuldig voelen hoor, jouw bedrijf heeft waarschijnlijk jaarlijks genoeg winst!

Grappig dat we uit heel Nl komen! Alhoewel het zuiden wel in de meerderheid is momenteel.

Kreeg op een ander topic een tip om op babyboom.nl het boek te bestellen. Steun je een jaar ncrv en betaal je maar ¤ 5,72 voor dat boek.

Hier trouwens nog wat zeurbuikpijn. Benieuwd of ik nu ook langer ongesteld ben (heb het idee dat mijn lijf eerst werd volgepompt met hormonen en ongesteldheid daardoor afgelopen was). Jij al ongesteld-af lisa?

Ga zo slapen!
Antibiotica krijg je voor de meest uiteenlopende klachten, inderdaad blaasontsteking, maar ook voorhoofdsholte ontsteking, oorontsteking, keelonsteking... Eigenlijk alles waar je ontsteking achter kunt zetten. Succes met klachten verzinnen...
ook nog voor andere dingen dan ontsteking? iets waar je je niet ziekerig en narig bij voelt?
euhmmm dat is wel lastig, maar je hoeft niet altijd (veel) last te hebben van een ontsteking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven