***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ja, we hebben idd een combinatietest laten doen en de uitslag daarvan was goed, maar dat is nooit een garantie weet ik uit ervaring bij vrienden van ons.

We hebben morgen om 10.30 uur een afspraak, gelukkig vroeg op de dag.

Muis..ik vind het ontzettend lief van je dat je aanbiedt dat we langs mogen komen. Ik ga waarchijnlijk idd wel nog even naar Delft, mijn beste vriendinnetje (en verloskundige) is vrij en heeft gevraagd of we naar haar willen komen erna.

Ik denk daarom niet dat we het gaan redden nog even bij je langs te komen, maar als ik een volgende keer in Delft ben kom ik graag even bij je buurten.
Lievelust,

Ok, dat had ik niet helemaal begrepen...dat het tov de andere botten niet ver genoeg was gegroeid. Hebben ze wel al een tipje van de sluier opgelicht met het oog op wat het kan zijn?

Of wilde je dat nog niet weten?

Wat fijn dat Daan zo reageert zeg. Hoe klein ze ook zijn he?.......

Heel veel sterkte vanavond, ik hoop dat jullie een beetje slaap kunnen pakken. Ik denk aan jullie, ook morgen.

Liefs van Icke
Er is nog niet echt gezegd wat het zou kunnen zijn, maar het gaat, als er een te grote afwijking is, om waarschijnlijk 2 chromosomen.

Nr 21 en/of nog een andere, maar die weet ik zo even niet meer. Afwijkingen in chromosoom 21 kunnen op Down wijzen, in combinatie met een ander chromosoom dat afwijkt kan het echter weer iets heel anders zijn.

Ze zijn natuurlijk heel voorzichtig in hun uitlatingen, dat snap ik ook, maar ik ben wel graag voorbereid is op alles, zeg maar, en ik kan er dus ook slecht tegen dat we nu gewoon niets weten en tot vrijdag of maandag moeten wachten voor we een uitslag krijgen.
Owww sjiesis, jullie krijgen dus ook nog niet direct een diagnose morgen? Ik hoop en bid voor meer duidelijkheid voor dat het weekend begint. Ik vind dat wachten zo onmenselijk.......

Ik moet ook altijd alles meteen weten, ik herken het gevoel maar al te goed. Maar zeker in deze situatie wil je toch verdorie zo snel als mogelijk weten waar je aan toe bent?!

Wat moeilijk zeg. Heb je ook de neiging om dingen op internet op te zoeken enzo? Ik zou mezelf daar helemaal gek mee kunnen maken denk ik. Ik ben zo iemand die dan allerlei scenario's gaat bedenken.Aan de ene kant kun je je zo op veel slechte diagnoses "voorbereiden" aan de andere kant schiet je er niet veel meer mee op dan extra spanningen die je daarmee zelf creeert.......

Heeel heel veel knuffels voor jullie drietjes!
Heel veel sterkte morgen lieve lievelust!!!!!!!!! Dikke knuffels voor jullie. Ontzettend lief van Daan dat hij jullie zo goed aanvoelt...
Wat vreselijk dat je niet direct een uitslag krijgt! Heel veel sterkte morgen meisje...!
Lievelust, wat is Daan toch een moppie! Ik kan me indenken dat hij je door de dag heeft gesleept vandaag.

Geeft niets hoor, dat je morgen niet langskomt! Ik was even vergeten dat je een vriendin in Delft hebt!

Wat onwijs irritant dat je niet morgen de uitslag al krijgt! Ik ben een beetje hetzelfde als Ick: ik moet en zal meteen weten wat er aan de hand is. Vrijdag of maandag weet je dus meer? Meis, ik hoop voor je dat het vrijdag is!

Ik moet heel de tijd aan je denken. Hoe laat moet je morgen in Rotterdam zijn? Alvast heel veel sterkte!
Sterkte morgen Lievelust. Ik hoop heel erg dat ze je morgen gerust kunnen stellen...

Over de melk:die wordt hier gretig gedronken. Vol/halfvol, als het maar wit is. 's ochtends papfles van 240, tussen de middag 170-200, 's avonds voor het slapen gaan 50-100 voor de smaak.
lieve lievelust heel veel sterkte morgen! wij denken aan je!
Lievelustje veel sterkte morgen!

We zullen er allemaal morgen even bij stil staan om half 11!

Trouwens lijkt mij ook wel fijn dat je vriendin VK is of niet dan?

Zij weet er misschien beroepsmatig ook nog het 1enander van.
Lievelust, heel veel sterkte morgen! Ik denk aan jullie en za heeeel hard duimen morgen!

Over die melk; Luna krijgt bij het ontbijt 120 cc halfvolle melk met bambix uit een bordje. 's middags 150 cc halfvolle melk en voor het slapen gaan nutrilon goede nacht.
Lieve Lievelust, ik hoop dat het allemaal meevalt! Ik zal aan je denken morgen om half 11.

Micha, heb je morgenmiddag tijd? Ik wil misschien even langs kantoor met Puk als mijn baas er is en dan kunnen we misschien afspreken?
Lief Lustje, sterkte vandaag! Ik denk aan je! Hopelijk valt het allemaal mee...
Lievelust, sterkte vandaag! We duimen allemaal voor goed nieuws vandaag! XX
Lievelust, sterkte straks!

Liefs Icke
Heel veel sterkte straks Lievelust!

Lara, ik ben thuis of in de buurt vanmiddag, leuk om even af te spreken.
Lievelust, hier wordt ook aan je gedacht. Ik hoop dat je een lieve en vooral goede echoscopist heb die je al zoveel mogelijk kan uitleggen.

En natuurlijk hoop ik dat je uiterlijk morgen de uitslag krijgt, jeetje da's echt heel erg om dan weer te moeten wachten.

Gelukkig dat Daan zo lief is, die kleintjes voelen echt veel he!

Finn was gisteren prima, was een beetje bang dat ik gebeld zou worden omdat hij ziek was, maar dat was niet het geval.

Hij moet volgens de leidster van de creche zo huilen omdat hij degene die er 's morgens was nog helemaal niet kende. Tja dat wist ik natuurlijk niet (breng hem normaal nooit weg).

Nu ligt hij een beetje in bed te keten. Ga ff snel wat mail beantwoorden voordat hij er echt uitwil.
Lievelust veel sterkte vandaag !!

Ik ga zo solliciteren, duimen jullie voor me?
Volgens mij heeft Morris weer een sprongetje of zo. Hij is zo humeurig en begint soms gewoon te krijsen als hij z'n zin niet krijgt. Ik heb het idee dat hij ook weer tandjes krijgt, en gisteren zei hij ineens allemaal nieuwe woorden (appel, bril en blaadje - al zei hij die laatste eigenlijk alleen maar na). Ook kan hij nu via elke stoel op elke tafel klimmen, eerst alleen via de tripptrapps. Gisteren stond hij bovenop de computertafel en wilde net alle cd's van de plank gaan duwen toen ik hem ontdekte.

Witchke, succes straks.

Lievelust, ik denk aan je!
Witchke succes, ik zal voor je duimen.

Micha, jeetje wat een snelle jelle heb jij toch.

Hier ook een sprong. Hij groeit echt letterlijk per dag (zijn broeken maat 86 past hij nu echt, vorige week nog niet zo), hij eet alles wat hij krijgt (dubbele porties dus) en hij is idd ook erg humeurig. Als ik nee zeg gaat hij of heel hard huilen (minder aangenaam), of hij komt naar me toe en legt zijn hoofd tegen me aan (super schattig).

Framboos, hoe gaat het met jou? Voel je je alweer een beetje beter? Ik hoop dat je bevalling nog heel even op zich laat wachten zodat je eerst weer op krachten bent.

Pff, ik hoop dat iemand van de garage hierheen komt. De accu is leeg dus ik krijg de auto geen kant op. Ik vind het ook heel stom dat ze die niet vervangen hebben bij de grote beurt (een maand geleden!). Ik vind auto's leuk, maar ze moeten wel gewoon werken!

Een geluksbrengertje voor lievelust! Sterkte straks, en we denken aan je!!! Dikke knuffel!

Ik heb als verduisterings experiment gisteravond handdoeken voor de ramen van Tommy's kamertje gehangen. Nou het werkt, hij slaapt nog!!! Weer als vanouds lang dus...

Ga hem nu maar even wakker maken, want dit loopt de spuigaten uit!

Frambozeman moet vandaag maar even ergens gordijntjes scoren!

Lees later bij, kwam alleen ff voor lievelustje langs...
Dat 'nee' zeggen en dan hard huilen is hier ook! Robbel mag veel, maar niet aan de drinkbakjes van de katten en de honden. Dus dan zeggen we rustig en duidelijk Nee. En dan zet hij me toch een keel op! Maar gaat NIET naar de drinkbakjes dus het helpt wel!

Het zit in de lucht Boos, Robbel sliep ook tot kwart voor negen.
Swis, Steijn en Hugo zijn ook zo aan het groeien geslagen. Maanden heb ik gedacht dat ze piepklein zouden blijven, maar vanochtend pasten ze allebei de shirtjes in maat 74 niet meer! Vorige week zaten ze nog erg goed, dus er moeten wel wat centimeters bij zijn gekomen. Broekjes zitten wel nog prima iin 74 en ik hoop dat dat voorlopig zo blijft.

Mich, sprongetjes zijn stom! Ik ben bang dat er bij Hugo ook weer eentje aan zit te komen, aangezien hij erg kan mopperen en het slapen gaat niet zo lekker.

Vanochtend heb ik mijn eerste dosis aspirine genomen (ben precies 12 weken vandaag) en meeen, wat een baggerspul! Ik ben nu erg misselijk en sta een beetje te zwaaien op mijn benen. Het schijnt er bij te horen, maar ik was net zo blij dat de misselijkheid verdwenen was. Bah! Overigens ben ik nu heel anders misselijk dan dat ik normaal van een zwangerschap ben. Tijdens het zwangeren moet ik blijven eten, anders krijg ik zo'n wee gevoel in mijn maag. Nu ben ik net zo misselijk als dat ik normaal was na een avondje te veel alchohol. Gut, ik moet dit spul nog een week of 28 (als het goed is) blijven slikken. Fijn! (het schijnt dat er wel een spulletje is om mijn maag rustig te krijgen, maar ik slik liever niet te veel rommel tijdens een zwangerschap. Als ik niet zwanger ben ook niet, trouwens.)
Muis, kan me voorstellen dat je het liever niet neemt. Maar het is zeker voor een goed doel en aspirine is echt het minst slecht.

Kan je niet ook een soort panadol ofzo nemen? Dat is een stuk minder vies, en ik krijg daar persoonlijk minder last van dan van aspirine.

Heerlijk van die goed slapende kindjes, Finn was vandaag om 6.15 wakker (dan moet hij van ma t/m woe opstaan) en ligt nu alweer heerlijk te pitten. Kan ik even werken (of internetten :-))
Heeeeej humeurige kindjes! Herkenbaar!!! Ik maakte mij al zorgen om tommy die de afgelopen 2dagen heel vervelend is.

De hele tijd van die nep huiltjes tijdens het spelen, en krijsen wanneer hij zijn zin niet krijgt....

Ook eet hij slechter..Ik dacht dat hij misschien wel ziek zou worden, maar hij wil dan wel weer rijstewafels, en ander lekkers.. Kortom sprong dus!

Het enige wat hier helpt tegen zijn nukkigheid is zijn oude vertrouwde box. Zodra ik hem daar in zet wordt ie weer rustig.

Denk dat de woonkamer op dit moment iets teveel prikkels geeft ofzo? Hij zit nu heel lief met een rijstewafeltje in de box teletubbies te kijken...

Muisje, vind het zo tegenstrijdig om te lezen dat jij asperines moet slikken voor je zwangerschap! Hoeveel moet je er slikken per dag? En wat zielig voor je dat je er misselijk van wordt...zal dat ook weer wennen?

Mich morris zegt blaadje en bril?? mijn god wat is dat kind van jou toch slim! (of die van mij een beetje dom... )

Oefen jij veel woordjes met hem? tips graag!

Swissie fijn dat Finn niet ziek is geworden! (ik droomde trouwens dat ik op het forum las dat hij wel ziek was geworden op de creche! jaja zelfs in mijn dromen lees ik de viva! )

Misschien was hij een beetje misselijk van het gezeul van die ochtend?

Met mij gaat het eindelijk sinds vandaag goed! De buikloop is EINDELIJK voorbij, en ik heb dankzij tommy en de verduistering op zijn kamertje lekker uit kunnen slapen....

Vanaf morgen mag de baby komen!!!

Witch succes met je sollicitatie!

Xaloy, Denk dat Robbie en Tommy het uitslapen met elkaar af hebben gesproken... luie donders dat het zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven