nutteloze vragen topic (deel 2??)

08-03-2013 10:37 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit me echt enorm iets af te vragen.

Waarom word je van te veel wijn vooral erg misselijk (ik dan),

en krijg je van bier koppijn? Ik heb zelden koppijn als ik katerig ben, maar nu heb ik het gevoel dat ik een ferrari gekopt heb . (geen trein, gelukkig)

ik drink overigens niet zo vaak bier, maar d8 slim te zijn aangezien ik van te veel wijn errug misselijk word....

zoveel heb ik trouwens niet gezopen hoor...

nog meer mensen met nutteloze, oninteressante vragen?

oww wil wel graag antwoord op mijn onnozele vraag
Alcohol droogt uit, als je niet genoeg erlangs drinkt. Belangrijk altijd om tussendoor ook non-alcoholische dranken te drinken, anders is het resultaat koppijn. Tenminste hebben ze mij verteld. Van wijn weet ik het niet want ik word er eigenlijk nooit misselijk van.
ja dat weet ik Flutzel, snap alleen niet waarom ik hier een houten kop van krijg terwijl ik normaal vooral misselijk word

van alcohol...
Anders gegeten van tevoren? Slechte kwaliteit drank? Ene bier/wijn is de andere niet.
quote:phoebe82 schreef op 08 maart 2013 @ 10:49:

ja dat weet ik Flutzel, snap alleen niet waarom ik hier een houten kop van krijg terwijl ik normaal vooral misselijk word

van alcohol...Alcohol onttrekt vocht uit je lichaam, dus ook uit je hoofd. Er zit een laagje vocht tussen je hersenen en je schedel. Wanneer dit vocht minder wordt, "drukken" je hersenen een beetje tegen je schedel en dat doet pijn.
Ik heb een nutteloze vraag.

Waarom stappen ''oudere dames'' altijd zo vreemd op, op de fiets?

Linkervoet op de linkertrapper, en dan hun rechterbeen wat ze achterlangs hun linkerbeen steken, om met hun rechtervoet een beetje te 'steppen', en als ze genoeg vaart hebben, wordt het rechterbeen weer achterlangs het linkerbeen teruggetrokken om vervolgens te gaan trappen.

Waarom?
Geen idee, maar ik doe het zelf ook. heb altijd gedacht dat het een meer "dames achtige"manier van opstappen was dan je been over het zadel etc te slingeren.

bedenk me nu ook dat het handiger is om op de fiets te stappen wanneer je kinderen op de fiets hebt, omdat je dan meer in balans bent.
waarom die oudere vrouwen dat doen weet ik niet,wel weet ik dat ze ook raar afstappen,zo met een sprongetje en dan t liefst op een kruispunt.

toch eens vragen als ik zo,n vrouw weer zoiets zie doen.

mijn vraag is waarom mannen hun t-shirt uittrekken door t shirt in de nek te pakken en zo over hun hoofd te halen.

wij vrouwen doen dat toch logischer,haha.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
quote:ringelding schreef op 08 maart 2013 @ 11:22:

Geen idee, maar ik doe het zelf ook. heb altijd gedacht dat het een meer "dames achtige"manier van opstappen was dan je been over het zadel etc te slingeren.

bedenk me nu ook dat het handiger is om op de fiets te stappen wanneer je kinderen op de fiets hebt, omdat je dan meer in balans bent.

Ben je dan meer in balans, als al je gewicht aan 1 kant van de fiets zit? Volgens mij niet.

Ik slinger ook niks over het zadel, ik pak mijn fiets vast aan het stuur, stap met 1 been aan de andere kant, zet met af en ga op mijn zadel zitten. Dat lijkt mij logischer, ook qua evenwicht.
Idd met een kindje voorop kun je niet opstappen (of jaa bijna niet) zoals septembergirl zegt. Denk dat het daarvandaan komt. Vroeger had je nog geen moederfietsen namelijk (met extra ruimte...;)
Vind het eigenlijk niet nutteloos, maar vraag het me wel af:

Waarom is men er nog steeds niet in geslaagd de koekjes van ijsjes (cornetto enzo) knapperig te houden.

Soms is het redelijk, maar meestal is het karton
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:SeptemberGirl schreef op 08 maart 2013 @ 11:06:

Linkervoet op de linkertrapper, en dan hun rechterbeen wat ze achterlangs hun linkerbeen steken, om met hun rechtervoet een beetje te 'steppen', en als ze genoeg vaart hebben, wordt het rechterbeen weer achterlangs het linkerbeen teruggetrokken om vervolgens te gaan trappen.

Waarom?

dat vraag ik me ook al jaren af! ik vind het ook echt een onmogelijke manier van opstappen, maar goed...

van dat vocht ontrekken weet ik, maar waarom heb ik dat als ik bier en wijn drink wel en alleen wijn alleen misselijk?

heb alleen een paracetamol op, echter mn kop is nog steeds

van hout

why oww why!
quote:SeptemberGirl schreef op 08 maart 2013 @ 11:06:

Waarom?Dit heeft met de strakkere lange rokken te maken die dames vroeger aan hadden en met het feit dat met 1 been over het frame gaan staan om zo op te stappen "onfatsoenlijk" was. Stel je voor dat je rok iets omhoog kroop en iemand een stukje knie zou zien
hahaha.... vandaar dat ik niet zo van rokken houdt,

ik heb onbewust geen zin om zo achterlijk op een fiets te stappen .

ik zag het vanmiddag nog iemand doen, grappig...

houten kop is wel over inmiddels...joepie...
quote:nlies schreef op 08 maart 2013 @ 12:01:

Vind het eigenlijk niet nutteloos, maar vraag het me wel af:

Waarom is men er nog steeds niet in geslaagd de koekjes van ijsjes (cornetto enzo) knapperig te houden.

Soms is het redelijk, maar meestal is het karton

Ik ga er altijd van uit dat er iets mis is gegaan tijdens of na transport wat betreft bevroren houden.

Lijkt alsof het ijs de kans heeft gehad wat te ontdooien, waardoor het ijs de 'koek' zacht maakt.

Baal er ook van dat het elke keer maar weer de vraag is hoe de koekkwaliteitsvlag er nu weer bij hangt.
Bij het openen van de verpakking dus.

(Stomme iPad)
nutteloze vraag van vandaag:

waarom weet ik geen nutteloze of domme vraag?

ja ik weet er wel 1!

ik ben vanmorgen in bad geweest, echter nu wil ik weer..

echter dat mag niet van mezelf want ben al geweest.

is dat een goede regel of is het phoebe-logica ??
Waarom dragen mannen een snor/baard/allebei??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven