Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
O help wie wilde er nu ook weer iets mijn voorraadje?? Ik zoek het even terug, maar als ik langzamer ben dan de persoon in kwestie.... Mail me even soleyviva at gmail punt com
Ik heb ook iets te geef. Wederom een entreekaart voor vier personen.

Hij is geldig als:

- Nationale Schaatsbon tot het einde van het schaatsseizoen 2013 (en dat hangt van de baan af tot wanneer dit is: sommige t/m dit weekend, andere nog een week).

- Entree voor Plopsaland Indoor Coevorden (niet Hasselt, niet De Panne, niet Coo). En dan is ie t/m vrijdag 15 maart 2013 geldig.

Mijn mailadres bij interesse: hertje (dan mijn twee cijfers van mijn jaartal) live punt nl.
quote:ayla2 schreef op 08 maart 2013 @ 09:30:

Ik las net dát er iemand maat 98/104 kleertjes voor meisje zocht, ik heb een enorme doos met van alles voor mamaK klaarstaan, ik kan wel ff kijken of ik daar wat van kan delen.... Zoek je iets specifieks??

Dat zal ik geweest zijn, Ayla, maar als je het al hebt toegezegd aan MamaK dan houdt het op toch, als zij nog wat kwijt wil houd ik me wel weer aanbevolen
quote:molly74 schreef op 08 maart 2013 @ 19:16:

[...]

Grappig beschreven. Maar schrok van die eerste alinea. Gelukkig is het dus een heel fijn kind, heerlijk! Grote broer vindt het dus ook leuk zo te lezen! Enne... ik wil haar best een keer huren hoor, als je wat rust wil. Lekker tutten met zo'n hummeltje.

Nee, je hebt van mij geen babyspul gehad. Geen idee meer of wij iets van elkaar overgenomen hebben, maar ik zat in de eerste delen van dit topic (ten tijde van je bevalling) heel fanatiek mee te doen. Ik had toen dat lijstje gemaakt, weet je nog, waarin iedereen de uitrekendatum kon gokken.

+1!

We zitten in hetzelfde schuitje, die van mij maakt ook bonje op dezelfde tijden.
Shenandoah, ik heb niet veel materieels weg te geven, maar ik kan wel mijn tijd aanbieden voor al jullie baby's tijdens hun huiluurtjes.
Ja, wat lijkt dat alweer eeuwen geleden Molly!

Toevallig dacht ik er ook van de week aan.

Enne, kan je NU?
quote:Shenandoah schreef op 08 maart 2013 @ 19:34:

[...]

+1!

We zitten in hetzelfde schuitje, die van mij maakt ook bonje op dezelfde tijden.

Als ik r een tiet in douw houdt ze dr snuit.

Totaal onpedagogisch verantwoord wsl, maar heerlijk alle tijd om mobiel te forummen dus.
quote:Zaza_zebra schreef op 08 maart 2013 @ 20:12:

[...]

Als ik r een tiet in douw houdt ze dr snuit.

Totaal onpedagogisch verantwoord wsl, maar heerlijk alle tijd om mobiel te forummen dus. haha, die van mij slaapt! Wel met speen en nadat mama een poosje op zijn kamer heeft zitten lezen. Hoop nu dat hij blijft slapen, en anders is hij als zijn papa thuiskomt over 10 minuten een poosje voor papa ;P
Anna! Jij had het over de maillotjes, gevonden ;)

Mail je me even? Soleyviva at gmail punt com

Shenandoah, het zijn wel echt meisjesbroeken, bloemetjes, frummeltjes. Niks voor een jochie. En hoe ouder ze wordt, hoe minder unisex. Alles moet tegenwoordig "joze" zijn
Zazaaaaaa! Ik las dat ik naar het DHLpunt kan, super! Mail je mij je reknr nog voor de verzendkosten?
quote:moccagourmet schreef op 07 maart 2013 @ 19:49:

Wat een leuk topic.

Is er toevallig behoefte aan jongens sweaters maatje 176, XS en S heren maat? Ik heb pas een berg van die sweaters op zolder gegooid. Mocht iemand het wat vinden, dan kijk ik even precies wat het allemaal is. Zit in ieder geval wat jack&jones spul bij.

Nog maar een keer omhoog! Mocca...heel graag!

Zoonlief schiet opeens de hoogte in!
@ woepsie

De fleecedeken is effen rood aan een kant je kan hem ook omdraaien dan is hij effen oranje.

De lakentjes zijn wit met aan de bovenkant een printje bijpassend bij het rood/oranje fleecedekentje
Blauwtheekopje en newnick, ik ben de zolder even op gedoken en eens goed naar de maten gekeken.

Allemaal sweaters, sommige met ritsje vanvoor, andere met capuchon.

maat S 3x mouwlengte ff gemeten: 58 cm vanaf schouder

maat 176 2x

maat 164 8x

maat 152 1x
O ja die maat S valt wel gewoon voor een slank postuur denk ik hoor.
Als er geen liefhebbers voor zijn ben ik wel benieuwd naar foto's van de S-jes. Die kan mijn vent misschien wel aan
668, the neighbour of the Beast
Ik heb nog een zwart katje in de aanbieding, is hier net aan komen lopen
668, the neighbour of the Beast
Voor de S-jes wacht ik even blauwtheekopje af.

En hoe plak ik hier een foto op het forum?

Die kan ik niet gewoon uploaden van mijn gsm zeker?
En dat printje? Wat is dat voor printje? Kan dat voor een meisje en een jongen?

Is dat handig met lakentje? Heb nu alleen fleecedeken. Haha ja ik moet dit binnenkort eerst allemaal voor t eerst meemaken

Ik heb ook al best veel babyspullen gekregen via hier, dus als er anderen mensen de deken ook willen? Maar had nog niemand zien reageren.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb ze eerst voor mn zoontje gebruikt en daarna voor mn dochtertje, dus het kan voor beide.

Ik deed zelf altijd het lakentje onder het fleecedekentje zodat je het dekentje wel ziet en dan het printje van het lakentje erovet heen slaan.

Haha beetje vage uitleg, ik kan wel proberen fotos te maken.

Je mag me wel even mailen op si-style@hotmail.com
quote:moccagourmet schreef op 08 maart 2013 @ 21:01:

Blauwtheekopje en newnick, ik ben de zolder even op gedoken en eens goed naar de maten gekeken.

Allemaal sweaters, sommige met ritsje vanvoor, andere met capuchon.

maat S 3x mouwlengte ff gemeten: 58 cm vanaf schouder

maat 176 2x

maat 164 8x

maat 152 1x

Mag ik dan opteren voor de 164 en de 176?

Zoonlief is van 152 doorgeschoten naar 164.

Ik had en heb dus bijna niks in de kast liggen!
Ik begrijp hoe je t lakentje bedoeld, net als bij een bedje

Als je een foto vh printje hebt, zou ik die wel willen zien. Zal zo even mailen.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:newnick schreef op 08 maart 2013 @ 21:24:

[...]

Mag ik dan opteren voor de 164 en de 176?

Zoonlief is van 152 doorgeschoten naar 164.

Ik had en heb dus bijna niks in de kast liggen!

Kijk dat ruimt lekker op: 10 sweaters voor newnick.

Zou je me het adres even kunnen mailen waar het heen moet.

Dan probeer ik morgen even een doos te halen bij de buurtsuper.
Aaaaaaaah, super....

Je emailadres klopt alleen niet, ik krijg mijn mail terug!
Die S-jes moeten wel passen.

Hebben ze capuchon? Zo ja dan mag marels ze hebben.

Vriend is een miepert wat dat betreft, die wil geen capuchon ( dat zit niet lekker volgens hem. Jaja).

En zo nee, heb je een foto? Als je m hier niet geplakt zijn mag je ook wel mailen.

Theekopjeviva @ hotmail.nl
sorry foutje:

moccagourmet37@gmail.com

En de S-jes hebben idd een capuchon.
anoniem_160523 wijzigde dit bericht op 08-03-2013 22:05
Reden: van hotmail naar gmail
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven