Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mijn vent is juist gek op capuchons, dus ik stuur je even een mailtje
668, the neighbour of the Beast
quote:moccagourmet schreef op 08 maart 2013 @ 21:47:

sorry foutje:

moccagourmet37@hotmail.com

En de S-jes hebben idd een capuchon.

Dat mailadres klopt ook al niet...Ik krijg de mail terug.

Is het toevallig gmail?
Klopt je mailadres? Ik krijg 'm terug namelijk?

Wil je mij anders mailen?

marelsmarels@gmail.com
Heb nog steeds in de aanbieding:

Set pastaborden (4) met bijpassende kommetjes (3) en broodschaal (1)

Verder nog 4 waterglaasjes (1klein blusje)

6kopjes zilverkleurig met pastelkleurige binnenkant, beetje retro (hier en daar blusje, 1 mist helaas een hapje uit t voetje)

Bon van de Esprit twv 15,- (bij besteding van 50,-, geldig tot eind maart)

Roept u maar !
quote:newnick schreef op 08 maart 2013 @ 21:55:

[...]

Dat mailadres klopt ook al niet...Ik krijg de mail terug.

Is het toevallig gmail?Uuuhm ja gmail dus. Ik zit nog niet al te lang bij gmail na 10 jaar hotmail gehad te hebben. Excuus.
Helaas dan gaat het voor mij over.

Mooi voor de vent van marels.
De vent van Marels zitten tussen S en M in, dus het zal spannend zijn
Soley! Nu pas?! DHL heeft de tijd genomen zeg.

Hoop dat het wat voor je is!

lijkt me zo leuk, knus hoekje!
@ marels, die van mij ook. Dan S dan een M. Geen trouw aan vast te knopen.

Maar wel een miepert kwa kleding.
quote:woepsie schreef op 08 maart 2013 @ 14:58:

@ martje

Sorry dat wordt zondag ofzo. Ben met mn toeter helemaal op vh steeds naar boven lopen en die tassenkast uitzoeken.

Woon tussen arnhem en doetinchem? Is dat in de richting?Dat maakt niet uit. Doe het maar rustig aan met je toeter . Het is ook niet dat ik er dringend op zit te wachten. En wat de richting betreft, daar is wel een mooie mouw aan te passen.
Foto's! Bij interesse mailen naar lechatnoirviva[aap]hotmail[punt]nl

Korte krijtstreepblazer, maat 34, Only

Spijkerrokje H&M, kleine 34

Rokje Zaatxchi, maat 36

Rokje maat 34, Vero Moda

Ayla, voel je vrij om die enorme doos op te splitsen in 2 dozen hoor! Soley, ik deel met liefde met je! Ik heb al zoveel gekregen hier.

Shenan, de stoel is inderdaad de door Woepsie (?) geweldig beschreven kunststof kinderstoel. Volgens mij heb ik het blad er ook nog bij, maar dan zou ik even de schuur in moeten duiken.

Oh ja, ik kreeg van mn moeder (omdat we kinderen hebben??) een boek over katten. Iemand interesse?
quote:Doperwt schreef op 08 maart 2013 @ 22:02:

Heb nog steeds in de aanbieding:

Set pastaborden (4) met bijpassende kommetjes (3) en broodschaal (1)

Verder nog 4 waterglaasjes (1klein blusje)

6kopjes zilverkleurig met pastelkleurige binnenkant, beetje retro (hier en daar blusje, 1 mist helaas een hapje uit t voetje)

Bon van de Esprit twv 15,- (bij besteding van 50,-, geldig tot eind maart)

Roept u maar ! Ik zou de bon van Esprit wel kunnen gebruiken! Kan ik je mailen?
Kat, wat een prachtige rokken heb je! Ik pas er niet in (helaas), maar ik wilde het toch even zeggen

Is de kleding opsplitsbaar in 3? Of is dat teveel van het goede? Mijn dochter zit ook in 92-98.

Qua kleding voor mijn dochter ben ik vooral op zoek naar t-shirtjes (korte mouw), korte broekjes en jurkjes. En een zomerslaapzakje

Binnenkort ga ik naar een kledingbeurs waar alle kledingstukken niet duurder zijn dan ¤ 2,00, dus mocht het niet lukken om de kleding in 3en te delen, dat is geen punt: dan kan ik me binnenkort uitleven op de kledingbeurs
Er was iemand met een bon van de Miss Etam. Daar zou ik zelf wel heel blij van worden. Ik kan het bericht alleen niet meer terugvinden. Zou degene met de bon willen mailen naar: fabienne13viva@gmail.com
MamaK

Ik heb op zich wel interesse, maar mocht er iemand anders voor willen, dan mogen die voor!

Ik wacht dus gewoon nog even af.
Haha mamak, ja dat was ik! Ik heb een witte met blad klaar staan op zolder. Ook gekregen. Op t werk (kdv) hadden we ze ook. Vind ze erg handig.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:Zaza_zebra schreef op 08 maart 2013 @ 20:11:

Ja, wat lijkt dat alweer eeuwen geleden Molly!

Toevallig dacht ik er ook van de week aan.

Enne, kan je NU?

Haha, ik had gekund. Was het zo erg weer?

Ik gooi mijn aanbieding er nog even in:

Wederom een entreekaart voor vier personen.

Hij is geldig als:

- Nationale Schaatsbon tot het einde van het schaatsseizoen 2013 (en dat hangt van de baan af tot wanneer dit is: sommige t/m dit weekend, andere nog een week).

- Entree voor Plopsaland Indoor Coevorden (niet Hasselt, niet De Panne, niet Coo). En dan is ie t/m vrijdag 15 maart 2013 geldig.

Mijn mailadres bij interesse: hertje (dan mijn twee cijfers van mijn jaartal) live punt nl.
quote:MamaK77 schreef op 09 maart 2013 @ 09:18:

Ayla, voel je vrij om die enorme doos op te splitsen in 2 dozen hoor! Soley, ik deel met liefde met je! Ik heb al zoveel gekregen hier.

Shenan, de stoel is inderdaad de door Woepsie (?) geweldig beschreven kunststof kinderstoel. Volgens mij heb ik het blad er ook nog bij, maar dan zou ik even de schuur in moeten duiken.

Oh ja, ik kreeg van mn moeder (omdat we kinderen hebben??) een boek over katten. Iemand interesse?

MamaK, wat lief van je! Ik zou er heel blij mee zijn. (Wanneer gaan ze eens langzamer groeien?!)

Die katten snap ik geloof ik ook niet helemaal...
Wat voor boek over katten is dat MamaK?
Katten en hun karakters... ISBN 8719900021320

'over oude flierefluiters, gemoedelijke knuffeltijgers, speelse brutaaltjes en meer'
quote:Fabienne13 schreef op 09 maart 2013 @ 10:39:

Er was iemand met een bon van de Miss Etam. Daar zou ik zelf wel heel blij van worden. Ik kan het bericht alleen niet meer terugvinden. Zou degene met de bon willen mailen naar: fabienne13viva@gmail.com

Dat was ik! Ik mail je later vandaag.

Bokito, ik heb jouw mail wel gekregen hoor, maar nog geen tijd gehad om te reageren. Vanmorgen boodschappen gedaan en inmiddels de tweede spaarkaart dus ook vol. Ze komen jouw kan op!
@ martje

Ik heb ze even een beetje gepoetst. (weet nu ook meteen dat ik de kast nog ff mag uitstoffen)

Het zijn wel mobiel foto's. Zal er hier 2 neerzetten, als je er meer wilt zien geef dan even je mail.

Zoals je kan zien zijn ze echt niet nieuw en is het voorste wieltje al welwat versleten.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:jetfreggel30 schreef op 09 maart 2013 @ 10:31:

[...]

Ik zou de bon van Esprit wel kunnen gebruiken! Kan ik je mailen?@ Tallulah

Ik wil me nergens mee bemoeien (toch gedaan he) Lezen Mali lezen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb hier een grote vuilniszak staan vol met dameskleding die ik niet meer pas: maatje 36/38. Er zit van alles tussen, spijkerbroeken, shirts, truien: ik weet het niet precies meer allemaal. Veel merkkleding, veel zwart, paars en legergroen. Allemaal tweedehands maar voor zover ik weet (het is al weer even geleden dat ik de kast heb opgeruimd) allemaal nog in goede en draagbare staat.

Je mag het komen ophalen, ik wil het ook opsturen maar het weegt wel vrij veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven