Verveling: wat te doen vandaag?
zaterdag 9 maart 2013 om 12:08
Hallo Mensen,
Daar zit je dan met je goede gedrag op de zaterdag! Ik verveel me een beetje en ik vroeg me af wat jullie zoal doen in het weekend. Ken nog niet zoveel mensen hier, maar wil graag wat meer leuke dingen doen in onze hoofstad..Hoe ziet jullie zaterdag eruit?(voornamelijk de amsterdammers..misschien hebben jullie tips?)
groetjes Misz
Daar zit je dan met je goede gedrag op de zaterdag! Ik verveel me een beetje en ik vroeg me af wat jullie zoal doen in het weekend. Ken nog niet zoveel mensen hier, maar wil graag wat meer leuke dingen doen in onze hoofstad..Hoe ziet jullie zaterdag eruit?(voornamelijk de amsterdammers..misschien hebben jullie tips?)
groetjes Misz
zaterdag 9 maart 2013 om 12:17
zaterdag 9 maart 2013 om 12:18
Haken, breien, schilderen, boetseren, je muur verven, een plant kopen, naar de markt, figuurzagen, iets repareren, je band plakken, stofzuigen, zwemmen, hardlopen, wandelen, fotograferen, brood bakken, een dutje doen, je plafond witten.................eehhmm....
of een beetje doelloos het viva-forum afstruinen.
Goed weekend
of een beetje doelloos het viva-forum afstruinen.
Goed weekend
zaterdag 9 maart 2013 om 12:23
quote:miszlady schreef op 09 maart 2013 @ 12:08:
Hallo Mensen,
d Ken nog niet zoveel mensen hier, maar wil graag wat meer leuke dingen doen in onze hoofstad..Hoe ziet jullie zaterdag eruit?(voornamelijk de amsterdammers..misschien hebben jullie tips?)
Plaats een oproepje voor nieuwe vriendinnen op prikbord bij viva.
leuke vriendinnen gezocht in Amsterdam 20-30 jr
Hallo Mensen,
d Ken nog niet zoveel mensen hier, maar wil graag wat meer leuke dingen doen in onze hoofstad..Hoe ziet jullie zaterdag eruit?(voornamelijk de amsterdammers..misschien hebben jullie tips?)
Plaats een oproepje voor nieuwe vriendinnen op prikbord bij viva.
leuke vriendinnen gezocht in Amsterdam 20-30 jr
zaterdag 9 maart 2013 om 12:33
zaterdag 9 maart 2013 om 12:38
zaterdag 9 maart 2013 om 13:18
zaterdag 9 maart 2013 om 13:20
quote:redband schreef op 09 maart 2013 @ 12:21:
Ga aan de voorjaarsschoonmaak! Je kasten leegtrekken, bedden verschonen, het is echt vies sjaggerijnig weer er voor om lekker binnen aan de klus te gaan.Dat zou dus onderaan de lijst staan bij mij, dan maar een beetje landerig rondhangen
Ga aan de voorjaarsschoonmaak! Je kasten leegtrekken, bedden verschonen, het is echt vies sjaggerijnig weer er voor om lekker binnen aan de klus te gaan.Dat zou dus onderaan de lijst staan bij mij, dan maar een beetje landerig rondhangen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 9 maart 2013 om 17:00
In amsterdam is genoeg te doen, s avonds lekker de stad in en drankje doen op leidse of rembrands maar ik snap dat dat niet leuk is als je nog niet zoveel mensen kent. Mijn vriendinnen wonen ook niet allemaal in amsterdam dusja vandaag heb ik dus wel een voorjaarsschoonmaak gehouden boodschappen gedaan, gezichtsmaskertje en nagellak gekocht dus ik ga zo eten maken en dan heeeerlijk op de bank alleen een filmpje kijken en tutten dat is mijn planning voor vandaag.