Facebookvraag volgers
zaterdag 9 maart 2013 om 10:48
In t kort: exvrouw van mijn man (inmiddels 15 jaar gescheiden)
Heeft een abbonement op mijn profiel.
Mijn profiel is afgeschermd, maar door "volger" te worden kan ze het toch lezen.
Totaal geen behoefte aan...
Ik kan haar met geen mogelijkheid verwijderen.
Ik kan haar ook niet blokkeren omdat ze geen vriend van mij is.
Iemand een oplossing?
Heeft een abbonement op mijn profiel.
Mijn profiel is afgeschermd, maar door "volger" te worden kan ze het toch lezen.
Totaal geen behoefte aan...
Ik kan haar met geen mogelijkheid verwijderen.
Ik kan haar ook niet blokkeren omdat ze geen vriend van mij is.
Iemand een oplossing?
zaterdag 9 maart 2013 om 14:47
zaterdag 9 maart 2013 om 16:40
incoontje naast startpagina, staat slotje bij, indrukken, krijg je
privacykoppelingen, onderaan staat meer instellingen, indrukken,
dan links in dat scherm staat volgers,indrukken, en dan kun je zien of je volgers hebt.
Het vinkje staat bij mij uit, ik heb dus geen volgers, hoe het verder werkt moet je even uitvogelen.
Ik hoop dat ik je op weg heb geholpen.
Succes
privacykoppelingen, onderaan staat meer instellingen, indrukken,
dan links in dat scherm staat volgers,indrukken, en dan kun je zien of je volgers hebt.
Het vinkje staat bij mij uit, ik heb dus geen volgers, hoe het verder werkt moet je even uitvogelen.
Ik hoop dat ik je op weg heb geholpen.
Succes
zaterdag 9 maart 2013 om 17:51
kan je haar niet vinden, of niet blokkeren?
mijn idee, als je haar niet kan vinden, dat heeft ze jou geblokkeerd. Dan zou het zo moeten zijn dat je jou dus nu ook niet meer kan zien.
Maar misschien een mailtje sturen naar Facebook, misschien hebben zij een beter idee, of antwoord.
Vervelend voor je!!!
mijn idee, als je haar niet kan vinden, dat heeft ze jou geblokkeerd. Dan zou het zo moeten zijn dat je jou dus nu ook niet meer kan zien.
Maar misschien een mailtje sturen naar Facebook, misschien hebben zij een beter idee, of antwoord.
Vervelend voor je!!!
zaterdag 9 maart 2013 om 18:54
vraag eens aan een goede vriendin of zij op haar facebook de desbetreffende persoon wel kan vinden.
Zo ja, dan heeft zij jou geblokkeerd.
Blokkeren betekent dat je elkaar wederzijds niet meer kan vinden.
Als dus blijkt dat ze je wel geblokkeerd heeft, kun je af en toe checken of je haar wel weer kan vinden, dan heeft ze de blokkering opgeheven en kan jij haar blokkeren. Dan heb je het zelf in de hand.
Meer suggesties heb ik even niet.
Succes
Als dus blijkt dat ze je wel geblokkeerd heeft, kun je af en toe checken of je haar wel weer kan vinden, dan heeft ze de blokkering opgeheven en kan jij haar blokkeren. Dan heb je het zelf in de hand.
Succes
zaterdag 9 maart 2013 om 22:09
quote:wajang schreef op 09 maart 2013 @ 11:51:
Dat lukt dus niet....
Ik vind t trouwens best genant voor haar want haar vrienden en familie zien dus gewoon dat ze een abbonement heeft op mijn profiel.
Rapporteren vind ik eigenlijk ook wat lullig, maar misschien toch maar doen?
In dat geval neem ik t risico dat de ellende weer van voren af aan begint, en dat wil ik lliever ook niet.
Ben zo klaar met deze mevrouw..Hoe zie jij dan dat iemand een abonnement heeft op jouw profiel? Dat ze een volger snap ik, maar kan jij dan ook zien hoevaak ze op jouw site/profiel kijkt?
Dat lukt dus niet....
Ik vind t trouwens best genant voor haar want haar vrienden en familie zien dus gewoon dat ze een abbonement heeft op mijn profiel.
Rapporteren vind ik eigenlijk ook wat lullig, maar misschien toch maar doen?
In dat geval neem ik t risico dat de ellende weer van voren af aan begint, en dat wil ik lliever ook niet.
Ben zo klaar met deze mevrouw..Hoe zie jij dan dat iemand een abonnement heeft op jouw profiel? Dat ze een volger snap ik, maar kan jij dan ook zien hoevaak ze op jouw site/profiel kijkt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 10 maart 2013 om 18:59
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 maart 2013 @ 22:09:
[...]
Hoe zie jij dan dat iemand een abonnement heeft op jouw profiel? Dat ze een volger snap ik, maar kan jij dan ook zien hoevaak ze op jouw site/profiel kijkt?
Ik kreeg mail van Facebook daar van.
...... volgt je.
Klik hier om naar ..... haar profiel te gaan.
[...]
Hoe zie jij dan dat iemand een abonnement heeft op jouw profiel? Dat ze een volger snap ik, maar kan jij dan ook zien hoevaak ze op jouw site/profiel kijkt?
Ik kreeg mail van Facebook daar van.
...... volgt je.
Klik hier om naar ..... haar profiel te gaan.
zondag 10 maart 2013 om 19:00
quote:wouvin schreef op 09 maart 2013 @ 18:54:
vraag eens aan een goede vriendin of zij op haar facebook de desbetreffende persoon wel kan vinden.
SuccesZe heeft mij niet geblokkeerd, want ze volgt mij immers.
SuccesZe heeft mij niet geblokkeerd, want ze volgt mij immers.
zondag 10 maart 2013 om 19:06
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 maart 2013 @ 22:09:
[...]
kan jij dan ook zien hoevaak ze op jouw site/profiel kijkt?
Nee dat kan ik niet zien. Ik zie haar alleen staan in mijn volgerlijst.
In de Hyvestijd kon ik dat wel zien, toen keek ze iedere dag...Daar heb ik haar toen geblokkeerd.
Ze kijkt ook iedere dag op mijn website, maar die is zakelijk, dus daar heb ik niet zoveel moeite mee.
[...]
kan jij dan ook zien hoevaak ze op jouw site/profiel kijkt?
Nee dat kan ik niet zien. Ik zie haar alleen staan in mijn volgerlijst.
In de Hyvestijd kon ik dat wel zien, toen keek ze iedere dag...Daar heb ik haar toen geblokkeerd.
Ze kijkt ook iedere dag op mijn website, maar die is zakelijk, dus daar heb ik niet zoveel moeite mee.