Sexsomnia..

05-03-2013 17:26 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week heb ik flinke ruzie gehad met mijn vriend, hij ging sochtends al zonder mij gedag te kussen naar z'n werk en en kwam super chagrijnig thuis. Toen ik vroeg wat er was moest ik maar eens heel goed nadenken zei hij, ik was mij van geen kwaad bewust dus bleef doorvragen. Wat is er? Heb ik iets verkeerd gedaan? Hij bleef me negeren en alleen maar zeggen dat ik het heus wel wist en maar na moest denken waarover het ging.

Hij wilde niet praten zolang ik niet aangaf waar het over ging. Ik had echt geen idee en was/ben behoorlijk uit het veld geslagen.. Na zwijgend eten gevraagd of hij rustig kon praten, hij was nog steeds pissig maar vroeg of ik het normaal vond wat ik vannacht had gedaan. Vannacht gedaan? Ik had geen idee, was na het sporten gaan slapen en vanochtend van de wekker wakker geworden. Nou dat was bullshit en ik wist het echt wel enz.. Ik nog steeds flabbergasted.. Uiteindelijk kwam het hoge woord eruit, ik schijn te mastruberen in mijn slaap. Het is al een keer of 5 gebeurd zei hij en hij was heel erg boos op me..

Volgens mij heb ik hem wel een minuut lamgeslagen aangestaard en gezegd dat ik me daar totaaaal niet bewust van ben en dat ik dat nooit bewust zou doen als hij naast me ligt!Je raad het vast al, hij gelooft me dus niet.. Wat ik ook aandraag of vertel of vraag, alles is onzin of bullshit want ik weet en doe het toch zelf? Nou nee dus! Ik weet dat ik levendig kan dromen en ook tandenknars af en toe maar dit?? Hier had ik geen weet van..

Compleet in shock proberen te praten en me in zijn gevoel te verplaatsen maar hij is niet voor rede vatbaar.. Hij gelooft me gewoon niet.. Ik werd erg emotioneel en ben best geschrokken maar het doet hem niks, mijn reactie waaruit overduidelijk blijkt dat ik van niks weet neemt hij niet voor waar aan.. Het is vreselijk, dat dit gebeurd dat natuurlijk erg vervelend voor hem maar dat hij me niet gelooft is killing!

De volgende dag hebben we het beide gegoogled en er al wat meer over kunnen lezen. We hebben goed gepraat en er is iets meer begrip maar nog steeds wel veel ontwetendheid/onzekerheid.

Vanochtend naar de huisarts geweest voor info of een doorverwijzing maar die keek me ook raar aan en het zei haar allemaal niks.. het enige wat ik kon krijgen was een gesprek met iemand van de GGZ.. Nou en bedankt, ik ben toch niet gek!!

Voel me erg onbegrepen en niet gesteund hierin. Het is fijn mijn verhaal kwijt te kunnen hier. Wellicht dat iemand er ervaring mee heeft of wat tips kan geven hoe hiermee om te gaan..
quote:AnneBoleyn schreef op 08 maart 2013 @ 15:45:

[...]

Was het maar zon feest dat mijn vriend er zo over dacht. hij vind het echter alleen maar storend voor zijn nachtrust en denkt er inderdaad niet over na om mee te doen ofzo.. Ik hoop ook dat we eruit komen op den duurWe? Hij moet eruit komen. Jij kan er toch niets aan doen?
Vannacht hoorde hij het trouwens ontstaan, ik schijn dan echt te balanceren tussen slapen en wakker zijn. Soms diep ademen en zachtjes snurken, daarna weer oppervlakkiger en mezelf dus inderdaad aanraken op mijn buik en lager.

Toen hij eruit ging naar de wc werd ik daar wakkerder van (schijnt zegt hij) want ik draaide me om en sliep even later weer gewoon verder, en verder gebeurde er ook niks.

Wederom heb ik in mijn beleving non-stop geslapen vanaf gisteravond..

Hij deelde het me mee vanochtend dat HET weer bijna gebeurd was, maar hij maakte er nu gelukkig niet zo'n issue van..
quote:julius schreef op 08 maart 2013 @ 15:49:

[...]

We? Hij moet eruit komen. Jij kan er toch niets aan doen?Hij vind van wel, ik kan kijken wat zon gesprek oplevert dat de huisarts suggereerde of wederom naar de HA gaan. Ik zei al dan ga je maar mee en vertel jij maar dat het je ernst is en je er last van hebt.
Oh, ik wist niet dat het een 'aandoening' was. Ik schijn dit al jaren te doen in mijn slaap. En net als jij weet ik er als ik wakker wordt niets meer van.

Mijn man vertelt het me weleens dat ik een leuke nacht heb gehad.
Het is natuurlijk wel een goed slaapmutsje.

Als mij vrouw savonds laat van sporten terug is ze nog hyperactief en matrubeert dan voor het slapen gaan ,geloof trouwens dat ze nu slaapthee drinkt.
Oh, laat je vriend maar geen natte droom krijgen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Gebeurt mij ook al jaren, alleen dan zonder handen... Schijnbaar kan ik in mijn slaap mijn spieren zo aan- en ontspannen dat ik mezelf naar een hoogtepunt help. En op het moment suprême word ik dan altijd wakker (écht!). Ik krijg het alleen nog steeds niet voor elkaar als ik wakker ben helaas...
Als ik dan ook even mag reageren als man. Waar maakt je vriend zich boos over.??..Ten eerste ben je jezelf er niet van bewust dat je een zeer strafbaar feit begaat (). ten tweede..als mijn vrouw dat zou hebben zou ik er vol bewondering en liefkozen naar kijken en zeker genieten. Sterker nog, soms masturbeert mijn vrouw zich waar ik bij ben..kom op...dat is toch super opwindend om te zien!!!...

Geniet er gewoon van en doe alles behalve naar de dokter en jezelf schuldig voelen.

enjoy!!
Volgens mij is vriend vooral boos omdat TO naar hem toe nooit zo veel initiatief toont (hem zelfs afwijst), maar in haar slaap blijkbaar toch wel zin heeft...

En eigenlijk vind ik dat niet eens zo heel gek, dat hij daar boos over is. Zeker reden om eens samen te kijken wat de reden is dat ze geen/weinig zin in hem heeft...
Mijn vriend was eerst boos omdat hij dacht dat ik het bewust deed, dat vond hij kwetsend en niet leuk. Niet dat ik hem regelmatig afwijs maar soms hebben we een meningsverschil over de frequentie van seks.
@saltandkicks, bedankt voor je post en bijdrage. De grootste issue nu nog is dat ik er niet zoveel aan wil en kan doen (een medische molen ingaan heb ik geen trek in) maar mijn vriend ziet er de lol/geiligheid niet van in en is alleen maar bezorgd om zijn nachtrust..
Ik had een vriendin die ook wel eens masturbeerde al ik lag te slapen, daar werd ik dan wakker van. Ik vond het erg opwindend om te horen. Soms hield ik me slapend om haar niet te storen, en te horen het het afliep ;). Soms hielp ik haar een handje en leidde het tot weer hele andere dingen.

Wat RAAARRRR om er boos over te worden! (En dubbel zo raar omdat het nog in je slaap is ook.)
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Ik zelf heb de slaapstoornis 'nachtangst' en dat betekend dus dat ik regelmatig schreeuwend wakker word en wegren....waarbij ik dan ook de lakens meetrek...geloof me, je vriend zou daar veel meer last van hebben. Zou best willen ruilen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven