Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Fijn dat ze haar nog verder helpen. Heb het idee dat zij wel heel veel inzicht heeft gekregen, dat ze nu echt een flinke stap vooruit gaat!
jeetje Meds, en omdat jij het niet hebt/bent/gekregen hebt, dan is het zo? Jij bent de standaard voor de hele wereld??
Mari met zijn ontplofte lippen
quote:friezinnetje schreef op 10 maart 2013 @ 21:28:

jeetje Meds, en omdat jij het niet hebt/bent/gekregen hebt, dan is het zo? Jij bent de standaard voor de hele wereld??zeg ga jij eens lezen
Nou ik vind het knap en ze ziet er prachtig uit
wauw, wart ziet ze er mooi uit!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dat doe ik al Meds, vandaar deze reactie
Wat prachtig dat haar! Maar wat wen je snel aan het nieuwe gewicht. Was alweer kwijt hoe dik ze eerst was.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Die schoenen zijn vreselijk maar wat ziet ze er goed uit. Haar haar en kleding zijn echt mooi.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
weeeeeeeeh kijk oma!! lief
omdat jij me iets in de mond legt dat ik niet zeg Friezin
Mooie vrouw
Mooie jurk ook
en ze krijgt gelukkig straks de laatste 3 maanden nog.
Ahhh wat een poepie dat jochie :-)
Mooie vrouw!
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 21:26:

ik heb het ook rainbow, ik ben geen gram te zwaar heel fijn en er zullen vast vrouwen zijn waar dat ook voor geldt, maar dat wil niet zeggen dat het voor anderen ook zo is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hahaha dat kind!
Volgens mij zie ik een oudere kandidaat van vorig jaar in het publiek staan (breekt weer uit)
Ja, ze ziet er erg mooi uit. Beetje Adele
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 maart 2013 @ 21:27:

`We geven niet op`. Wendy, jij hebt niets gedaan hoor!

Nou idd...

Erger me ook steeds zo aan dat eeuwige geknuffel van Wendy...

Zo overdreven.
Leuke jurk.
Wat een leukerd.
quote:rosanna08 schreef op 10 maart 2013 @ 21:30:

[...]

heel fijn en er zullen vast vrouwen zijn waar dat ook voor geldt, maar dat wil niet zeggen dat het voor anderen ook zo is .
quote:coolpack2 schreef op 10 maart 2013 @ 21:31:

Ja, ze ziet er erg mooi uit. Beetje Adele He, dat zeiden wij ook hier thuis, ze lijkt wel op Adèle! Leuk
verdwaald op het nieuwe forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven