Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Etosha weet je al iets???? Ben zoooo nieuwsgierig!! Hoop echt dat het gaat lukken!

Rest reageer ik later op! Nu weer aan de arbeit!
Uhmmm.... iets met champagne en zo... en dat het opeens nog maar tien nachtjes slapen is!!!
Mooi dat je zelf langskomt, had moeite om me in te houden toen ik RP's berichtje net las!

(kreeg vanmiddag 'n smsje: got it! Maar tis natuurlijk wel zo leuk om 't zelf even te melden hiero)

Dus nog 'n keer: wat goed!! 10 nachtjes, dat is ineens echt bizar weinig!

Wauhhh wat bizar!! Dat is toch wel echt niet te geloven!

Altijd maar slecht nieuws eigenlijk met die stomme visa en nu opeens staat ie er over 10 nachtjes.

Etosha: echt helemaal goed!!!!!
Dan moet je nu wel ongeveer beginnen met poetsen

(Celtic: ben je d'r nog?! )

Over Celtic/Italianen gesproken: welkom Callie. Hij heet toch niet toevallig Alberto, uit Milaan? In 't studentenhuis waar ik jaren geleden woonde heeft 'n hele tijd 'n Italiaan min of meer bij 'n huisgenoot ingewoond. Erg gezellige kerel, kon geweldig koken, en was zeer leuk om mee op stap te gaan, het enige jammere was dat ie 2 koppen kleiner was dan ik. Was 't leukste studiejaar met 't minste studeren toen hij bij ons woonde. Hij deed ook allerlei dingen bij ons op de uni toen.

Maar hoe nu verder? Ga je elkaar binnenkort weer zien?

Haha Ine, jij bent echt erg! Ik herken er echt dingen van, van toen R. en ik elkaar net kenden, maar ben zo blij dat dat niet meer bestaat nu. (nu is het belangrijkste 'hoe krijg ik hem van 't nagelbijten af?' )

Afstand houden, is het meest verstandigste denk ik. En jezelf rationeel inprenten dat 't zeker goed zit met z'n gevoelens maar dat hij waarschijnlijk andere dingen aan z'n hoofd heeft. Als je afstand houdt, komt ie vanzelf (komt ook uit de collectie eigen ervaring ).

Jooles: klinkt leuk, die datert! En die vakantie al helemaal. Ook Sardinië staat op m'n lijstje, zag er laatst bij 'n reisprogramma iets van en 't zag er echt prachtig & heel relaxed uit.
Oh, Sicilië. Ook goed. Wil ik ook nog wel ooit heen.
Sicilie, Jooles, heerlijk!! Dat is heel wat anders dan Scheveningen . Ik ben helemaal Italie-fan, vind het een heerlijk land, maar ken het eigenlijk alleen tot iets onder Rome. Sicilie lijkt me geweldig om te bezoeken.

Trouwens, zoals Isiss ook zei, Sardinie schijnt ook geweldig mooi te zijn. Ik heb familie in Bologna en een nichtje heeft daar 'connecties met een vakantiehuisje'. Ze vindt het er heerlijk.

Geniet van je vakantie en van je date, voordat hij weer LDR wordt! Haha..

Etosha, fijn!! Nog maar 10 dagen!!! Aftellen maar!!!

Isiss, ik weet het.. ik weet het.. loslaten, dan komt het vanzelf op zijn pootjes terecht. Ik ga genieten van mijn vrije dagen.

Heb mijn mobiele telefoons een soort van verstopt en ga leuke dingen doen! En NL boodschappen inslaan voor als ik straks terug ga en lekkere dingen eten die alleen hier zijn! Niks lijn of dieet, niks Sonja B., alleen maar lekkere dingen! Morgen waarschijnlijk borrelen met een goede vriendin.
Ja, eerst had ik moeite om me voor te stellen dat het uberhaupt zou gaan gebeuren en nu heb ik moeite om me voor te stellen dat hij echt echt echt over anderhalve hier in mijn huis rondloopt, naast me in de auto zit, bij me in bed ligt, mijn familie gaat ontmoeten... het kán gewoon niet, die twee werelden zijn zo ontzettend ver uit elkaar! Maar het gaat toch echt gebeuren... en we hoeven niet eens lang af te tellen! Toen nachtjes, tien fucking snelle, korte nachtjes met hele drukke dagen werken ertussen...

Wow....
anoniem_57012 wijzigde dit bericht op 20-05-2008 20:11
Reden: jump wilde niet jumpen
% gewijzigd
WAT GAAF!!!! Gefeliciteerd! Echt super! Stuiter nog maar rustig even verder
Dat kan je je ook niet voorstellen van tevoren, echt niet. Als ie er straks is voelt het veel anders (vond ik dan, en dan generaliseer ik het even voor iedereen). Heel emotioneel in ieder geval, vooral de eerste keer in jouw bed wakker worden en dat hij er dan ook ligt. Bizar, maar zo leuk!

Ine: goed plan, telefoon verstoppen en genieten van nu. Is soms goed om met je verstand te besluiten. Zal je zien dat je 'n smsje hebt als je je telefoon weer tevoorschijn haalt .

En wat voor NLse dingen ga je meenemen naar Oostenrijk?

Nemo: kom ook 'ns effe meer vertellen de volgende keer! Alles oké in Thailand? Nog leuke dingen meegemaakt in je reis?

Fieje & Kjong: ik mis jullie wel hier hoor!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Wat goed zeg Etosha! Ben heel erg blij voor jullie. En nog maar tien dagen, zo he, aftellen maar!

Ben toch zo benieuwd wat hij van NL vindt.

Nogmaals: ik ben echt blij om dit te lezen, jullie verdienen het!

Callie: welkom! Een Italiaan uit Rome dus?

Ine: heel goed dat je je even op andere dingen richt. Je moet niet vergeten dat je ook nog moet kunnen genieten zonder hem (dat is sowieso belangrijk bij een LDR volgens mij). Maar ik snap je twijfels heel goed hoor! Heb precies hetzelfde meegemaakt en ik moet zeggen dat het in de loop van de tijd (toen ik eenmaal wist dat het echt goed zat) wel minder werd. Net als Isiss ben ik nu erg blij dat het niet meer bestaat.

Kjong: beetje laat, maar gefeliciteerd nog!

Isiss: leuk de rondvaart en wat lekker dat het zo goed gaat met jullie kookopdrachten/workshops! Jammer, jammer dat ik niet in de buurt woon.

Jooles: spannend je date! Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen (en of er weer een LDR inzit )

Ik heb trouwens ook goed nieuws. Vanmorgen was ik weer eens de hort op met mijn CV. Ik had het hele rondje gehad en toen werd ik gebeld. Of ik interesse had in een baan bij een hotel als receptioniste. Natuurlijk had ik dat! Erg toevallig want in dit hotel had ik mijn cv vandaag niet achtergelaten, maar al ergens begin maart!

Ik moest meteen een paar uur later op gesprek komen en dat duurde erg kort. Ze wilden me graag hebben, maar me alleen nog even zien. Ik heb dus weer een baan! Volgende week begin ik al,

Ik ben zooooooo blij!
Proficiat!

Wat goed!
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 20-05-2008 21:22
Reden: Smiley d'r bij voor extra feestelijkheid
% gewijzigd
Hee, wat fijn! Gefeliciteerd!

Nou, kom maar op, wie heeft er nog meer goed nieuws vandaag?
La moon: wat goed! Maar hoe kan dat hotel jou vinden als jij daar je CV niet hebt achtergelaten?

Jooles: fijne vakantie

Ik ben nu in Marrakech, heb een leuke groep (weet niet of dat toeval is dat ik altijd leuke groepen hebt of dat ze op de training alles veel minder rooskleurig hebben voorgesteld, dat weet jij vast wel Etosha?).

De oudste mensen zijn nu 80!! En nog fit, niet normaal. Echt waar: niet normaal, kan er niet over uit. En dan ook allebei (accent op de a) nog zo fit, als ik zo samen met Habibi oud kan worden: daar teken ik voor!

Tsja en wat betreft Habibi.. weet eigenlijk niet zo wat ik erover moet schrijven. Hij is druk, ik ben druk. We hebben nu weinig contact. Weet niet zo goed wat ik er van vind. Ik heb me er gewoon bij neergelegd dat ik hem zo lang niet zie, maar ben niet zoals de vorige keer aan het aftellen. MIsschien ook omdat ik niet weet wanneer ik hem uberhaupt weer zie. Hij heeft zijn draai daar ook nog niet helemaal gevonden. Hij is nu bezig met zjin eerste eigen rondreis, maar helaas maar met 4 mensen en zijn volgende reis met 2(!), financieel kut dus. De Thai zijn ook echt niet aan het wachten op buitenlanders die komen werken dus die werken alleen maar tegen, dat botst nogal geloof ik. Morgen ga ik naar Essauoira (ei-de-lijk een dag rust, de 15daagse reis is erg vermoeiend) en dan kan ik hem bellen! Ik zit elke keer met het tijdsverschil en als hij mij belt is het duur en ik ben dan elke keer met de groep. En nog veel erger, sinds vorige week komen om onverklaarbare reden de smjes van hem naar mij niet meer aan

Wat betreft daar naar toe gaan: ik sta dus op voor 2 reizen in Thailand met Thais contract (dat is dus bezigheidstherapie want met 2 reizen kan ik nog niet eens mijn ticket terugverdienen). Ik sta ook op voor Maleisie 14 september. Ik heb daar dus al mijn hoop op gezet (en stiekem dacht ik ook dat het wel door zou gaan, gewoon om het feit dat meestal als ik iets wil het ook wel lukt... erg he... ). Maar nu ging ik net kijken op de site en nu blijkt 7 sep door te gaan, Dus die staat op gegarandeerd. De kans dat de 14e nu doorgaat is nihil! Ik snap niet waarom ik dan niet ingedeeld ben op de 7e, maar ik heb er net meteen over gemaild, moet dus tot morgen wachten op antwoord!

Ik ga zoooooooooooooooooooooo ontzettend balen als het niet doorgaat, want de eerste reis in Thailand is pas 8 nov , sep is ramadan in Marokko en Habibi is non stop aan het werk, dus wat moet ik twee maanden in Azie als hij toch geen tijd voor me heeft..

Maar er is nog hoop.. ik wacht het antwoord van mijn werk af ... (even duimen voor me?)
Ik duim!

Balen dat Habibi z'n draai nog niet kan vinden, en met die kleine groepjes is 't natuurlijk ook geen groot geld verdienen. Hoogseizoen scheelt 'n hoop, toch?

Veel plezier in Essaouira! Ben jaloers, heb nu al weer zo'n zin om weg te gaan. Doe die groenoog de groeten als je 'm tegen komt, en Abdellatif en Tarek ook trouwens.
Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd Etosha en gefeliciteerd La Moon!

Sjeetje, eindelijk inderdaad eens goed nieuws over Visa's. Ik heb eerlijk gezegd nog niet de tijd genomen om alle 83 pagina's door te spitten, dus ik vraag het even zo: Blijft hij dan meteen soort van altijd of...? Hoe gaat dat nu verder?

Ik herken helemaal Ine's frustraties (sjonge waar zou dit forum nou door ontstaan zijn ). Ik heb dat dus zelf ook met mijn fransmanneke en nu is het dan ook nog dat zijn moeder hem heeft gezegd dat ze niet gelooft in zo'n lange afstandsding, dus hij twijfelt hoe nu verder. Als je elkaar vaak wilt zien, moet je meteen dingen opgeven en samenwonen enzo. Dat maakt hem best wel bang. Hij komt net uit een mislukte samenwoon relatie en had besloten de volgende keer eerst bijna zeker zou weten dat het goed was, alvorens in een samenwoon situatie te springen.

Nu komt het vaak voor dat hij door zijn werk mij niet terugbelt of niet belt zoals gezegd en deze week dacht ik, laat ik eens zien wat er gebeurt als ik exact hetzelfde bij hem doe. Maandagmorgen zag ik hem voor het laatst, voor ik naar Nederland reed. Hij belde me gisteravond en liet een voicemail achter van ik heb niks meer gehoord, laat alsjeblieft wat horen. Sja normaal ben ik altijd de eerste die belt/smst/rooksignalen afvuurt... Dat is hij niet zo gewend. Vanmorgen liet hij een voicemail achter dat hij me al sinds maandag probeert te bereiken (mannen logica na 1 keer bellen op dinsdag hahaha). Dat hij zich ongerust maakt of ik nog leef na mijn rit naar Nederland. En dat heeft hij me ook nog geemaild vanmorgen. Net maar eens de telefoon opgenomen. Wilde gewoon even weten wat hij ervan zou denken als het andersom was. Nou hij is dus net zo ongerust.

Callie: Wel vervelend zo uit elkaar. Nou ja de eerste dagen zijn het rotst (vind ik dan). Besef je je ook wel weer wat je eigenlijk met hem hebt.

Nou Issis genoeg culturele activiteiten als ik het zo hoor :-)

Volgende week Amsterdamse grachten?

Jeetje Nemo, wat een toestand! Hoe lang zijn jullie nu al samen? (sorry als ik al gevraagde vragen stel) Wel leuk werk verder, wordt je dan betaald per aantal reizigers oid?

Succes maar weer allemaal deze week!

gr, Sonja
Etosha, wow!!! Ik weet verder niet wat ik moet zeggen, behalve: geweldig!!!! Ik ga je nu vast héél veel plezier etc wensen, want over 9 nachtjes zit ik nog in de zon

Moon, gefeliciteerd!!! Hoop dat je het leuk gaat vinden!

Nemo, ik duim, héél hard.
Zenuw, zenuw, zenuw.. mail gecheckt: niks! Gebeld: persoon die erover gaat is er niet vandaag!

Dus nog even doorduimen!!

(hoe meer ik erover nadenk, hoe liever ik wil! Als dit doorgaat dan moet ik rond 1 sep in Maleisie zijn, even voorwerk doen, en dan vlieg ik via Thailand (aangezien ik vanaf daar ook weer ga vertrekken) en dan zie ik Habibi dus in augustus al!!!!!!!)

Sonja: eind juli zijn we 3 jaar samen! En dat werk krijg je per uur betaald (minimum loon en maar 4 uur per dag) en alleen als je een groep hebt. Verdiend geen drol, maar ik wel heeel leuk! Fijn dat Frank. meteen reageerde op jou niks-laten-horen-actie. Dat is altijd goed!
Owow, Etosha!! Ik had je sms wel gehad, maar vanaf hier: wat coohool!

En La Moon een baan! Mooi!

Ik moet nog gaan leuren met cv, kan de moed nog niet vinden maar de tijd dringt.

Ben over mijn grenzen heen gegaan, kreeg gisteren een bloeding. Ik voelde me zo goed en deed alles weer als vanouds, toch fout.

Dokter gebeld, ik moet gas terugnemen.

Heb ook wel erg veel gefeest lately.

En vrijdag een bruiloftsfeest, gaat erg leuk worden. De vrijgezellenavond van zowel de mannen als de vrouwen waren top, dus dat kan niet meer stuk.

En ik gewoon meedansen he, dat kan nog niet, maar ja, als de drank is in de vrouw....;-)
Heel even kort. Eigenlijk deadline...

Zit er te weinig in om geheel mee te praten met jullie.

Dus alleen even mijn kant...

Inderdaad echte Italiaan.

En gaat nu weer beter. Denk even dat het weekenddip was, als iedereen gezellig samen is, en ik toch niet terwijl ik dat het liefste zou zijn...

Nog paar weekjes en dan komt hij...
Yasmijn: balen zeg dat je even een terugval heb. Maar ja, als jij daar lekker mee gaat staan swingen . Maar toch.. kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment echt gehad hebt met rustig aan doen!

Ik heb net met pijn in mijn buik (van de zenuwen) naar mijn werk gebeld. Had nog steeds geen antwoord en wilde het nu weten! De coordinator van de reisbegeleiders dacht dat ze voor de 7e al iemand anders had ingedeeld , maar ze kon zich niet echt meer herinneren of ze daar antwoord op had gehad. Ze heeft het onzettend druk dus ik denk eerder dat ze is vergeten dat ze antwoord heeft gehad, dus ik geloof dat Maleisie van de baan is en daarmee ook een ticket naar Azie (dat zal ik dan zelf moeten gaan betalen)

Bah echt zo balen!! (alhoewel er nog dit sprankeltje hoop in mijn lijf zit dat degene die ze heeft gevraagd het niet wilde doen..)
Oh wat balen Nemo! Ik duim heel hard met je mee dat ze toch nog niemand hebben en dat jij hem mag doen. Heb je al bij andere organisaties gechecked: Baobab, Summum, Koning Aap, Shoestring? Er is in die periode altijd grote nood overal!

Yas: ga je nou eens een keertje voorzichtig doen met jezelf of hoe zit dat? Wel fijn dat je allerlei leuke dingen te doen hebt en ik kan me voorstellen dat de drempel om weer te moeten solliciteren hoog is...

Sonja: oh de eeuwige onrust en het eeuwige heen-en-weer-gebel en gesms. En de onzekerheid die daarmee gepaard gaat ook nog eens. Blegh. Maar ja, het hoort erbij en eerlijk is eerlijk, het went ook.

Fieje en Kjong: ik mis jullie ook! Doe 'es wat aan die computers van jullie!

Hier alles uiteraard okee. Ik tel de dagen af (nog maar acht!), ik bereid me voor (ik heb een fiets voor hem geregeld en een kaart van Den Haag), ik maak plannetjes maar niet teveel want het wordt toch altijd anders en ik probeer mijn dagen vol te plannen zodat de tijd lekker snel gaat.

Vandaag een thuiswerkdag die maar niet wil opschieten. Ik moet van alles doen en schrijven en ik zit maar spelletjes te doen op de computer. Dus tijd voor een dikke schop onder mijn edele derriere!
Nog steeds geen mail... ze heeft vast die andere gemaild om het na te vragen. Niet eerlijk! Ik wil zo graag!

Etosha: nog 8 nachtjes, jeeeeh! Heb je ook nog extra vrij van je werk, kon je nog vakantiedagen opnemen of moet je gewoon werken? En blijft hij nu echt 3 hele maanden?! Is dat niet erg qua werk voor hem, financieel bedoel ik?

Ik heb andere reisorganisaties ook al geprobeerd. Sawadee is in Thailand begonnen en hebben er allemaal vast reisbegeleiders, Baobab had ook niks, Summum hoort bij Baobab en Koning Aap en Shoe string horen ook bijelkaar (werken daar met lokaal contract). Djoser heb ik niks van gehoord, maar toen ik voor het eerst ging solliciteren vond ik het ook zoooo stom bij hun dat ik daar niet meer mijn best voor heb gedaan. Zij willen dat je je flexibel opstelt en dat je dus ten alle tijden overal inzetbaar bent (dat is nieuw volgens mij).

Nou ja en reisorganisaties zoals Kras vertik ik gewoon. Lijkt me vreselijk om met zo'n grote tourbus door een land te gaan met van die onwetende mensen...

Volgens mij kan ik dus alleen nog maar afwachten en heeel hard duimen en hopen!
Nemo, vroeger (lees: twee jaar geleden) werden Baobab en Summum wel apart ingepland. Ik weet niet wie je gesproken hebt van Baobab? En ja, Djoser is vreselijk! Ik heb daar ook een hele rare en stomme ervaring opgedaan toen ik er ging solliciteren. Ik werd, na een Idols-achtige ronde met twee-minuten-presentaties, afgewezen met de mededeling dat ik wellicht beter geschikt was voor reisjes voor ouderen langs de Rijn. Letterlijk! Ik blijf voor je duimen hoor!

B blijft inderdaad de volle drie maanden, van 30 mei tot 26 augustus. In juni moet ik wel veel werken, zelfs met een overnachting ergens, meteen al in de eerste week. Maar in juli en augustus kon ik makkelijk veel verlof nemen, dus er is ook tijd voor echte vakantie, met de auto en een tent naar Frankrijk of Italië! In juni heb ik wel af en toe een dagje vrij, maar ik geloof maar drie keer ofzo. Maar dat vind ik ook niet zo erg: zo kunnen we ook weer even wat rustiger aan elkaar wennen dan meteen full time samen te zijn weer. En B is vol plannen om mijn huis en tuin verder op te knappen.
Etosha: wat 'n superzomer! Echt heerlijk! En tent naar Frankrijk/Italië is erg leuk.

Nemo: ik duim nog steeds mee! Kan je je djoser-aversie niet opzij zetten en daar toch binnen proberen te komen? Je hebt in tussen heel veel reisbegeleidervaring in Marokko en hebt ervaring met zelf reizen in 't verre oosten, dus daar moet zeker iets mee te doen zijn.

En zelfs kras zou ik gewoon proberen, hoe ongelooflijk suf en oninspirerend dat ook is. Als 't 'n reis & ticket oplevert...

Ik wil ook vakantieplannen maken. R. wil 't liefst naar marokko in augustus, ik niet. Veels te heet. En ik wil ook eindelijk 'n keer ergens op vakantie waar we niks en niemand kennen, i.p.v. eerdere mini-vakanties in marokko altijd bij familie of vrienden. Misschien moeten we eerst even kijken of we wel tegelijk vakantie hebben, dat is wel zo praktisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven