moestuin met/voor kinderen
maandag 11 maart 2013 om 21:37
We hebben de tuin veranderd en nu hebben we 6 bakken ( van 60x 30) over en ik dacht dat het wel leuk was om samen met dochter hier groente en fruit in te gaan verbouwen.
Maar waar begin ik?? Wat zijn nou leuke groentes voor een kind van 3? denk aan een snel en leuk resultaat?
dacht zelf aan radijsjes, snijsla, aarbeien maar wat is nog meer leuk?
Maar waar begin ik?? Wat zijn nou leuke groentes voor een kind van 3? denk aan een snel en leuk resultaat?
dacht zelf aan radijsjes, snijsla, aarbeien maar wat is nog meer leuk?
maandag 11 maart 2013 om 21:39
Zonnebloemen (laten staan, leuk voor van de winter, dan eten de vogels de zaadjes er uit), tomaten, boontjes, sla.. het groeit allemaal snel en dat lijkt me leuk voor een kind.
Bij de Action heb je nu trouwens 3 bakjes met bloembollen (dahlia's, lelies en nog wat) voor 1,59 ofzo. En bloemen die groeien is ook leuk om te zien: zouden ze al bloemen hebben?
Bij de Action heb je nu trouwens 3 bakjes met bloembollen (dahlia's, lelies en nog wat) voor 1,59 ofzo. En bloemen die groeien is ook leuk om te zien: zouden ze al bloemen hebben?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 11 maart 2013 om 22:24
maandag 11 maart 2013 om 22:27
Wij hebben een hele grote moestuin. Langs de randen staan frambozenstruiken, dat is erg leuk voor kinderen. Thuis hebben we nog bramen en druiven in de tuin, ook altijd leuk.
De kinderen hebben zelf ook een stukje en daar laten ze worteltjes, aardbeien, boontjes, sla, komkommers en tomaten in groeien. Voor een appelboomtje of zo heb je waarschijnlijk niet genoeg ruimte, anders zou dat ook leuk zijn.
De kinderen hebben zelf ook een stukje en daar laten ze worteltjes, aardbeien, boontjes, sla, komkommers en tomaten in groeien. Voor een appelboomtje of zo heb je waarschijnlijk niet genoeg ruimte, anders zou dat ook leuk zijn.